Spring naar bijdragen

Win 40 krasloten en nog meer prijzen !!!


Pat

Aanbevolen berichten

Mooie PAT weer, eens kijken of het lukt om nog een keer te winnen ;)

Vragen :

1- wie wint de wedstrijd  ?  Duitsland  

2- Scoren beide teams ?  Nee

3- Aantal corners van beiden teams in 90 min , minder dan 15

 

@Pat,  is het een idee om als 4de vraag de minuut eerste goal erbij te vragen, en dat die gebruikt wordt bij meerdere winnaars. En dat de winnaar die het dichtstbij zit dan wint. Lijkt mij eerlijker en beter dan een loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Dopey:

 

 

@Pat,  is het een idee om als 4de vraag de minuut eerste goal erbij te vragen, en dat die gebruikt wordt bij meerdere winnaars. En dat de winnaar die het dichtstbij zit dan wint. Lijkt mij eerlijker en beter dan een loting.

Goed idee idd . Thx .

 Maar je komt een beetje te laat mee !  Had je dit in het begin gezegd !! Want nu moet iedereen die al een antwoord heeft gegeven , zijn antwoord opnieuw bewerken en stel dat sommige deelnemers de 4e vraag missen en helemaal geen antwoord geven , dan komen we met ze allen in de war , hoe en wat ...... 😃

wat ik wel kan doen is ( in het geval van meerdere winnaars ) , één naam uitloten zoals voorgaande rondes en voor de rest van de winnaars een bonus ronde organiseren met een nieuwe prijs . Lijkt mij eerlijk op deze manier . Jij. ( Jullie ) mogen beslissen dus . It’s okey with me !  Ik hoor het graag . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een melding

jullie hoeven maar 3 vragen beantwoorden ( 3 vragen wat ik in mijn openingspost heb gesteld ) . 

Ik zie dat @Gebruiker  een extra vraag heeft beantwoord . Dit mogen jullie van mij doen uiteraard maar dat telt dus niet mee . 

Zoals ik al aangegeven had , @Dopey‘s idee , een goed idee is idd maar die neem ik mee voor de volgende actie ( rondes ) .  Voor deze ronde tellen alleen maar 3 vragen die ik in het begin gesteld had . 

Meerdere winnaars

mochten we meerdere winnaars hebben ik zal voor de winnaars die uitvallen  of zijn in de voorgaande rondes uitgevallen , een extra ronde ( bonus ronde ) organiseren . Dit na overleg met hen uiteraard , want ik kan wel een bonus ronde voor deze mensen beginnen maar als ze niet mee doen heeft het dan verder geen zin , natuurlijk . !!! 

Gr , 

pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei LuukFOD:

Corners waren ook minder dan 10😉

Goed gezien , Luuk !! 

Maar ja , minder dan 15 hoeft niet Per se  meer dan 10 zijn  !!  😃 

ik zal alle minder dan 15 corners als goed beschouwen  zoals afgesproken , maar je antwoord was nauwkeuriger bedacht idd . 

Ik ga zelf de winnaar niet bekend maken deze keer , dat doet mijn vriendin ( opschrijven en loten ) , zodra ik het van haar te horen krijg wie de winnaar is , geef ik het door .  Wachten tot ze met haar werk klaar is en thuis komt , dus !! 

Voor de winnaars die uitvallen kan ik een bonus ronde regelen , maar dat hangt er van henzelf af ,, of iedereen mee doet !! 

Gr , 

pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen , 

voordat ik de winnaar bekend maak , wil ik bij deze iedereen die aan 3e ronde heeft deelgenomen van harte bedanken . 

we hebben 3 onetimers met een goed antwoord in this ronde . ( mocht ik het fout hebben , hoor ik het graag van jullie ) . 

@Gebruiker   @LuukFOD en @TheGreatOne  gefeliciteerd mannen , goed gezien . 

ik had met vorige ronde zelf de namen opgeschreven en mijn vriendin had de loting gedaan . Met deze ronde heb ik 3 namen aan haar gegeven , zij heeft zelf de namen opgeschreven ( op papier dus , vouwen , in een fles , schudden en één naam geloot ) .we hebben 3 winnaars , ik kan moeilijk zeggen van niet want alle 3 hebben goeie antwoorden gegeven . Helaas zoals afgesproken in h begin van this actie , kan maar één persoon per ronde in aanmerking voor de prijs komen . 

De naam wat ik zo 30 min geleden van me vriendin kreeg en de prijswinnaar van dit laatste ronde in niemand minder dan onze echte einige @TheGreatOne ..... !!!! 

@TheGreatOne van harte gefeliciteerd ( ook namens mijn vriendin ) met je prijs .  Zoals afgesproken , je mag één van de prijzen die ik in mijn openingspost van 3e ronde had genoemd , zelf kiezen . Graag hoor ik van je waar je voorkeur naar uit gaat . 

