Spring naar bijdragen

What’s your Vegas countdown?


Money Penny

Aanbevolen berichten

Dat is idd erg jammer maar ook zoals jij zegt het is niet anders. Ik denk dat Vegas behoorlijk lam komt te liggen. Ik kreeg vandaag onderstaande email van My Vegas:

 

Beginning Sunday, March 15 all MGM Resorts buffet locations in Las Vegas will be closed until further notice. The impacted locations include Mandalay Bay, Luxor, Excalibur, Bellagio, Aria, Mirage, And MGM Grand.

Additionally, Mandalay Bay has announced temporary closures to the following outlets: Mizuya, Fleur, and Aureole.

Due to these closures, we have suspended all rewards in our games associated to these outlets. For those players who currently have the reward in their wallet, we will issue a full refund to your account by March 20, 2020.

As soon as the outlets are reopened, we will alert our players so you can once again begin enjoying these rewards.

Thank you for supporting our games and our rewards.

 

Cheers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal spannend worden maar ik verwacht dat het vliegverbod verlengd word of dat er andere maatregelen zijn genomen waarna je niet naar Vegas wilt gaan. Ik houd een Blog bij over Coronavirus in Las Vegas. Hierdoor weet ik dat het Het aantal vastgestelde besmettingen is 14 maar in werkelijkheid ligt deze hoger. De VS, Las Vegas staan nog aan het begin met hun strijd tegen het coronavirus. Het begint al rustiger te worden in Vegas. Conferenties, evenementen gaan niet door. Buffets, nachtclubs worden gesloten. Personeel wordt ontslagen. Sommige gaan er al van uit dat het net zo erg word als de dagen, weken na 9/11 en crisisjaar 2008.

Het worden spannende tijden in Vegas maar ook bij ons.

Ik moet een nieuwe Vegas Countdown gaan instellen want mijn reis van 20 april naar Vegas is geannuleerd door Edelweiss. Die vliegen in de gehele maand April niet naar Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei LasVegasNic:

Het zal spannend worden maar ik verwacht dat het vliegverbod verlengd word of dat er andere maatregelen zijn genomen waarna je niet naar Vegas wilt gaan. Ik houd een Blog bij over Coronavirus in Las Vegas. Hierdoor weet ik dat het Het aantal vastgestelde besmettingen is 14 maar in werkelijkheid ligt deze hoger. De VS, Las Vegas staan nog aan het begin met hun strijd tegen het coronavirus. Het begint al rustiger te worden in Vegas. Conferenties, evenementen gaan niet door. Buffets, nachtclubs worden gesloten. Personeel wordt ontslagen. Sommige gaan er al van uit dat het net zo erg word als de dagen, weken na 9/11 en crisisjaar 2008.

Het worden spannende tijden in Vegas maar ook bij ons.

Ik moet een nieuwe Vegas Countdown gaan instellen want mijn reis van 20 april naar Vegas is geannuleerd door Edelweiss. Die vliegen in de gehele maand April niet naar Vegas.

Het is idd te hopen dat het niet verlengd wordt en dat het virus snel de kop ingedrukt wordt, zodat iedereen weer leuke dingen kan gaan doen. Ik zou het heel jammer vinden als mijn geplande reis niet door kan gaan in april, maar het moet ook leuk zijn om naar Vegas te gaan. Als bijna alles gesloten wordt en er niets meer doorgaat, is er ook niet veel aan. Mijn nieuwe datum zou dan waarschijnlijk 16 aug worden denk ik. Wat wordt jouw nieuwe datum @LasVegasNic ? Krijg jij alles vergoed van Edelweiss?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hashtag PrayforVegas kan weer van stal gehaald worden; maar nu om hele andere reden, in hoeverre gaat onze geliefde stad hier ongeschonden uitkomen?

Onze stad is echt een voorbeeld van innovatie en meebewegen, altijd al geweest en zal niet anders zijn. Als deze ellende tzt voorbij is willen mensen weer feesten en gevoel van leven hebben en zal Vegas ons weer met open armen ontvangen.

Het kan ook voordelen voor ons hebben dat dit nu gebeurd, prijzen zullen zakken en aantal zakken goed onder de loep genomen worden. Ze weten we hebben het volk en spelers nodig. We gaan het zien en volgen het op de voet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2020 om 13:00 zei LasVegasNic:

Het zal spannend worden maar ik verwacht dat het vliegverbod verlengd word of dat er andere maatregelen zijn genomen waarna je niet naar Vegas wilt gaan. Ik houd een Blog bij over Coronavirus in Las Vegas. Hierdoor weet ik dat het Het aantal vastgestelde besmettingen is 14 maar in werkelijkheid ligt deze hoger. De VS, Las Vegas staan nog aan het begin met hun strijd tegen het coronavirus. Het begint al rustiger te worden in Vegas. Conferenties, evenementen gaan niet door. Buffets, nachtclubs worden gesloten. Personeel wordt ontslagen. Sommige gaan er al van uit dat het net zo erg word als de dagen, weken na 9/11 en crisisjaar 2008.

Het worden spannende tijden in Vegas maar ook bij ons.

Ik moet een nieuwe Vegas Countdown gaan instellen want mijn reis van 20 april naar Vegas is geannuleerd door Edelweiss. Die vliegen in de gehele maand April niet naar Vegas.

ga je liveblog volgen Nic, goed initiatief!

 

 

hoop van harte voor de mensen die april/mei iets geboekt hebben dat het door zal gaan, succes all!

bewerkt door ryan (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Helaas ook mijn reis is geannuleerd, maar op zich wel beter zo. Dan proberen we voor augustus te boeken, zodra ik mijn voucher heb.


Geachte heer, mevrouw,
 
Als gevolg van de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus, hebben wij moeten besluiten om alle Package Deals-boekingen met vertrek tot en met 30 april 2020 te annuleren. Dit betekent dat uw reis helaas geen doorgang kan vinden.

Vanwege grote drukte op ons Customer Service Center vragen wij u deze mail zorgvuldig te lezen en geen telefonisch contact op te nemen.
 
Wij hanteren het volgende annuleringsbeleid voor uw reis:

  • Uw reis wordt door ons geannuleerd
  • De reissom wordt gerestitueerd in de vorm van een voucher. Dit is een zgn. Corona-voucher die voldoet aan de voorwaarden zoals opgesteld door de ANVR en SGR.

De voucher wordt binnen enkele weken per mail toegestuurd. U hoeft hier geen verdere actie voor te nemen.

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Vandaag de Corona voucher ontvangen. Weet nog niet precies voor wanneer ik een nieuwe boeking wil maken naar Las Vegas. Zou eigenlijk heel graag eind augustus nog gaan, maar vraag me af of dit verstandig is en of het überhaupt mogelijk is. Misschien toch beter om te wachten tot volgend jaar 🤔 Heeft er iemand al een nieuwe boeking gemaakt en voor wanneer? Ben benieuwd 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...