Spring naar bijdragen

De Onetime Oudejaarstrekking Poule (2019)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei TheGreatOne:

Nog meer takers? Ik heb net een afspraak gemaakt in december (kom nog met exacte datum en tijd) met de Primera man en mogen live gaan filmen de hele show als we de loten gaan halen en uitprinten. Uiteraard krijgt iedere deelnemer een shoutout met een klein verhaaltje erbij: -)

En jullie weten bij een dikke hit huren we een grote bus en rijden we met ze allen naar Scheveningen toe om de harde euro's op te halen bij het hoofdkantoor van de Staatsloterij. Iedereen halen we dan thuis op met de bus en rijden langs de mensen die niet betaald hebben en zwaaien we even naar ze 🙂 (Gewoon omdat het kan)

 

Doe je ogen dicht en visualiseer de bus reis en bepaal dan wil ik dit in potentie missen of niet 🙂

Ik moet nog steeds lachen om die camera man van vorig jaar 😂😂😂😂... nooit iemand zo zien filmen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2019 om 15:48 zei TheGreatOne:

Altijd een beetje extra kleur in ons leven. De jaarlijkse Oudejaarstrekking gaat ook dit jaar weer plaatsvinden bij Onetime. We hebben al een grote groep spelers bij de Groepsspelen Staatsloterij met Onetime en dat staat los van deze handmatige actie.

 

Uiteraard gaan we filmen (denk ook zelfs live via het Onetime Facebook kanaal)

 

Wat is het plan? We gaan weer hele loten kopen voor €30,00 per stuk met de beroemde eindcijfers 11 (all or nothing). We zullen de traditie voortzetten net zolang we de Onetimer hitten. Onetimers kunnen zich inschrijven voor minimaal €30,00 of een veelvoud hiervan en krijgen dan evenredig het aandeel van de totale pot. Via een tikkie zal ik de bedragen (privé) in ontvangst nemen en via dit forum topic alles goed communiceren zoals jullie van mij gewend zijn. Ook zal ik dit topic updaten met de gebruikers die loten gekocht/betaald hebben.

https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/spel/oudejaarstrekking

 

Armijn (TGO) €60,00

@Gertjan_De_Meern 60

@Chuckmeister 60

@Tracasse 30

@TheGallant 30

@Burki32 30

@damai 30

@LangeRuud 60

@hotshot123 60

@pjong 60

@MF1976NL 30

@Hart

@DennMann 30

@LuukFOD 30

@Johnny078 30

@rhellevo 30

@Gokholtante 30

@DeValsspeler 30

@JackPot 30

@Hart 60

@Rmnd78 30

@Dannyboy 30

@SmartAce

🙂

IMG_5798.jpeg

 Ik doe mee voor 30

bewerkt door PentaV (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag in de Nieuwsbrief van Onetime een shoutout naar dit topic, daarna zal ik iedereen die meedoet een tikkie sturen zodat we de doekoes kunnen verzamelen om op 19 december daadwerkelijk alle loten te kunnen kopen bij de Primera in Assen (Henk), dit zal live gefilmd gaan worden via het Facebook kanaal van Onetime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheGreatOne:

Vandaag in de Nieuwsbrief van Onetime een shoutout naar dit topic, daarna zal ik iedereen die meedoet een tikkie sturen zodat we de doekoes kunnen verzamelen om op 19 december daadwerkelijk alle loten te kunnen kopen bij de Primera in Assen (Henk), dit zal live gefilmd gaan worden via het Facebook kanaal van Onetime.

Ga je voor 1 eindcijfer of ga je proberen Straat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betalingen zijn verwerkt en elke dag een update hierover. Net iedereen een whatsapp gestuurd of een PM. De bus is al gereserveerd, regelen jullie vast de feestkleding 🙂 . Jullie worden dus allemaal opgehaald vanuit huis, mensen die niet betalen rijden we ook langs met de bus om even te jennen en uit te zwaaien 🙂 

 

Op naar Rijswijk (Laan van Hoornwijck 55) Vanaf €10.100 kunnen we er al heen met de bus. Kom maar op met die ONETIMER

download.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik ga zo de tikkies en mails versturen, niet ontvangen, bericht mij dan even. Halen nu het geld op en ga dat pinnen zodat we met cash geld de zaak kunnen overvallen om de loten te kopen, zin in.

en betaald...., kom maar op met die miljoenen 😁,minder dan vorig jaar kan in iedergeval niet😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei babboe:

Wat moet dat voorstellen? Met z'n allen helemaal naar Rijswijk om de jackpot op te halen zeker?

Klere-eind reizen.

Iets met traditie @babboe plan is namelijk al 15 jaar oud om dit uiteindelijk te doen. Met ze alle deelnemers in de bus een feestje bouwen en met elkaar lachen en verhalen ophalen. Loterij is maar een bijzaak 😉 Het gaat ons om de bus, de epische rit er naar toe en de avonturen die dan zullen ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de Onetime app hebben ze er zin in, ook zijn er diverse Onetimers die zeker niet meedoen en het zonde vinden, (we winnen toch niks mentaliteit). En ja, ze zullen ongetwijfeld wel weer gelijk gaan krijgen, maar wie weet valt op het eindcijfer 1 of 11 wel een prijs en dan mag dat x alle loten gedaan worden. En ooit moet de geluk karma inslaan en wie weet is dat wel op 31 december 2019. De droom, het gevoel de saamhorigheid.  Twijfel je? Gewoon lekker meedoen en je hebt minimaal een jaar voorpret. Alle lot nummer zal ik hier vermelden (incl foto) en we gaan natuurlijk het epische event filmen bij de Primera op 19 december tussen ca 18:30 -  20:00 u.  @TheGallant zal onze camera man worden aangezien @MrT nog steeds  bibbert n.a.v. vorig jaar even 🙂

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...