Spring naar bijdragen

Gelijkspel


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Omdat ik iets mbt statistiek aan het bekijken was bedacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik daar zelf ook wat mee zou doen. Ik heb alle uitslagen van de eredivisie over de laatste 5 jaar bekeken en in een excellijst gezet, althans alles mbt gelijkspel. Vervolgens heb ik de club die de minste gelijke spellen had 1 punt gegeven en de club die dat seizoen de meeste gelijkspellen had 18 punten gegeven. daarna heb ik gemiddeldes berekent over de laatste 5 jaar. Daaruit kwam naar voren dat:

Heerenveen 16.2 punten had en dus het vaakst gemiddeld gelijk speelt

VVV 16 punten had, maar slechts 2 seizoenen mee deed.

Ado 14.8 punten 

Groningen 13.6 punten

Vitesse 13.4 punten

Feyenoord 3.4

Ajax 3.6

PSV 4.8

Nu ben ik benieuwd of het lonend is om elke wedstrijd, het hele seizoen door om op een gelijkspel voor Heerenveen te zetten. Ongeacht wat de odds zijn. Ik had een kleine berekening gemaakt. Heerenveen speelt gemiddeld 10.2x per seizoen gelijk. Stel de odds zijn gemiddeld 3.8 dan kom je dus positief uit als het klopt. Ik ga het gewoon proberen om elke wedstrijd 1 euro op Heerenveen te zetten. Ik zal jullie op de hoogte houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze strategie heb ik al paar jaar terug hier en op andere fora eens uitgebracht toegelicht. Zoek het eens op, andere op VW hebben hem ook uitgeprobeerd en hebben hiermee winstgevend gespeeld. Als ik straks tijd heb, zal ik eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden op OT.

 

linkje van de buren

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
20 uur geleden zei ROELETTE:

Helaas gister vergeten, maar wederom gelijkspel. Had dus 3€ kunnen verdienen, maar niet gebeurd:s 

Kijk dat is zonde, vind het wel mooi dat je dit doet! Ben ook erg nieuwsgierig naar de uiteindelijke eindstand. Als je het goed bekijkt zou het zeker een winstgevende strategie kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-9-2019 om 12:00 zei Predictor:

Kijk dat is zonde, vind het wel mooi dat je dit doet! Ben ook erg nieuwsgierig naar de uiteindelijke eindstand. Als je het goed bekijkt zou het zeker een winstgevende strategie kunnen zijn.

Klopt, gewoon stom😂 maarja hoort erbij. Tot op heden een strategie waarmee je wint 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...