Spring naar bijdragen

Wynn Slots account wedstrijd - 12500 gems - ***** luxe


justroll

Aanbevolen berichten

Hoi als wijze van test heb ik een Wynn Slots account lopen, raad wanneer er  12500 gems opstaan  (dag/maand uur:minuten:seconden) en hoeveel coins we op dat moment overhebben.

Diegene die er het dichstbij is (datum + aantal coins) is de winnaar van deze prachtige prijs.   1 gem is ongeveer 0.12 USD , dus deze telt lekker door.  Met 12500 coins kan je gemakkelijk 4 dagen vol boeken in het Wynn Las Vegas hotel.

Volg de vooruitgang op http://bit.ly/2Y8IzjT  ; ohja , de preview gaat dicht op 100 gems voor het einde, om het extra spannend te maken!

De winnaar krijgt de account details, reservatiegarantie kan ik helaas niet bieden.

reply dus met bv.

14/08/2019 - 11:32 - 1 213 000 000 coins

Veel geluk!

bewerkt door justroll (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, LasVegasNic said:

De aangroei van Gems gaan hard bij jou. Welke slot speel je het liefst cq levert het meeste op :-)

joker spin op 9000 per spin levert winst op zover ik kan zien, groei van de gems is ongeveer 4-5 per uur spinnen, af en toe spin ik manueel big bets 24milj / spin, tankt je account zo naar 0, maar dan weer spins van 9000 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...