Spring naar bijdragen

Unibet vraag


Remco.

Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is remco en ik heb recentelijk een unibet account gemaakt maar die staat op de naam robert (mijn broer) omdat mijn acc geblokeerd is hij is 18 en heb alle gebruikelijke dingen naar unibet door gestuurd maar ik wil het op me eigen rekening laten storten als ik iets win maar ik heb natuurlijk een andere naam maar ze beginnen allebij met een R kan ik dan op mijn eigen rekening laten storten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

Nee, als ze daar achter komen en dat zal hoe dan ook gaan gebeuren zullen ze je account blokkeren en het geld bevriezen. Waarom is je eigen account geblokkeerd? Ik zou contact met ze opnemen en zorgen dat alles op je eigen naam staat om problemen in de toekomst de voorkomen.

 Bedankt

Vanwege onder de 18 ben nu inmiddels 18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het account op naam van je broer staat en je hebt zijn documenten opgestuurd is het zijn account. Als je met je eigen rekening geld stort dan zal uitbetalen een probleem worden. 

Tis mij ook een raadsel waarom je een account opent voor je 18 bent? 

Ik denk dat je er beter aan doet een account bij een andere provider te openen. Want en onder 18 en fake details vaak heeft Unibet dan niet zo zin om met je door te gaan. I 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-8-2019 om 11:54 zei LuukFOD:

Als het account op naam van je broer staat en je hebt zijn documenten opgestuurd is het zijn account. Als je met je eigen rekening geld stort dan zal uitbetalen een probleem worden. 

Tis mij ook een raadsel waarom je een account opent voor je 18 bent? 

Ik denk dat je er beter aan doet een account bij een andere provider te openen. Want en onder 18 en fake details vaak heeft Unibet dan niet zo zin om met je door te gaan.

 

 

Oke bedankt

Omdat ik snel geld wou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...