Spring naar bijdragen

HC Winning Wednesday ervaringen


K. Ronos

Aanbevolen berichten

Sinds ik op jacht ben gegaan naar de HC Diamond Favorites card (sinds een week in bezit), kom ik vrijwel elke woensdag in HC Breda.

Vrijwel elke woensdag is het winning wednesday, tot 19u is het €60 pinnen, €70 krijgen (2 actiefishes van €5). Ik zet de €10 om naar echt geld en loop vaak met die €10 naar buiten.

Nou was ik gisteren wat verlaat en kwam pas om 18.54u HC binnen. Ik kreeg echter geen voucher meer aan de ingang. Ik erna vragen, krijg ik als antwoord 'ja u bent te laat meneer'
Ik zeg huh, het is 18.55u, dat is toch voor 19u?! 
"Ja dat klopt, maar dat vinden ze aan de kassa niet prettig'.

Nou, ik moest ff tot 5 tellen maar bleef kalm. Ik vroeg of ik toch de voucher kon krijgen. Vervolgens gaf ze hem alsnog.

Nou toch al paar keer een 'strubbeling' meegemaakt daar, zo nemen ze ook geen tassen aan met drinkfles en laptop erin (soms kom ik direct van werk). Als ik dan vraag waar dit staat in de voorwaarden of aankondiging, is het enige antwoord 'dat is al tijden zo'. Komop HC, ik weet dat ik een casinoluis ben, maar geef al je klanten ten alle tijde een goed gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Solidagio:

Via het contactformulier van Holland Casino een klacht indienen, het liefst met naam van het personeelslid erbij. Binnen 2 dagen heb je een reactie. Hier klagen heeft geen nut.

Bedankt voor de feedback @Solidagio. Het is ook niet echt klagen, maar meer de ervaring delen. Voor klagen kan ik nog beter bij de manager zijn ter plekke denk ik? Of zijn dat van die managers die het toch altijd voor het personeel opnemen.

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei K. Ronos:

Bedankt voor de feedback @Solidagio. Het is ook niet echt klagen, maar meer de ervaring delen. Voor klagen kan ik nog beter bij de manager zijn ter plekke denk ik? Of zijn dat van die managers die het toch altijd voor het personeel opnemen.

Ik denk dat je wel bij de manager terecht kunt. Maar bij welke? En hoeveel tijdverlies en gedoe geeft dat wel niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, K. Ronos said:

 

Nou toch al paar keer een 'strubbeling' meegemaakt daar, zo nemen ze ook geen tassen aan met drinkfles en laptop erin (soms kom ik direct van werk). Als ik dan vraag waar dit staat in de voorwaarden of aankondiging, is het enige antwoord 'dat is al tijden zo'. Komop HC, ik weet dat ik een casinoluis ben, maar geef al je klanten ten alle tijde een goed gevoel!

Bij alle filialen van Holland Casino staat duidelijk bij de garderobe dat er geen tassen met eten en drinken aangenomen worden. Ik kom ook wel eens direct uit mijn werk in een filiaal van Holland Casino. Dan wordt gevraagd om mijn tas te openen en te laten zien wat daar in zit. Soms een lege lunchtrommel en een lege Mepal drinkbeker. Als het leeg is wordt er nooit moeilijk gedaan. Ook niet over electronica in mijn tas. Omdat ik video-editor ben heb ik wel eens harde schijven bij me of andere electronica, bijvoorbeeld een laptop. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik mijn tas niet mocht af geven. Maar ik vind het ook niet erg dat het gecheckt wordt en daar ga ik geen opmerkingen over maken bij de medewerkers. Een casino is nu eenmaal een plek die vogels aan trekt van allerlei pluimage, dus voorzichtigheid is geboden. Net zoals op vliegvelden, bij grote bedrijven en als je in wilt stappen in de Thalys.

