Spring naar bijdragen

Hotel offers Mlife


Money Penny

Aanbevolen berichten

Net terug van Vegas en krijg nu wel hele interessante aanbiedingen in mijn Mlife account. Tot 4 nachten gratis en 75 dollar freeplay en 100 dollar resort credit. Deze moeten geboekt worden voor 14 november dit jaar en kunnen gebruikt worden voor vakantie tot volgend jaar oktober. Nu wordt het wel weer heel verleidelijk om terug te gaan hahaha. Heeft iemand hier al ooit gebruik van gemaakt? Waar ik even benieuwd naar ben: kan ik ook van 2 van deze aanbiedingen gebruik maken als ik bijvoorbeeld tussenin 3 nachten ergens anders ga slapen? Ik dacht dan bijvoorbeeld om de eerste 3 nachten Aria te doen, dan 3 nachten Downtown en dan de laatste 4 nachten Mandelay Bay.  
Als we gaan zou dit in april/ mei zijn of augustus. Daar zitten we ook nog tussen te twijfelen. April/ mei zou misschien wat te snel op onze vorige Vegas trip zijn afgelopen oktober. Maar weer is dan wel goed volgens mij. Augustus wellicht te warm, of toch wel uit te houden als je je hier een beetje op aanpast? Ook willen we eigenlijk naar de Grand Canyon dan. Heeft iemand daar ook ervaring mee om dit te bezoeken in augustus? Hoor het graag 😊

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Money Penny:

Net terug van Vegas en krijg nu wel hele interessante aanbiedingen in mijn Mlife account. Tot 4 nachten gratis en 75 dollar freeplay en 100 dollar resort credit. Deze moeten geboekt worden voor 14 november dit jaar en kunnen gebruikt worden voor vakantie tot volgend jaar oktober. Nu wordt het wel weer heel verleidelijk om terug te gaan hahaha. Heeft iemand hier al ooit gebruik van gemaakt? Waar ik even benieuwd naar ben: kan ik ook van 2 van deze aanbiedingen gebruik maken als ik bijvoorbeeld tussenin 3 nachten ergens anders ga slapen? Ik dacht dan bijvoorbeeld om de eerste 3 nachten Aria te doen, dan 3 nachten Downtown en dan de laatste 4 nachten Mandelay Bay.  
Als we gaan zou dit in april/ mei zijn of augustus. Daar zitten we ook nog tussen te twijfelen. April/ mei zou misschien wat te snel op onze vorige Vegas trip zijn afgelopen oktober. Maar weer is dan wel goed volgens mij. Augustus wellicht te warm, of toch wel uit te houden als je je hier een beetje op aanpast? Ook willen we eigenlijk naar de Grand Canyon dan. Heeft iemand daar ook ervaring mee om dit te bezoeken in augustus? Hoor het graag 😊

Hoe krijg je die acties? Ik zie nog altijd zelfde aanbiedingen als voor mijn reis vegas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gebruiker ik probeer het nu te boeken echter het lukt niet echt. Je moet de data selecteren in de kalender en dan laat ie per hotel zien wat je evt nog zou moeten betalen, dit varieert van 0 euro en geen resort fee, tot alleen de resort fee, tot evt nog wel wat betalen per nacht tegen gereduceerd tarief. Je mag vervolgens de kamer kiezen al dan niet gratis of met bijbetaling, dan laat ie de hele rekening zien met wat je evt zou moeten betalen, vervolgens klik ik op add another room, voor de laatste 3 nachten ( na 72 uur ertussen in hotel op Downtown) en dan geeft ie weer aan dat ik andere data moet kiezen omdat de gekozen data niet beschikbaar zijn, terwijl er wel comp stond en geen bedrag, maar nog gekker want hotel zit niet toch al vol eind april, begin mei? Heb ook andere hotels geprobeerd, geven allemaal aan dat ik andere data moet kiezen, ook als ik wel een deel wil betalen...Pfff dit is niet echt duidelijk of is dit een storing? Heb jij ervaring met het boeken van deze Mlife gaming offers en ging dit bij jou wel goed? 

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=26]Gebruiker[/mention] ik probeer het nu te boeken echter het lukt niet echt. Je moet de data selecteren in de kalender en dan laat ie per hotel zien wat je evt nog zou moeten betalen, dit varieert van 0 euro en geen resort fee, tot alleen de resort fee, tot evt nog wel wat betalen per nacht tegen gereduceerd tarief. Je mag vervolgens de kamer kiezen al dan niet gratis of met bijbetaling, dan laat ie de hele rekening zien met wat je evt zou moeten betalen, vervolgens klik ik op add another room, voor de laatste 3 nachten ( na 72 uur ertussen in hotel op Downtown) en dan geeft ie weer aan dat ik andere data moet kiezen omdat de gekozen data niet beschikbaar zijn, terwijl er wel comp stond en geen bedrag, maar nog gekker want hotel zit niet toch al vol eind april, begin mei? Heb ook andere hotels geprobeerd, geven allemaal aan dat ik andere data moet kiezen, ook als ik wel een deel wil betalen...Pfff dit is niet echt duidelijk of is dit een storing? Heb jij ervaring met het boeken van deze Mlife gaming offers en ging dit bij jou wel goed? 
Ja bij mij gaat dit prima, meerdere keren gedaan. Heb je wellicht al reservering gemaakt? Heb wel eens gemerkt dat derde reservering dan dat soort gedrag vertoont.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Gebruiker:

Ja bij mij gaat dit prima, meerdere keren gedaan. Heb je wellicht al reservering gemaakt? Heb wel eens gemerkt dat derde reservering dan dat soort gedrag vertoont.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk
 

Nee nog geen reservering gemaakt..krijg je trouwens een mail ter bevestiging van je reservering of staan ze dan hiertussen?

 

20191029_202718.jpg

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes gelukt! We gaan dus weer naar Vegas volgend jaar 😄 eind april voor 10 nachten. Eerste 4 nachten in NY NY (gratis, ook geen resort fee en 75 dollar freeplay), dan 3 nachten Plaza hotel Down Town (KLM Packagedeal) en laatste 3 nachten Mandelay Bay (gratis, geen resort fee en 75 dollar freeplay). Whoohoo 😍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Op 30-10-2019 om 15:20 zei Money Penny:

Yes gelukt! We gaan dus weer naar Vegas volgend jaar 😄 eind april voor 10 nachten. Eerste 4 nachten in NY NY (gratis, ook geen resort fee en 75 dollar freeplay), dan 3 nachten Plaza hotel Down Town (KLM Packagedeal) en laatste 3 nachten Mandelay Bay (gratis, geen resort fee en 75 dollar freeplay). Whoohoo 😍

met dank aan @Allesofniets die mij op dit draadje wees is het mij gelukt om mijn komende 9 dagen Vegas volledig comped te doen (in totaal 250 dollar resortfee en 150 dollar freeplay).

ik had nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn om 2x een comp te boeken via Mlife (mits er een paar dagen tussen zou zitten), maar door dit forum en bovenstaand bericht van @Money Penny heb ik het geprobeerd en inmiddels de bevestigingen in mn mail zitten.

eindscore is 3 dagen bellagio, 4 wynn en 2 aria.

hartelijk dank allen voor de mooie tips.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.