Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei dobbelsteen:

Skale  jij durft tenminste te reageren. Het antwoord dat jij geeft, is afkomstig van de dubbele zero roulette. Boven de challenge staat met opzet de pseudo Amerikaanse roulette van HC. Voor een gewoon number bet is dit juist maar de dubbel zero roulette heeft ook nog de 5 number bet en deze betaald aanmerkelijk slechter.

Dit heeft natuurlijk niet veel te maken met lightning dice. Voor elk kansspel is het belangrijk te weten wat het risico is. De RTP is daar een maat voor. In de uitleg van het spel wordt geheel onderaan met een volstrekt onbegrijpelijke definitie een RTP van 96,21% vermeld. 

Voor de Onetime experts moet dit een uitdaging zijn om dit te controleren. 

De vraag is hoe je de RTP moet definiëren.

 De Chinese roulette  zou ook als bijzonderheid een huisvoordeel hebben van 1,35 %. Ik ben de enige geweest die dat gecontroleerd heeft.

Ik ken de pseudo amerikaanse roulette van HC niet en weet ook niet welke je bedoeld. 5 number bet is het burenspel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeveer 25 jaargeleden heeft HC om personeel te sparen de kleuren chips met de sorteermachines aangeschaft. Tegelijk werd de EN Prison regel vervangen door La Partage. HC heeft toen de historische blunder begaan door deze roulette  Amerikaanse roulette  te gaan noemen. De Amerikaanse roulette is de dubbele zero roulette.

Volgens mij is HC wel de ontwerper geweest van de racebaan voor het sector en burenspel.

De 5 number bet is bij de Amerikaanse roulette 1-2-3-0-00 . Een beetje te vergelijken met de eerst 4 van HC, maar dit is een carré.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...