Spring naar bijdragen

SquareOne geeft een klein kadootje weg


SquareOne

Aanbevolen berichten

Ter gelegenheid van het einde van de zomervakanties geef ik een klein cadeau weg in dit topic. Op het forum werden er, in de periode voor de zomer, al vaker verschillende prijsvragen uitgeschreven en er werden soms free bets weggegeven. Dat vond ik altijd leuk en erg spannend. Dus deze keer wil ik graag een actie houden. Ik hoop dat jullie dat kunnen waarderen en dat jullie het ook spannend zullen vinden.

Het cadeau dat ik weggeef is een free bet naar keuze op een voetbalwedstrijd voor € 17,50. Er is straks één persoon die aan mij mag doorgeven op welke wedstrijd ik één single bet voor € 17,50 mag plaatsen via de TOTO. Bij een juiste voorspelling in deze weddenschap ontvangt die persoon de inleg + winst. Dit verloopt via mij. (De free bet uit dit cadeau moet gespeeld worden binnen 30 dagen.)

  

De prijsvraag die ik nu stel is als volgt:  Ik heb 4 krasloten gekocht vandaag. één Klavertje 4-kraslot en ook drie krasloten van het type WinXL. Je kunt die krasloten ook zien op de foto hieronder. In totaal kostten deze loten € 16,00.

Deze krasloten zullen door mij opengekrast gaan worden binnen enkele dagen. Wat is de prijs die ik ga winnen met de krasloten?  Plaats je antwoord op deze vraag in dit topic. Deelnemen is mogelijk tot en met vrijdag 23 augustus, 21:00 uur. Tijdens het weekend maak ik het resultaat bekend.

Indien méér dan 1 persoon het antwoord op de vraag goed heeft, dan zal er tussen de goede inzenders een tweede ronde georganiseerd worden. In die tweede ronde dient een voorspelling gedaan te worden over het totaal aantaal doelpunten in een voetbalwedstrijd. (De informatie over een eventueel te houden tweede ronde zal ik later plaatsen in dit topic.)

Succes!

Ik pak de actie van mij misschien een beetje zakelijker aan, dan bij sommige andere acties die hier voorheen georganiseerd werden.

Ik heb hierbij bijvoorbeeld een paar regels: Ieder lid van het forum van OneTime mag aan de actie deelnemen wanneer hij/zij dat wil, maar om kans te maken op het krijgen van het cadeau dient een deelnemer bij deze actie zich aangemeld te hebben op het forum OneTime.nl uiterlijk 20 augustus 2019, 18:00 uur. En daarnaast dient een deelnemer bij deze actie om een kans te maken op het cadeau ten minste 15 berichten geplaatst te hebben op het forum OneTime.nl. (Personen die zich op dit forum aangemeld hebben na het bovengenoemd tijdstip, alsmede personen van dit forum die minder dan 15 berichten op het forum geplaatst hebben, kunnen aan deze actie deelnemen buiten mededinging.) (Je zult begrijpen dat ik dat doe om te voorkomen dat er in de aankomende dagen nog wat 'free riders' voorbij zouden komen.)

Wat er verder nog van belang is: Voor het krijgen van een eventueel cadeau moet een deelnemer bereid de naam en IBAN-rekeningnummer van hem/haar kenbaar te maken met het oog op een éénmalige transactie. Het geven van een eventuele prijs zal dan geschieden middels een overschrijving per bank. (Uitbetaling is bij de actie niet mogelijk in cash, via PayPal, Tikkie of wat voor andere wijze ook.) 

 

 

 

 

 

krasloten 001p.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt aan de personen die gereageerd hebben! Het eerste kraslot dat ik open gekrast heb, is het Klavertje 4-lot.  Het resultaat daarvan is:

20190825_180754.thumb.jpg.90f1fa89e13539b2fdb0b8b640f62434.jpg

Eén gratis lot ter waarde van € 1,00.

 

Daarna krastte ik een van de grote, groene loten open. Met het getal 23 won ik een prijs....

20190825_181021.thumb.jpg.1b449320543bf10ac85baffc57d8336e.jpg

 

Dit was € 5,00.

De andere twee loten leverden mij geen prijsjes op. Ik heb er geen foto van gemaakt, maar dit mogen jullie zeker van me aannemen.

De winnaar van dit spel is daarmee geworden  @SmartAce.  Binnen enkele dagen neem ik met SmartAce contact op, want ik zal voor hem een weddenschap ter waarde van € 17,50 gaan spelen!!   @Gokholtante heeft haar eigen antwoord helaas aangepast naar € 6,50.  Met haar neem ik eveneens contact op, omdat er voor haar een speciale troostprijs (2 x 1/5 Staatslot voor de trekking van 10 september!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, SquareOne said:

Bedankt aan de personen die gereageerd hebben! Het eerste kraslot dat ik open gekrast heb, is het Klavertje 4-lot.  Het resultaat daarvan is:

20190825_180754.thumb.jpg.90f1fa89e13539b2fdb0b8b640f62434.jpg

Eén gratis lot ter waarde van € 1,00.

 

Daarna krastte ik een van de grote, groene loten open. Met het getal 23 won ik een prijs....

20190825_181021.thumb.jpg.1b449320543bf10ac85baffc57d8336e.jpg

 

Dit was € 5,00.

De andere twee loten leverden mij geen prijsjes op. Ik heb er geen foto van gemaakt, maar dit mogen jullie zeker van me aannemen.

De winnaar van dit spel is daarmee geworden  @SmartAce.  Binnen enkele dagen neem ik met SmartAce contact op, want ik zal voor hem een weddenschap ter waarde van € 17,50 gaan spelen!!   @Gokholtante heeft haar eigen antwoord helaas aangepast naar € 6,50.  Met haar neem ik eveneens contact op, omdat er voor haar een speciale troostprijs (2 x 1/5 Staatslot voor de trekking van 10 september!!)

Dank je wel @SquareOne. Ik zag pas later dat ik het zelfde antwoord had gegeven als @SmartAce. En het is niet mijn bedoeling om de kaas van iemands brood te eten en daarom heb ik mijn gok veranderd. Ik neem je aanbod graag aan en ik wens @SmartAce veel geluk met de weddenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...