Spring naar bijdragen

Team Onetime pokert finale en heeft jullie hulp nodig


Danske1976

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

Het is al weer even geleden dat ik een post heb gedaan namens het pokerteam van de Onetime samengesteld door "TheGreatOne"

Over ruim 2 weken mogen alle leden van dit pokerteam aantreden op de finale van het ONKP (Open Nederlands Amateurkampioenschap Poker). Zij hebben allemaal afzonderlijk een voorronde gewonnen en gaan met grote verwachting de finale in.

De finale zal te volgen zijn via de stream welke te vinden zal zijn op www.onkpoker.nl 

Voor mij persoonlijk "Powerhouse" wordt dit een extra speciaal weekend. Ik ben afgelopen weekend namelijk geslaagd voor de herhalingcursus Deler 2.0 bij MEC pokerevents en ik ben tevens genomineerd om een pokertafel te winnen via een Instagram actie. Hiervoor heb ik zoveel mogelijk stemmen nodig. Want een deler zinder tafel kan natuurlijk niet....

Zouden jullie op "danske76" willen stemmen op https://www.onkpoker.nl/stem-winactie-instagram en wie weet kom ik als winnaar uit de bus. Stemmen kan tot 30-6-2019 en de uitslag zal in het finale weekend plaatsvinden. Zou dus mooi zijn als ik op jullie stem kan reken Onetime voor Ontimers.


Alvast bedankt en wie weet tot ziens want kijken mag ook op 6 juli in Hotel de Heerlijckheid te Ermelo

Danny Nijland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Danske1976:

Beste Onetimers,

Het is al weer even geleden dat ik een post heb gedaan namens het pokerteam van de Onetime samengesteld door "TheGreatOne"

Over ruim 2 weken mogen alle leden van dit pokerteam aantreden op de finale van het ONKP (Open Nederlands Amateurkampioenschap poker). Zij hebben allemaal afzonderlijk een voorronde gewonnen en gaan met grote verwachting de finale in.

De finale zal te volgen zijn via de stream welke te vinden zal zijn op www.onkpoker.nl 

Voor mij persoonlijk "Powerhouse" wordt dit een extra speciaal weekend. Ik ben afgelopen weekend namelijk geslaagd voor de herhalingcursus Deler 2.0 bij MEC pokerevents en ik ben tevens genomineerd om een pokertafel te winnen via een Instagram actie. Hiervoor heb ik zoveel mogelijk stemmen nodig. Want een deler zinder tafel kan natuurlijk niet....

Zouden jullie op "danske76" willen stemmen op https://www.onkpoker.nl/stem-winactie-instagram en wie weet kom ik als winnaar uit de bus. Stemmen kan tot 30-6-2019 en de uitslag zal in het finale weekend plaatsvinden. Zou dus mooi zijn als ik op jullie stem kan reken Onetime voor Ontimers.


Alvast bedankt en wie weet tot ziens want kijken mag ook op 6 juli in Hotel de Heerlijckheid te Ermelo

Danny Nijland

Uiteraard gedaan Danny!

 

Mocht Danny die tafel winnen doet die misschien wel een Onetime homegame zodat die meteen zijn dealer kwaliteiten kan showen :-)

Schermafbeelding 2019-06-19 om 13.05.12.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...