Verder ben ik heel tevreden over de service medewerkers van Holland Casino Utrecht. Ook daar vergeten ze wel eens een voucher of een bonnetje. Als je er op een vriendelijke manier om vraagt krijg je het gewoon. Dat is mijn ervaring. Ik voel me altijd heel welkom en mag aan alles meedoen, zonder strubbelingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind mensen die het Casino proberen te 'verslaan' geen graaiers, maar goed. Het is uiteindelijk een actie die door het casino uitgeschreven wordt, en dan ga ik af op wat die actie inhoudt. Dwz tot 19u en geen minuut eerder. Ik vind het raar dat de hand van medewerkers daar kennelijk een rol in speelt (kassamedewerker die geen zin meer heeft in een rij om 19u, ingangkassa medewerker die het publiek op woensdagmiddag graaiers vindt etc). 

@Gokholtante interesante info, bedankt! Het ligt denk ik iets genuanceerder in mijn situatie. Ik lette expliciet op een bordje of iets dergelijks waar jij naar verwijst. Ik kon het niet vinden bij HC Breda, en ook nadat ik de medewerkster vroeg waar dat dan stond, kon ze me dat niet aangeven. Dat was mijn punt van ergernis. Ik deed totaal niet moeilijk over het kijken in mijn tas, en zij natuurlijk mevrouw, kijkt u gerust. Verder deden ze mijn tas open, en werd gezegd dat eten, drinken, maar ook 'schriftjes en laptop' niet ok waren. Voor de duidelijkheid, er zat geen eten in in de drinkfles was leeg. Het was ook meer de houding van de medewerkster, beetje ongeïnteresseerd ofzo. Ik neem aan dat er niets mis is met het vragen naar uitleg van de regels en wilde zeker geen discussie aangaan.
 

Ik ben geen zeiker, maar wél een gevoelig persoon.  Ik verwacht een nette, geïnteresseerde behandeling naar elke gast toe. Ik heb het gevoel, puur een gevoel, dat ik gewoon minder serieus genomen wordt bij HC (dan andere mensen) Wellicht ligt dat aan mijn jeugdig uiterlijk (Ben 35 maar kan makkelijk voor begin 20 door), ik wacht altijd net wat langer bij de bar, krijg bij de speelautomaten minder snel gevraagd of ik iets te drinken zou willen,  dat soort dingen. 

Ik kom graag bij HC, en er zijn ook genoeg aardige personeelsleden! Maar wilde dit even delen. En ga door met graaien 😋

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei K. Ronos:


 

Ik ben geen zeiker, maar wél een gevoelig persoon.  Ik verwacht een nette, geïnteresseerde behandeling naar elke gast toe. Ik heb het gevoel, puur een gevoel, dat ik gewoon minder serieus genomen wordt bij HC (dan andere mensen) Ik kom graag bij HC, en er zijn ook genoeg aardige personeelsleden! Maar wilde dit even delen. En ga door met graaien 😋

Mooi geschreven @K. Ronos

Zelf ben ik de afgelopen jaren ook met andere ogen naar de casino business gaan kijken (mede vanwege de vele bezoeken en reviews die we doen). Er zit zoveel variantie in de service van casino personeel (vooral in de hallen) dat ik soms echt denk.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, K. Ronos said:


 

Ik ben geen zeiker, maar wél een gevoelig persoon.  Ik verwacht een nette, geïnteresseerde behandeling naar elke gast toe. Ik heb het gevoel, puur een gevoel, dat ik gewoon minder serieus genomen wordt bij HC (dan andere mensen) Wellicht ligt dat aan mijn jeugdig uiterlijk (Ben 35 maar kan makkelijk voor begin 20 door), ik wacht altijd net wat langer bij de bar, krijg bij de speelautomaten minder snel gevraagd of ik iets te drinken zou willen,  dat soort dingen. 

Ik kom graag bij HC, en er zijn ook genoeg aardige personeelsleden! Maar wilde dit even delen. En ga door met graaien 😋

Ja, daar mag je wat van vinden natuurlijk. En dat hoort ook niet. Dat ze je langer laten wachten. En je behoort behandeld te worden zoals iedere gast. Gewoon netjes, vriendelijk en beleefd. En ja, daar heeft @TheGreatOne zeker een punt. Niet elke medewerker in een casino, of het nu een HC is of een automatenhal, is even geschikt voor de job. Om in een casino te kunnen werken moet je gewoon heel erg dienstbaar kunnen zijn. En dat kan niet iedereen.

