Spring naar bijdragen

Predictor Challenge 3.0 reglementen en deelnemers


Predictor

Aanbevolen berichten

Beste Voorspellers,

Waar is Predictor? Komt er nog een nieuwe challenge? JAZEKER! Deze vraag heb ik de afgelopen tijd veel gesteld gekregen. We gaan zeker door met de prachtige challenge, iedereen heeft lekker kunnen genieten van zijn/haar vakantie. Ook ik heb even lekker helemaal niks gedaan en genoten van het mooie weer. Ik heb natuurlijk niet stilgezeten achter de schermen, en ben helemaal ready om met jullie de nieuwe challenge aan te gaan. Ik zal elke vorige deelnemer persoonlijk even een bericht sturen. Maar nieuwe aanmeldingen zien we uiteraard ook heel erg graag binnen komen. Want hoe meer mensen er mee gaan doen, hoe spannender en gezellig het gaat worden.

Hoe kan ik me aanmelden? Dat kan door een persoonlijk berichtje te sturen naar mij via de DM of een whatsapp berichtje (06). Zodra je aanmelding is doorgekomen ontvang hierop van mij een reactie en blijf ik je op de hoogte houden van wanneer wij van start gaan e.d. Onder de spelregels vind je de deelnemerslijst, deze zal ik dagelijks bijwerken met nieuwe aanmeldingen. Staat je naam er niet tussen en heb je je wel aangemeld? Trek dan even bij mij aan de bel, want dat is er iets misgegaan.

Er zijn een paar kleine wijzigingen aangebracht, en een hele mooie "joker" bonus toegevoegd! @SquareOne tnx voor dit mooie idee!

Hoop jullie allemaal terug te zien! Want ik heb er onwijs veel zin in!

Spelregels Predictor Challenge (deel 3):

  • Deelname aan de eerste ronde levert 1 bonus punt op. Totaal spelen we 10 rondes.
     
  • Minimaal één uur voor aanvang van de gekozen wedstrijd ontvangt “predictor”de inzendingen per persoonlijk bericht en/of whatsapp (06) ruststand + eindstand. Mocht je binnen 24 uur geen reactie hebben ontvangen neem dan nogmaals contact op.
  • Eind/ruststand niet 1 uur voor aanvang van de wedstrijd ontvangen? Dan telt deze niet meer mee voor deze ronde. Deelname aan de nieuwe ronde is uiteraard gewoon mogelijk. Predictor zal ten alle tijden proberen de ingezonden standen voor aanvang van de wedstrijd te publiceren. Mocht dit om bepaalde redenen niet lukken mag u er van uit gaan dat dit ten alle tijden op een eerlijke manier gebeurt.
     
  • De weekwinnaar (mochten er meer zijn wordt er geloot) bepaald de eerstvolgende wedstrijd. Alle gekozen wedstrijden zullen op een Zondag worden gespeeld. Dit i.v.m meerdere opmerkingen en vragen van deelnemers hier een vaste dag van te maken. Zodat er rekening mee gehouden kan worden.
     
  • Per ronde zijn er totaal 20 punten te verdienen: Juiste ruststand 5 punten, juiste winnaar 5 punten, juiste eindstand 10 punten. Alles goed? Ruststand + Eindstand = 20 punten.
     
  • De "Joker" elke deelnemer krijgt een joker. Wat kun je doen met deze joker? Deze mag je inzetten op 1 van de 10 wedstrijden in de Predictor Challenge. Zodra jij deze gebruikt worden je punten die je deze ronde scoort verdubbelt. Geef in je inzending duidelijk aan dat jij voor die speelronde de joker gebruikt. Bij het publiceren van de ingezonden standen zal ik dit ook vermelden.
     
  • Uitslagen en scores worden op Zondag/Maandag door Predictor gepubliceerd. 

Een deelname formulier ontvang ik graag als volgt:

  • (forum) naam;
  • Wedstrijd;
  • Week nummer;
  • Ruststand;
  • Einduitslag.

Voor de winnaar van ronde 3 hebben wij weer een hele mooie mysterie prijs in het verschiet + een heel staatslot. Absoluut de moeite waard om mee te doen.

Deelnemerslijst Predictor Challenge 3.0:

1 - Predictor
2 - @DeValsspeler
3 - @coinflippers
4 - @Reno
5 - @Stef
6 - @Johnny078
7 - @Rmnd78
8 - @driekwart
9 - @foxy
10 - @Jonathan
11 - @Dannyboy
12 - @TheGreatOne
13 - @Remco86
14 - @Chuckmeister
15 - @Seabert
16 - @TheGallant
17 - @TAlkmaar
18 - @QuegQuee
19  - @Arthur
20  - @Skale
21 - @JackPot
22 - @MrT

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.