Spring naar bijdragen

Misclick bij een gokkast


Aanbevolen berichten

Onlangs ben ik in Vegas geweest. En wat heb ik weer mogen genieten van deze pretstad. Extra genieten was omdat ik met een mooie winst Vegas mocht verlaten. De winst kwam mede doordat ik niet door had dat de inzet erg hoog stond bij een bepaalde gokkast. Bij de eerste druk, gelijk de bonus. Super leuk en afgesloten met een mooie winst. Zie hieronder het filmpje en de reactie van mn meissie!

Heeft een van jullie dit weleens meegemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, laatst ook zoiets gehad in HC Utrecht. roulette gaat niet zo goed de laatste tijd dus ik was er tijdelijk effe klaar mee. Toen heb ik, geheel tegen mijn gewoonte in een klein briefje van 10 euro in een gokkast gedaan. (Tree of Wealth) Ik kreeg na drie drukjes die 1,23 euro elk   kostten meteen het bonusgame dat me 125 euro opleverde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gokholtante:

Ja, laatst ook zoiets gehad in HC Utrecht. roulette gaat niet zo goed de laatste tijd dus ik was er tijdelijk effe klaar mee. Toen heb ik, geheel tegen mijn gewoonte in een klein briefje van 10 euro in een gokkast gedaan. (Tree of Wealth) Ik kreeg na drie drukjes die 1,23 euro elk   kostten meteen het bonusgame dat me 125 euro opleverde. 

Een klein briefje van 10....prachtig 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel wat jaren geleden speelde ik in het oude HC Groningen

50 euro in een kast en speelde op bet 1 euro

die 50 had ik weg gespeeld, en hop volgend briefje van 50 in de kast

toen zat ik heel per ongeluk aan die grote knop rechts

en na een paar keer drukken zag ik dat ik bet max speelde 10 euro per spin

dat dacht shit wat gaat me geld toch snel naar beneden....en toen Big Win 750 euro.....foutje bedankt

naam van de kast weet ik helaas niet meer,kan wel is meer dan 10 jaar geleden zijn

maar vergeten doe ik het nooit meer😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mocht ooit via Pokerinfo naar Gran Canaria om live reporting te doen van een toernooi.
Op de eerste dag 50 euro in de gokkast gedaan en niet gekeken naar het bedrag waar de spins op stonden. Eindstand; drie keer klikken en het was op. Dat was wel een zure. 

Dat heb ik paar weken terug nog meegemaakt met @dagobert. Helaas geen prijs, wel vreselijk om moeten lachen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...