Spring naar bijdragen

Trivia op Stars


Aanbevolen berichten

Leuk een nieuwe gratis geld kennisquiz!

Kennen jullie Lucky13/Gameroom nog van SBS 6? Dat programma is inmiddels al een tijdje gestopt.

Ik heb daar in totaal €54,84 aan verdiend, toch leuk als je de kennis toch al hebt om er wat geld mee te verdienen. Dat was ook min of meer gratis geld. Enkel wat persoonsgegevens en je tijd natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Leuk een nieuwe gratis geld kennisquiz!

Kennen jullie Lucky13/Gameroom nog van SBS 6? Dat programma is inmiddels al een tijdje gestopt.

Ik heb daar in totaal €54,84 aan verdiend, toch leuk als je de kennis toch al hebt om er wat geld mee te verdienen. Dat was ook min of meer gratis geld. Enkel wat persoonsgegevens en je tijd natuurlijk ;)

Hadden we ook een groepje van Onetimers gemaakt 🙂 https://www.onetime.nl/geld-nieuws/lucky13-iedereen-kan-winnen-bij-sbs6

 

Kom je gezellig erbij elke avond iets voor 23:00 uur? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 1/4/2020 at 2:30 PM, Budgetvrouw said:

Leuk een nieuwe gratis geld kennisquiz!

Kennen jullie Lucky13/Gameroom nog van SBS 6? Dat programma is inmiddels al een tijdje gestopt.

Ik heb daar in totaal €54,84 aan verdiend, toch leuk als je de kennis toch al hebt om er wat geld mee te verdienen. Dat was ook min of meer gratis geld. Enkel wat persoonsgegevens en je tijd natuurlijk ;)

Ja jammer dat gestopt is. Haalde ook daar regelmatig een prijsje mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten Trivia op Stars kan je elke dag ook gratis spinnen (na een druk op de slots van 0.05$) meestal pak je dan een deelname in het 500$ pokertoernooi (all in feature en gaat automatisch) of 5 free spins. Daarnaast kan je ook nog meedoen met The Deal op Stars en maak je kans op de jackpot of een deel ervan als die valt en je hebt 12 uur van te voren een keer meegedaan. En uiteraard pakken we die dagelijks mee als die Jackpot hoog staat. En jahoor gevallen en 10.10$ erbij op het Stars account (gratis en voor niks).

Meteen de 100$ uitbetaald naar de bank en weer verder sparen voor de gratis Vegas reis.

Schermafbeelding 2020-01-21 om 22.46.25.png

Schermafbeelding 2020-01-21 om 22.37.41.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGreatOne:

Buiten Trivia op Stars kan je elke dag ook gratis spinnen (na een druk op de slots van 0.05$) meestal pak je dan een deelname in het 500$ pokertoernooi (all in feature en gaat automatisch) of 5 free spins. Daarnaast kan je ook nog meedoen met The Deal op Stars en maak je kans op de jackpot of een deel ervan als die valt en je hebt 12 uur van te voren een keer meegedaan. En uiteraard pakken we die dagelijks mee als die Jackpot hoog staat. En jahoor gevallen en 10.10$ erbij op het Stars account (gratis en voor niks).

Meteen de 100$ uitbetaald naar de bank en weer verder sparen voor de gratis Vegas reis.

 

 

Wordt het je eerste keer in Vegas?

Herinner je je die dag met 3 foute vragen? Over Lion King, Buzz Lightyear en Nemo...
Dat was een absurde Trivia. Ik vraag me nog steeds af over die dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...