Spring naar bijdragen

onetime magazine


eagle42

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

De aller nieuwste magazine heb ik met veel plezier gelezen. Wedden op voetbal wedstrijden is op OneTime een Hype geworden. Van Fibonacci en Martingale bij roulette weet ik veel. Grappig om te lezen hoe deze inzetschema`s ook  hier gebruikt worden. Ik noem ze bewust echter niet systemen of strategieenen. Het begrip Odd vraagt om een uitleg.

Odds

Odds, ook wel quoteringen genoemd, geven het bedrag weer dat je potentieel terugkrijgt voor elke ingezette euro. Je kunt aan odds ook aflezen hoe risicovol een bepaalde weddenschap is. Odds bestaan feitelijk uit een formule, gebaseerd op meerdere factoren waaronder kansberekening. Op deze pagina vind jij uitgebreide odds uitleg onder het overzicht van legale bookmakers in Nederland.

Odd betekent ook oneven. Bij een Odd/ Even weddenschap speel je op een oneven of een even uitslag.

Bij de roulette word je altijd gewaarschuwd voor het gevaar van deze inzetschema`s. Een uitslagenreeks is meer onvoorspelbaar dan een random reeks van de roulette. Ik blijf het toch maar houden bij de roulette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei dobbelsteen:

Bij een Odd/ Even weddenschap speel je op een oneven of een even uitslag.

Bij de roulette word je altijd gewaarschuwd voor het gevaar van deze inzetschema`s. Een uitslagenreeks is meer onvoorspelbaar dan een random reeks van de roulette

bij de voetbal competitie heb je geen last van 14 herhalingen van even of oneven.
alleen van een onder quotering, maar zijn genoeg wedstrijden die alle twee achter elkaar of even of oneven uitkomen.
pak je er gewoon twee achter elkaar, en heb je de eerste wedstrijd fout verdubbel je je inzet op de tweede en derde wedstrijd.
zelfs als je even en oneven alle 2 samen speelt hou je winst over (muv even/oneven of oneven/even)
en je hebt geen last van de zero zoals bij roulette.
evenoneven.thumb.jpg.b7759b505896296efef654e46e3bd143.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...