Spring naar bijdragen

LasVegasNic gaat ook eind oktober naar Las Vegas


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Eindelijk is het gelukt om mijn vakantie naar Las Vegas te boeken. Site Expedia werkte gisteren niet mee. Bleef elke keer hangen op de laatste stap, de betaling! Vandaag een nieuwe poging gedaan maar deze keer bij ebookers. Ik had vandaag een mail gehad met 50 euro korting, kortingscode summerdeal dus hier gretig gebruik van gemaakt. Ook bij ebookers had ik problemen met de laatste stap, betaling verrichten via IDeal. Site ebookers bleef mekkeren dat de prijs van de reis aangepast was. Echt op verschillende laptops, browsers geprobeerd en overal dezelfde melding, vastloper. Toen maar geboekt met creditcard en dit lukt wel. Helaas brengt ebookers hiervoor wel kosten in rekening dus mijn korting is gehalveerd.

Wanneer gaat LasVegasNic naar Vegas?

Ik ga van zondag 18-10 t/m vrijdag 30-10 naar Las Vegas. De laatste vijf nachten slaap ik in het Aria hotel.

De overige hotels moet ik nog gaan boeken. Hoe en wat laat ik jullie nog weten. Ook wat ik wil gaan doen en zien.

Ik ga alleen maar in Vegas zie in @TheGreatOne. Wellicht zie ik nog andere OneTimers?

De voorpret kan voor mij beginnen. Las Vegas here I come. Het wordt mijn vijfde trip.

Verslag van mijn vorige trip vind je terug op mijn site www.ilovelasvegas.nl !

Ik heb er zin in! Ik vind het wel spannend dat ik in mijn uppie ga :) Eerste keer alleen op vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Leuk hoor!

Wat ik me afvraag:

Is het in je eentje niet duurder om naar vegas te gaan? Met 2 personen split je toch de hotelkosten! Of valt dit wel mee?

Klopt, helaas kon ik vanuit mijn vriendenclub niemand meekrijgen anders kun je inderdaad de hotelkosten delen. Je betaald in Vegas per kamer en daar kun je met 2 en soms met 4 personen slapen.

Ik ben nu 1008 euro kwijt voor de vliegreis (12 nachten) incl. 5 nachten Aria. De andere 7 nachten moet ik nog boeken maar dit wordt een leuke uitdaging, spel om dit voor elkaar te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nieuw op deze forum wat ik nu al super vind.

Ik ga van 16 oktober tot en met 25 oktober naar Vegas. @lasvegasnic beseft het misschien niet maar hij is de gene die mij een duw in de rug heeft gegeven om die periode naar Vegas te gaan door zijn oproep.

Ik had mijn vriendin voorgesteld om te gaan maar zij kon niet. "Dan moet je alleen gaan" zij ze. Ikke blij en onmiddellijk vlucht geboekt. Dus hopelijk kan ik met andere mensen afspreken in Vegas. Op 19 oktober word ik 44 jaar. Voor de gene die daar zijn, ik trakteer :o)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ron_Bacardi wrote:

Ik ben nieuw op deze forum wat ik nu al super vind.

Ik ga van 16 oktober tot en met 25 oktober naar Vegas. @lasvegasnic beseft het misschien niet maar hij is de gene die mij een duw in de rug heeft gegeven om die periode naar Vegas te gaan door zijn oproep.

Ik had mijn vriendin voorgesteld om te gaan maar zij kon niet. "Dan moet je alleen gaan" zij ze. Ikke blij en onmiddellijk vlucht geboekt. Dus hopelijk kan ik met andere mensen afspreken in Vegas. Op 19 oktober word ik 44 jaar. Voor de gene die daar zijn, ik trakteer :o)

Gaaf Ron, ik zie je posting nu pas. Ik kom je graag feliciteren. We kunnen dan ook een paar keer samen optrekken. Ik lees dat jij geluk in het spel hebt dus ik lift heel graag me. In welk Hotel slaap jij? Ik moet de eerste 7 nachten nog boeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben aan het rondkijken om de eerste 7 nachten te boeken van mijn Las Vegas trip maar dat valt tegen. Het is een dure hotelweek in Vegas. Ik zit te denken aan de eerste 5 nachten in Excalibur. LINQ kan ook maar is duurder. Het weekend wil ik proberen om in de golden Nugget te verblijven. Een andere optie is 7 dagen Golden Nugget met auto huur. Of 5 dagen GN en in het weekend een ??. 7 dagen Nugget is wellicht teveel van het goede en het lijkt me leuk om weer meerdere hotels te pakken.

Wat is jullie ervaringen met bovenstaande hotels. Gaat het parkeren in de Golden Nugget gemakkelijk. Kom maar op met jullie tips, ervaringen. Ik sta open voor andere suggesties.Was ik maar een Highroller.

Om zeker te zijn dat ik alvast iets "betaalbaars" heb denk ik eraan om alvast 7 dagen Excalibur of Golden Nugget te boeken. Annuleren kan dan nog altijd.Het is gratis :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat ik voor het internet moet betalen (vroeger zo'n 15$ ex vat per dag) kan ik mij nog wel overheen zetten. Maar wat krijg je nu voor die 33$ bij The Bellagio (waar ik slaap in oktober). Je mag je vliegtickets uitprinten en gebruik maken van het sporthonk. Maar daar betaal je dan toch gewoon de hotelkosten voor? Ik weet deze discussie is al vaak gehouden m.b.t. de resort fees en vind het als gast/klant bijzonder irritant. Vanuit commercie begrijp ik het maar ik zal naar een paar dagen naar beneden lopen en zeggen dat mijn internet op de kamer hapert om zo wat resort fees terug te krijgen, if you cant beat them join them :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1008 euro inclusief vliegticket en 5 nachten ARIA (incl resortfees neem ik aan) is best ok als je alleen op reis gaat!

Ik wens je ontzettend veel plezier toe @LasVegasNic, hoeveelste keer wordt dit nou voor je? Gebruik dit topic maar om, als je er bent, wat leuke foto's met ons te delen!

Viva Las Vegas! :D

Het is zonder de resort fees. Tegenwoordig heeft bijna elk hotel een resort fee. Deze moet je apart betalen en zit niet in de boeking. Bij sommige hotels krijg je nog gratis flessen water. Bij Aria niet!

Does ARIA Have A Resort Fee?

There is a $32.48 (tax inclusive) daily resort fee which is inclusive of access to the Fitness Center at The Spa & Salon at ARIA, in-room wired and wireless internet access, wired and wireless internet access throughout the ARIA campus, in-room local and toll-free telephone calls, daily newspaper at Elements (with last name and room number) and airline boarding pass printing (at the Business Services Center, Concierge Desk or internet kiosk).

Wat moet ik met een gratis krant, geef mij maar een gratis fles water :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...