En ja, @Gokholtante is al wat ouder. En dame. En dat maakt zeker uit in de manier waarop je doorgaans bejegend wordt. Het hoort niet, maar het gebeurt toch.

IK wens je toe dat je de volgende keer de geldgraaicabine wint. Want die is echt heel erg leuk 😀 Gokholtante weet het uit ervaring.

En daarvoor kom je naar een casino. Met de hoop dat je geld kunt graaien. Of casino-medewerkers dat nu leuk vinden of niet.

 

 

moneyshower.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker @TheGreatOne, het is natuurlijk ook een hellend vlak waar we in de maatschappij mee te maken hebben, dat fatsoen. Zo zijn er ook een heleboel onfatsoenlijke gasten.

Het zit hem ik kleine dingen die vaak op empathie en klantgerichtheid neerkomen. Een kassamedewerker die tijdens een uitleg naar zijn scherm kijkt in plaats van de klant aan kijkt, een medewerker die niet sorry zegt als dat eigenlijk wel gepast ook (ook al treft ie zelf geen blaam, heeft daar niets mee van doen)

 

@Gokholtante hahaha, ge wel dig! Mooi dat je het altijd zo naar je zin hebt!😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei K. Ronos:

Jazeker @TheGreatOne, het is natuurlijk ook een hellend vlak waar we in de maatschappij mee te maken hebben, dat fatsoen. Zo zijn er ook een heleboel onfatsoenlijke gasten.

Het zit hem ik kleine dingen die vaak op empathie en klantgerichtheid neerkomen. Een kassamedewerker die tijdens een uitleg naar zijn scherm kijkt in plaats van de klant aan kijkt, een medewerker die niet sorry zegt als dat eigenlijk wel gepast ook (ook al treft ie zelf geen blaam, heeft daar niets mee van doen)

 

@Gokholtante hahaha, ge wel dig! Mooi dat je het altijd zo naar je zin hebt!😃

Zeker even mailen met je klacht! Heb ik ook gedaan, twee weken later kreeg ik een bon 25 euro. DIt was toen in Nijmegen, ook de noemer u bent te laat. Dus ik netjes uitgelegd per mail dat we ons best doen om op tijd te komen, net uit werk.

Ik was er gister middag even, maar vanaf juli gelden er weer andere acties. Volgens mij gaat de 10 euro gratis er af.

En laptop etc niet welkom? Wat een onzin, ik kom vaak vanuit werk/afspraak en wordt altijd aangenomen. 1x mijn tas geweigerd in amsterdam tijdens de MCOP, maar dit was een sporttas vol met Everest poker petjes, t-shirts etc etc etc.

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei dobbelsteen:

Hier in Zandvoort kreeg ik op woensdag alleen maar een loterij voucher en een sticker.

Ik ben momenteel het boek aan het lezen (uit 1988) in de ban van het gokmonster van Leon Zoeteman en gaat o.a. over de start van het Holland Casino in Zandvoort. 

Zandvoort heeft de hoogtij dagen gehad en heeft het zwaar, vanwege de lastige locatie en dat Zandvoort uit de gratie is. Mensen gaan naar het HC West, 24 uur open en gratis parkeren en meer spelaanbod (oa live bingo). Zandvoort is een fijne vestiging maar ik zou mijn handen er niet meer aan willen branden, maar goed dat geldt voor Leeuwarden ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem van HC is dat zij alles van uit Hoofddorp willen regisseren. Voor een kastje aan de muur moet je toestemming van Hoofddorp hebben. Vooral de Zandvoortse bezoekers zijn niet te vergelijken met de gemiddelde bezoeker van de grote vestigingen. Met Martijn Moes heb ik in het voorjaar een uitstekend gesprek had. Zijn probleem was dat hij geen vrijheid had om een eigen beleid te voeren. Aan de kort geleden restyling kleven een aantal grote bezwaren. De nieuwe indeling is wel efficient maar erg ongezellig. Aan het personeel ligt het niet, die zijn uitermate gastvriendelijk. Over de nieuwe lichting croupiers ben ik  ook niet te spreken . Best aardige heren en dames maar het ontbreekt aan kennis van het spel. Lees de column van Andre Jansen eens  hoe dat vroeger ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei DennMann:

Zeker even mailen met je klacht! Heb ik ook gedaan, twee weken later kreeg ik een bon 25 euro. DIt was toen in Nijmegen, ook de noemer u bent te laat. Dus ik netjes uitgelegd per mail dat we ons best doen om op tijd te komen, net uit werk.

