Spring naar bijdragen

All you can eat


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar het duurste en het goedkoopste all you can eat restaurant in Nederland. Dus weet jij een duur of juist goedkope all you can eat dan hoor ik je suggestie graag:D gaat overigens niet om of je het goed of slecht vind, maar echt om de prijs. 

 

De duurste en goedkoopste prijzen moeten wel op de menu kaart staan;) zeggen dat je alles mag eten voor €2500,- telt dan natuurlijk niet:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Gisteren gegeten bij Sushi Samba in Amsterdam (Max Euwenplein), wat een tent, wat een plek, wat een kwaliteit. En wat een prijzen! Voor een couvertje kan ik in Assen onbeperkt eten 🙂

 

Oftewel de duurste heb ik gisteren gehad voor en hoef je niet meer te zoeken.

Sushi Samba.jpeg

6b0401ff-aefd-4ab1-a6ad-62ee4e6096ac.jpg

1b2b2f5e-ec15-44c6-9150-cd4d363a3671.jpg

4e04d3ed-451a-4159-909c-5a7097710591.jpg

Wat kost die dan? En is t onbeperkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tastyworld.jpg.9fb4caea47a25a2f3f390eddca9fa547.jpg

tastyworld hoogerheide , zeker de moeite waard , mocht je de richting van belgie opgaan.

ooit een ijsco gemaakt daar voor mijn kleine neefje van toen 10 die was zeker 25 centimeter hoog en toen moest er ook nog slagroom op

alleen die mocht je er niet zelf op doen, anders had hij zeker een ijsco gehad van een halve meter.

en bijna helemaal op, op een bodempje na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

tastyworld.jpg.9fb4caea47a25a2f3f390eddca9fa547.jpg

tastyworld hoogerheide , zeker de moeite waard , mocht je de richting van belgie opgaan.

ooit een ijsco gemaakt daar voor mijn kleine neefje van toen 10 die was zeker 25 centimeter hoog en toen moest er ook nog slagroom op

alleen die mocht je er niet zelf op doen, anders had hij zeker een ijsco gehad van een halve meter.

en bijna helemaal op, op een bodempje na.

Hoppa €37,95 is de duurste op dit moment :D 

zijn er nog duurdere en weten mensen ook heel goedkope ayce?

bewerkt door ROELETTE (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ROELETTE:

zijn er nog duurdere en weten mensen ook heel goedkope ayce?

ik weet de goedkoopste, daar kan je zelf je pizza`s samen stellen en je mag zoveel drinken als je wil

en als je weg gaat dan mag je geven wat jij het waard vond. 

en de duurste wat ik weet,dat kan ik ook vertellen,maar dan wil ik wel een filmpje zien hier op onetime als je binnen bent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ruleta:

ik weet de goedkoopste, daar kan je zelf je pizza`s samen stellen en je mag zoveel drinken als je wil

en als je weg gaat dan mag je geven wat jij het waard vond. 

en de duurste wat ik weet,dat kan ik ook vertellen,maar dan wil ik wel een filmpje zien hier op onetime als je binnen bent.

 

Haha nu ben ik naar beiden heel benieuwd... mits betaalbaar wil ik beiden gaan testen idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...