Spring naar bijdragen

Bioscoop - films - filmtips - trailers


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Het duurt nog even voordat de film The Hateful Eight van Quentin Tarantino uitkomt. In januari 2016 kunnen we in Nederland van deze film genieten. De filmmuziek gaat gemaakt worden door Ennio Morricone. Helaas nog geen officiële trailers, teasers van deze film. Ik ga deze western kijken :)>- De vorige western film van QT, Django Unchained was ook gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist helemaal geen liefhebber van de bioscoop en zit veel liever thuis te kijken naar films :). James bond kijk ik wel naar uit eind dit jaar

Ook vaste prik. Ik ga de nieuwste film van James Bond SPECTRE samen met mijn vrienden kijken.

Een leuke filmavond met de mannen! Is al jaren traditie.

https://youtu.be/-WJ8WxCA-fA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik vind het heerlijk om af en toe de Bios in de duiken :-) Ben laatst met mn zusje naar JurassicWorld geweest, wat een geweldige film! wel veel herkenbare dingen van de oude films! ookal roepen veel mensen van niet, ik vind van wel :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor speciale films vind ik het altijd wel leuk om naar de bios te gaan. Thuis met een 3-D bril op gaan zitten vind ik bijvoorbeeld niets. En af en toe als ik cadeaubonnen krijg of weekendje weg ben is het nog weleens leuk om naar de bios te gaan.

Verder vooral thuis filmpjes en serieus kijken. Gisteren nog The Longest Ride, op zich wel aardige film om met je vrouw/vriendin te bekijken: http://www.imdb.com/title/tt2726560/?ref_=nv_sr_1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word niet goed van de hoeveelheid 3D films die de laatste tijd worden gemaakt. Volgens mij is het puur marketingtechnisch omdat ik elke keer €1,50 (eigen 3D bril) of €2,50 (bioscoop 3D bril) moet bijbetalen omdat het een 3D film is. Ik zie totaal de meerwaarde er niet van in als kijker, bij veel films voegt het 3D echt bijzonder weinig toe en vaak is het gewoon ergerlijk zo'n bril, zeker al als je zelf een bril draagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze lijkt me héél erg gaaf! Gebaseerd op waargebeurde feiten (die vast heel erg uitvergroot worden) maar deze kreeg ik in boekvorm een keer van mijn oom. In het Nederlands heet het ´Wraak´ van Michael Punke.

Ik heb het in één keer uitgelezen zo´n beetje. De verfilming ziet er naar de trailer te oordelen meer dan geslaagd uit. The Revenant , met Leonardo diCaprio en Tom Hardy:

https://youtu.be/QRfj1VCg16Y

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word niet goed van de hoeveelheid 3D films die de laatste tijd worden gemaakt. Volgens mij is het puur marketingtechnisch omdat ik elke keer €1,50 (eigen 3D bril) of €2,50 (bioscoop 3D bril) moet bijbetalen omdat het een 3D film is. Ik zie totaal de meerwaarde er niet van in als kijker, bij veel films voegt het 3D echt bijzonder weinig toe en vaak is het gewoon ergerlijk zo'n bril, zeker al als je zelf een bril draagt.

Ik ben het ermee eens dat het bijna nooit iets toevoegt, het is maar 1 x echt geweldig geweest en dat was bij AVATAR, maar die was ook echt gefilmd in 3D, en was daarom ook veel duurder om te maken maar dat hebben ze er makkelijk uitgehaald omdat het een geweldig succes was.

Maar nu zit je vaak 2 uur met zo'n brilletje op voor een paar aktie scenes die er zonder die 3D net zo goed uitzien.

IMAX vind ik wel een toevoeging, groter beeld en beter geluid. Ik ga ook alleen nog naar de bios in NL als de film in IMAX draait,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het duurt nog even voordat de film The Hateful Eight van Quentin Tarantino uitkomt. In januari 2016 kunnen we in Nederland van deze film genieten. De filmmuziek gaat gemaakt worden door Ennio Morricone. Helaas nog geen officiële trailers, teasers van deze film. Ik ga deze western kijken :)>- De vorige western film van QT, Django Unchained was ook gaaf.

Och, voor een fanmade trailer best grappig. We moeten het er maar mee doen tot dan @LasVegasNic ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag laatst in de bioscoop een keer een poster van een kale man met als achtergrond de Las Vegas Strip en wat speelkaarten, weet iemand welke film dit is? En of ik die nou gemist heb, of dat 'ie nog moet uitkomen? @LasVegasNic, misschien weet jij dit?

Nu weet je het toch :))

Hahahaha, inderdaad @Polotjes, dank daarvoor :P en jij ook bedankt @LasVegasNic.

Het was inderdaad Wild Card en werd héél erg slecht beoordeeld door IMDB, maar ga 'm binnenkort ff kijken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker al als je zelf een bril draagt.

Ik draag zelf een bril, dan "werkt" dat hele 3D gewoon niet. Ik zie gewoon met 3D-bril hetzelfde als bij een "normale" film. Maar daar krijg ik dan weer enorme hoofdpijn van.

Ik had die hoofdpijn in eerste instantie ook bij mijn eerste tien 3D films die ik in de bioscoop keek. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van, geen idee hoe dat komt en best raar eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...