Spring naar bijdragen

Interblock roulette machines in HC Eindhoven?


RouletteMaster

Aanbevolen berichten

4 hours ago, Entalpa said:

Weet iemand of ze van die Interblock roulette machines hebben in HC Eindhoven hebben? Je kunt hier met 50 cent per jetton spelen.

Ik ben meerdere keren in Eindhoven geweest, maar ik weet het niet zeker of ik ze daar gezien heb. Het is namelijk nogal een kruip door sluip door gebouw. Maar van bijna alle andere vestigingen weet ik het zeker. Ze slaan er. Het zou me verbazen als Eindhoven er ook niet eentje heeft staan. Maar misschien kun je de vestiging gewoon bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎26‎-‎7‎-‎2019 om 21:32 zei Gokholtante:

Ik ben meerdere keren in Eindhoven geweest, maar ik weet het niet zeker of ik ze daar gezien heb. Het is namelijk nogal een kruip door sluip door gebouw. Maar van bijna alle andere vestigingen weet ik het zeker. Ze slaan er. Het zou me verbazen als Eindhoven er ook niet eentje heeft staan. Maar misschien kun je de vestiging gewoon bellen?

Hartstikke bedankt! Hebben ze die in Breda dan wel? Ik heb ze daar volgens mij ook niet gezien?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Gokholtante:

Je moet even goed om je heen kijken want het is een beetje kruip door sluip door. Daarom zie je ook die automatische roulette niet meteen. De diceballtafel staat daar ook.

Als ik binnen kom, dan zie ik daar in het midden de grote ronde bar. Achter de bar zie ik tafel spellen. Aan de rechter kant zie ik slot machines. Rechts zie ik de bingo Kamer en toiletten. Helemaal tegenover de ingang zie ik circle prive. Hoe kom ik dan bij de beneden verdieping?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Entalpa:

Als ik binnen kom, dan zie ik daar in het midden de grote ronde bar. Achter de bar zie ik tafel spellen. Aan de rechter kant zie ik slot machines. Rechts zie ik de bingo Kamer en toiletten. Helemaal tegenover de ingang zie ik circle prive. Hoe kom ik dan bij de beneden verdieping?

Ik dacht dat foppen alleen aan mij was toebedeeld.

Bij binnenkomst zie je aan de linkerkant de rolrap naar de benedenverdieping. Kan je niet missen. En anders kan je aan het einde van de gang bij de bingozaal met de trap naar beneden of met die "onopvallende" glazen lift voor de cercle privé naar beneden......of naar boven wat je wilt. Misschien kan je in de kapel nog een schiedgebedje doen.

Ohw en voor je eigen veiligheid: check altijd het calamiteitenplan als je een gebouw binnen gaat dat je niet kent. Dan weet je waar de nooduitgangen zich bevinden en wat de procedures zijn.

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei FopSmurf1:

Ik dacht dat foppen alleen aan mij was toebedeeld.

Bij binnenkomst zie je aan de linkerkant de rolrap naar de benedenverdieping. Kan je niet missen. En anders kan je aan het einde van de gang bij de bingozaal met de trap naar beneden of met die "onopvallende" glazen lift voor de cercle privé naar beneden......of naar boven wat je wilt. Misschien kan je in de kapel nog een schiedgebedje doen.

Ohw en voor je eigen veiligheid: check altijd het calamiteitenplan als je een gebouw vinnen gaat dat je niet kent. Dan weet je waar de nooduitgangen zich bevinden en wat de procedures zijn.

hahah bedankt!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.