Spring naar bijdragen

Wynn Resorts Stock


JackpotEnschede

Aanbevolen berichten

Wie doet er mee. Ik heb inmiddels een pluk aandelen van Wynn Resorts gekocht. Ik verwacht dat binnen een jaar 80% gepakt kan worden. Waarom? Wynn heeft een turbulente tijd achter de rug met ups and downs, maar het lijkt erop dat we nu weer zijwaarts gaan en met het laatste advies van JP Morgan (buy) de weg omhoog weet te vinden. Yep ik had hem al voor dat advies en sta nu een klein beetje in de min, maar wanneer ik naar de grafieken kijk lijkt het erop dat we weer vol gas kunnen mits de beurs niet klapt etc. 

Ze verwachten weer meer Highrollers in Macau en Las Vegas. In Vegas omdat er weer een golfterrein is aangelegd en deze weer vol in gebruik is. Enig minpuntje is nog de Hong Kong kwestie, maar dit is natuurlijk gewoon een kwestie van tijd dat he hier weer rustig wordt.

In Boston is zojuist een nieuw resort geopend waarvan de winst ook gaat bijdragen aan het geheel.

Ik schat dat we binnen een jaar een rally maken tot misschien wel $200 per share. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...