Spring naar bijdragen

Met 3 op één kamer


Godschalk

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen in deze groep die in Vegas op de strip weleens met 3 personen op een kamer met 2 queen bedden hebben geslapen?

Ben benieuwd hoe streng dit gecontroleerd wordt, want volgens mij is dit best te doen als je het niet te doen aanpakt.

We vinden het niet zo erg om ervoor te betalen, maar als het niet echt nodig is dan is het zonde van het geld.

bewerkt door RoyGodschalk (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Problemen ga je waarschijnlijk krijgen bij de lift bij de meeste resorts. Hier is controle en dan moet je keycard tonen. Jij krijgt er maar 2 per kamer of je moet voor meer personen betalen.Heb dus al een oude keycard van iemand kun je gewoon doorsjouwen.

Ook zo de schoonmaakster moeilijk kunnen doen maar denk dat dat wel mee valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.tripadvisor.co.nz/ShowTopic-g45963-i10-k9115979-4_to_a_room-Las_Vegas_Nevada.html

 

2 Pasjes en je komt wel door de lift controle heen ( met 2 personen 1 pasje), eventueel later nog een pasje halen.  Je kan het hotel ook even een mailtje sturen hoe ze hiermee omgaan, ik heb altijd begrepen dat je gewoon met 4 man op een kamer kan verblijven. Laatste keer voor mij was in NYNY met ze 3'en en toen een extra bed bij gekocht (20$ per dag).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2019 om 13:46 zei Godschalk:

Zijn er mensen in deze groep die in Vegas op de strip weleens met 3 personen op een kamer met 2 queen bedden hebben geslapen?

Ben benieuwd hoe streng dit gecontroleerd wordt, want volgens mij is dit best te doen als je het niet te doen aanpakt.

We vinden het niet zo erg om ervoor te betalen, maar als het niet echt nodig is dan is het zonde van het geld.

Ja, alleen hadden we ook gewoon voor 3 personen geboekt... slapen doe je toch weinig en de queen bedden (in de bellagio iig) zijn ruim zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...