In afwachting van je reactie , 

mvg , 

pat 

 

 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Yeah, deze voelt goed @Pat  Nederland gewonnen en ik. Gisteren avond zat ik in een lekkere pokerflow in een heel bijzonder en gaaf bounty concept toernooi. Van de 72 spelers werd in netjes 3e maar heb er niemand uitgegooid en nul prijzen 🙂 Voelde me wel een winnaar en snap nu waarom, het moet zo zijn. Je vriendin heeft een gouden hand om mij te trekken wat het gaat nu gebeuren Pat, ik ga namelijk voor de Staatsloten en zou mooi zijn als het eindcijfer de beroemde 1 gaat worden. En dan gaat het gebeuren op de 10e (oktober) en als het dan gebeurd pik ik jou op en gaan we samen dansen en delen we de poet 🙂

Super mooie community prijsvraag heb je gedaan in de afgelopen maanden Pat en erg bijzonder om te zien. Hopelijk pakken andere Onetimers het stokje weer over en kunnen we met ze allen genieten van deze bijzondere gokcommunity.

 

 

 

ONKP.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei TheGreatOne:

Oh Yeah, deze voelt goed @Pat  Nederland gewonnen en ik. Gisteren avond zat ik in een lekkere pokerflow in een heel bijzonder en gaaf bounty concept toernooi. Van de 72 spelers werd in netjes 3e maar heb er niemand uitgegooid en nul prijzen 🙂 Voelde me wel een winnaar en snap nu waarom, het moet zo zijn. Je vriendin heeft een gouden hand om mij te trekken wat het gaat nu gebeuren Pat, ik ga namelijk voor de Staatsloten en zou mooi zijn als het eindcijfer de beroemde 1 gaat worden. En dan gaat het gebeuren op de 10e (oktober) en als het dan gebeurd pik ik jou op en gaan we samen dansen en delen we de poet 🙂

Super mooie community prijsvraag heb je gedaan in de afgelopen maanden Pat en erg bijzonder om te zien. Hopelijk pakken andere Onetimers het stokje weer over en kunnen we met ze allen genieten van deze bijzondere gokcommunity.

 

 

 

ONKP.jpg

Mooie foto !!

Mijn vriendin heeft idd gouden handen . Hoe komt dat ik met sports betting prijzen kan winnen , denk jij ?? Elke keer laat ik haar mijn bet briefje effe aanraken en een kus geven en het is raak !!! 😃

ik zal zorgen dat je de staatsloten op dinsdag ontvangt  als je.het goed vind . . Maandag ga ik ze opsturen ( vandaag red ik het helaas niet want ik moet naar werk , gezellige weekend dus !!!   😫   ) . Dat had bovendien niet veel uit gemaakt want morgen is zondag en sowieso geen post .  Uiteraard , eindcijfer van die hele wordt het 1  , dan .

zou je mij tijdens weekend een PM willen sturen met je adres erop ?  Thanks . 

 

PS , voor de winnaars die uitgevallen zijn ( van deze ronde en voorgaande rondes ) kan ik eventueel een bonus ronde regelen . De voorwaarde is dat ze allemaal mee doen , anders gaat het niet door . In deze ronde hadden we 2 winnaars en 2 winnaars van vorige ronde , geloof ik . Mochten jullie daar interesse in hebben dan hoor ik het graag van jullie tijdens weekend   ( van jullie allemaal . Alle 4 uitgevallen winnaars dus ) . 

Mochten jullie daar geen interesse hebben , dan laat ik het in this topic bij deze zitten en we zijn er klaar mee . Volgende jaar als ik jarig ben komt er een nieuwe actie / nieuwe prijzen / nieuwe kansen dus . 

MVG,

pat 

 

 

 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne

 Vanochtend na mijn werk heb ik de zending klaar gemaakt en verzonden ( aangetekend ).

Ik heb je een PM gestuurd met tracking nummer en de link daarvan . Je kan dus zien hoe laat de zending bij je bezorgd wordt  want er moet voor getekend worden . Wordt morgen dus ( komt goed uit want morgen is de trekking en hopelijk win jij de jackpot ) .

Nu ga ik slapen , bedtime for me !! 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

De Staatsloten goed ontvangen en net spannend online gekeken of er prijzen opgevallen waren. De Jackpot viel in Best en ik mag het doen met een leuk bedrag van 15€ en doe dit in onze Vegas (budget reis) pot van aankomende november.

 

Nogmaals Dank @Pat

Thanks voor d bevestiging !! 

Beter dan niks , maar ik had je zeker een betere prijs gegund . Hopelijk in Vegas krijgen jullie een knaller !!  Ik had zelf ook een lot gekocht en gelukkige winnaar van 00,00 euro geworden !! 😆

 

PS , nogmaals iedereen die aan this topic mee heeft gedaan , van harte dank en we zien elkaar terug in this topic , volgende jaar met een nieuwe actie en nieuwen kansen !! 

MVG , 

pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...