Spring naar bijdragen

Bwin casino uitbetalen (nederland)


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Ik heb zondag een withdrawal gemaakt vanaf Bwin naar mijn account van 8000EUR, ik doe dit via Trustly en mn bank is ING. Ik gebruik dit al maanden en heb er nooit problemen meegehad, maar ik heb mijn geld sinds zondag nog steeds niet gestort gekregen en dat is nu 4 dagen geleden. Ik heb een mail gestuurd naar Bwin helpdesk met mn bankafschriften die ze nodig hebben als bewijs. Zou dit nog goed komen denken jullie of ben ik mijm geld raar genoeg kwijt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zondag een withdrawal gemaakt vanaf bwin naar mijn account van 8000EUR, ik doe dit via Trustly en mn bank is ING. Ik gebruik dit al maanden en heb er nooit problemen meegehad, maar ik heb mijn geld sinds zondag nog steeds niet gestort gekregen en dat is nu 4 dagen geleden. Ik heb een mail gestuurd naar bwin helpdesk met mn bankafschriften die ze nodig hebben als bewijs. Zou dit nog goed komen denken jullie of ben ik mijm geld raar genoeg kwijt?

Heb je het idee iets verkeerds te hebben gedaan? Bonusvoorwaarden overschreven oid? Zo niet, dan is 4 dagen niet vreemd. Komt echt in orde. Begrijp echter de angsten. Rustig blijven en de withdrawal niet terug trekken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-2-2020 om 20:15 zei LarsFRFC:

Ik heb zondag een withdrawal gemaakt vanaf Bwin naar mijn account van 8000EUR, ik doe dit via Trustly en mn bank is ING. Ik gebruik dit al maanden en heb er nooit problemen meegehad, maar ik heb mijn geld sinds zondag nog steeds niet gestort gekregen en dat is nu 4 dagen geleden. Ik heb een mail gestuurd naar Bwin helpdesk met mn bankafschriften die ze nodig hebben als bewijs. Zou dit nog goed komen denken jullie of ben ik mijm geld raar genoeg kwijt?

Gewoon wachten, je zult vanzelf iets horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei TheGallant:


Heb je het idee iets verkeerds te hebben gedaan? Bonusvoorwaarden overschreven oid? Zo niet, dan is 4 dagen niet vreemd. Komt echt in orde. Begrijp echter de angsten. Rustig blijven en de withdrawal niet terug trekken.

Thanks voor je antwoord. Wat bedoel je precies met bonusvoorwaarden? Ik had niks van een bonus aanstaan of gebruikt voor tijdens en na de transactie. Verder heb ik gister contact gehad en heb een pdf bestand gestuurd van mn af en bijschriften waar ze omvroegen. Ze zijn het nu aan t onderzoeken zeggen ze, hoop allren niet dat ik wordt genaaid aangezien het voor mij best een aardig groot bedrag is...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

€8000 zijn nu eenmaal bedragen waarbij een online casino wat checks moet doen. Zoals je bankafschift/ID etc. Dit maakt dat het een paar dagen langer kan duren.

Als je met je eigen bank hebt gestort en daar ook naar laat uitbetalen is er niks aan t handje. €8000 is veel geld maar voor een casino niet echt iets waar ze wakker om liggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please find attached your proof of payment for the withdrawal 123456789 of 8,000 EUR. You may take this to your bank to trace the funds.

Heb net dit mailtje gehad hebben jullie enig idee wat ik nu moet doen?

ik heb zo een pdf bestandje ontvangen met payout receipt
 

bewerkt door LarsFRFC (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.