Spring naar bijdragen

Valt het balletje van de automatische roulette in de amusementshallen random?


WilliamHill

Aanbevolen berichten

Beste collega's roulettespelers,

Ik open deze discussie omdat ik toch een keer zeker wil weten of het balletje bij de automatische roulette echt random valt, zoals sommige amusementshallen beweren ahum.. Of is er sprake van een uitkeringspercentage zoals bij fruitmachines?? 

Waarom Doen die hallen er zo geheimzinnig over, en waarom is er tot op heden nog steeds geen duidelijk antwoord op deze vraag!!! Ze zeggen allemaal wat anders.

WAT IS ER DESTIJDS UIT HET ONDERZOEK VAN KASSA GEKOMEN?? WEET IEMAND DAT?

Ik vind dat spelers het recht hebben om de waarheid te weten! 

Dit is een zeer belangrijke issue want vergeet niet dat er teveel naïeve mensen in de problemen komen.. Ik zie teveel mensen om mij heen kapot gaan door die euroslikkers!!!

Graag jullie mening hierover..

52733502_561247764381577_1576846149795446784_n.jpg

bewerkt door WilliamHill (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, valt niet random. Een moeilijke zaak. ''Het toevalskarakter valt niet te beînvloeden''.......staat er op.

Tsja, maar net hoe je deze zin eens heel goed gaat analyseren; welk ''toevals'' karakter bedoelen ze? Het 'karakter' van een toevalligheid? Heeft toeval een karakter? Da's nieuw voor mij!!

En dan kun je dat 'karakter' van het toeval ook nog eens niet beînvloeden........pfffffff, nee, als dit een civiele zaak zou worden, is deze hele zin volkomen uit zijn verband getrokken onzin. Daar zijn ze wel slim in geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zo simpel als wat

Genoeg geld in de machine en hij gooit sommen van de nummers  die er op staan bv.  13  14  27  of

3  33  36

En hij probeert buren te gooien

 

Niet genoeg in de kas

Jij speelt  7  dan gooit ie 17  en  27

Jij speelt 22  dan gooit ie  4  13 en 31

Jij speelt 36  dan gooit ie  gerust

18 en 18 gerepeteerd   en  21  en 15.   En 33  3.  En 22  14.

Er zijn er nu bij die mij voor gek verklaren .

De machine kan precies een nummer gooien.

Die is nog gekker denken er nu

Bv.

Ik speel de 0...  alle nummers minimaal 2x gegooid.  Maar geen 0.  Kwam ie er bijna dat leek de bal wel een samba bal  maar geen 0.

Later na mijn lege portemonnee 

Liep een ander met 1500 winst naar huis.. in 15 draaien 9 x 9 buren gevallen.....

Uren op 20 gespeeld  zitten links van mij en rechts van mij twee jongens mee te kijken  ik zeg tegen ze let op ik zal hem de twintig laten gooien. Ik speelde dus 1 keer niet de twintig en hij viel en op de fraaist mogelijke manier in het vakje 20.

En ik ben gek want ik blijf er maar geld in gooien. Komt er ooit bewijs dat het dus echt gemanipuleerd is

Dan....

Bra......................af.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei WilliamHill:

Beste collega's roulettespelers,

Ik open deze discussie omdat ik toch een keer zeker wil weten of het balletje bij de automatische roulette echt random valt, zoals sommige amusementshallen beweren ahum.. Of is er sprake van een uitkeringspercentage zoals bij fruitmachines?? 

Waarom Doen die hallen er zo geheimzinnig over, en waarom is er tot op heden nog steeds geen duidelijk antwoord op deze vraag!!! Ze zeggen allemaal wat anders.

WAT IS ER DESTIJDS UIT HET ONDERZOEK VAN KASSA GEKOMEN?? WEET IEMAND DAT?

Ik vind dat spelers het recht hebben om de waarheid te weten! 

Dit is een zeer belangrijke issue want vergeet niet dat er teveel naïeve mensen in de problemen komen.. Ik zie teveel mensen om mij heen kapot gaan door die euroslikkers!!!

Graag jullie mening hierover..

52733502_561247764381577_1576846149795446784_n.jpg

 

Conclusie is dat het de eerlijkste gokkast is die er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een random generator kun je het uitkeringspercentage ( RTP ) beïnvloeden. Ook een random generator kan gemanipuleerd zijn en toch een random getallen reeks  produceren. Voor ons spelers betekend random een toevalstreffer. De Kas kijkt waarschijnlijk alleen of een reeks voldoet aan een wiskundige formule. Automaten moeten voldoen aan de wettelijke regels.  De vraag is, is  een mechanische roulette een automaat. Omdat de EV van de roulette wiskundig vastligt, is een roulette gemakkelijk statistisch te controleren. Een roulette kan voor de getallen  voldoen aan de wiskundige voorwaarden maar bij de enkelvoudige kansen gemanipuleerd.

Voor Excel heb ik een random generator gebouwd die een random rood getal geeft als de speler op een zwart getal inzet. Deze generator is gemakkelijk te betrappen als je bijvoorbeeld alleen maar op zwart zou inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei DeJan:

Het is zo simpel als wat

Genoeg geld in de machine en hij gooit sommen van de nummers  die er op staan bv.  13  14  27  of

3  33  36

En hij probeert buren te gooien

 

Niet genoeg in de kas

Jij speelt  7  dan gooit ie 17  en  27

Jij speelt 22  dan gooit ie  4  13 en 31

Jij speelt 36  dan gooit ie  gerust

18 en 18 gerepeteerd   en  21  en 15.   En 33  3.  En 22  14.

Er zijn er nu bij die mij voor gek verklaren .

De machine kan precies een nummer gooien.

Die is nog gekker denken er nu

Bv.

Ik speel de 0...  alle nummers minimaal 2x gegooid.  Maar geen 0.  Kwam ie er bijna dat leek de bal wel een samba bal  maar geen 0.

Later na mijn lege portemonnee 

Liep een ander met 1500 winst naar huis.. in 15 draaien 9 x 9 buren gevallen.....

Uren op 20 gespeeld  zitten links van mij en rechts van mij twee jongens mee te kijken  ik zeg tegen ze let op ik zal hem de twintig laten gooien. Ik speelde dus 1 keer niet de twintig en hij viel en op de fraaist mogelijke manier in het vakje 20.

En ik ben gek want ik blijf er maar geld in gooien. Komt er ooit bewijs dat het dus echt gemanipuleerd is

Dan....

Bra......................af.

 

Je haalt mij de woorden uit de mond, ik wilde precies hetzelfde typen. In duitse hallen precies hetzelfde afgelopen 2 dagen gemerkt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.