Spring naar bijdragen

Vakantie


Predictor

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

We hebben een prachtig voetbalseizoen achter de rug, 2 predictor challenges kunnen doen en ik heb hier enorm van genoten met jullie allemaal. Ik wil jullie hier voor ook hartelijk danken. Ik ben achter de schermen druk bezig met het opzetten van de Challenge 3.0 dit wil ik op een bepaalde manier gaan aanpakken en proberen alles op een digitale manier te kunnen doorvoeren. Lastig maar niet onhaalbaar.

Allereerst wil ik iedereen een ontzettend fijne vakantie toewensen, ben erg benieuwd wat jullie bestemming gaat worden en hoe jullie vakantie ervaring geweest is. Ikzelf ga lekker de zon opzoeken, en zal jullie hier in dit topic ook op de hoogte houden.

Na de vakantie gaan we de ideeën met elkaar uitwisselen, ik zit barstens vol energie en ideeën en wil jullie inbreng ook graag meenemen hierin. Mijn telefoonnummer is jullie onderhand wel bekend denk ik, app me PM me als jullie iets willen doorgeven!!

 

Tot over 3 weken!

Predictor

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...