Ik was er gister middag even, maar vanaf juli gelden er weer andere acties. Volgens mij gaat de 10 euro gratis er af.

En laptop etc niet welkom? Wat een onzin, ik kom vaak vanuit werk/afspraak en wordt altijd aangenomen. 1x mijn tas geweigerd in amsterdam tijdens de MCOP, maar dit was een sporttas vol met Everest poker petjes, t-shirts etc etc etc.

Bedankt voor de reactie @DennMann. Mailde jij naar de vestiging of naar hoofdkantoor? Ik ga me eens beraden wat ik ermee doe, niet in de laatste plaats omdat ik het vervelend zou vinden voor andere klanten als zij dit mislopen. 

Gisteren zei de agenda van HC Breda niets over de Winning Wednesdays in juli, echter staan ze er vandaag weer gewoon in! Er staat zelfs 'En we hebben goed nieuws, want wegens succes wordt de Winning Wednesday met ingang van 7 augustus voortaan elke woensdag van de maand aangeboden.'  Inclusief de actie 'ontvang gratis speelgeld'

Ik ga jullie op de hoogte houden over het tassen verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van Leon zoeteman heb ik ook ooit eens een boek

 gelezen van deze man.
hoe je op een meesterlijke manier van je geld af komt zeg maar

,

zo zie je dat de hebzucht van de mensen ook kan lijden tot de ondergang.
( Hebreeën 13\4 Uw wandel zij zonder geldgierigheid; en zijt vergenoegd met het tegenwoordige)

als je de psychologie\lichaamstaal begrijpt zie je vaak dingen eerder aankomen.
daar waar andere onnozele poppetjes plaatsen\of de onschuld gaan spelen.
en als ze dan niet van poppenkast houden ,hoef je ook niet te liken als je het door hebt

en ondertussen wel achter bepaalde dingen willen komen.

dus  ik dacht dan bevries ik het geld maar, anders ben ik ook het zwarte schaap.
tenslotte  kan ik ook niet aankomen bij de primera zonder  kraslotje en zeggen dat ik een halve ton heb gewonnen.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Even een terugkoppeling op mijn eerdere ervaring.

Ook omdat @DennMann het zei, heb ik een email gestuurd en mijn ervaring verteld. Binnen 2 dagen had ik een mail dat ik bij een volgende bezoek uitgenodigd zou worden door de manager van de receptie/garderobe.

Ben terug geweest en heb een gesprekje gekregen. De manager was op de hoogte van mijn email, bood mij een drankje aan en liet mij uitvoerig mijn verhaal doen. Ik zei nog dat ik het belangrijk vond dat het in de toekomst/voor andere gasten niet meer zou moeten voorkomen, dat vond hij ook maar hij benadrukte extra dat hij het vervelend vond wat ik had meegemaakt.

Ook heeft hij uitgelegd waar ze bij de garderobe op handhaven. Dat is op schooltassen, want men wil geen verslaafde scholieren. Volledig begrijpelijk. Maar de instructie aan het personeel was dan ook altijd bij twijfel vraag of het een schooltas is, een werkend iemand zal dan altijd zeggen dat het dat niet is. Ik was dus aangezien als scholier haha (heb je het weer, ik zie jong uit😁). Wat verder in de tas zit, is dus niet zo relevant.

Verhaal over de voucher mag ook niet meer voorkomen zei hij.

Uiteindelijk wilde hij het echt goed maken en vroeg hij of ik iets wilde. Ik zei dat het me wel eens leuk leek in het restaurant en hij kwam terug met een dinerbon. Echt heel netjes opgelost.

Ben daarna nog een keer geweest, en mijn tas werd zonder een enkele vraag ingenomen. Ik heb het idee dat het personeel een briefing gehad heeft 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...