Spring naar bijdragen

Geen verbinding met LeoVegas roulette


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei LuukFOD:

 Cookies en cache al verwijdert? Dit is een oplossing voor vele issues.

Ik heb in t verleden vaak klanten gehad die wel internet hadden maar de verbinding niet goed was.

Had te maken met de ping van t internet.  Dus dan kan Leo er ook niets aan doen.

 

Het werkt nu wel weer, valt me wel op dat ik niet meer "Netent" zie verschijnen als het spel zich ontvouwt. Ik ga i.i.g. mijn cookies verwijderen, wat cache verwijderen inhoudt weet ik niet, maar kom ik wel uit. 😉 Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"We wachten op een antwoord van uw bank. Het geld zal binnenkort op uw account staan". Deze melding al bijna 2 uren na overmaken. Ben 5e in de wachtrij voor hulp. Best wel vermoeiend online gokken.  Iemand bekend met dit verschijnsel?

Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei TheGallant:


Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.

Nee, gewoon via IDEAL, ging tot nu toe gewoon goed. Maar ik zo nu zelf de opdracht zelf gecancelled hebben. Niet dus.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trustly Group AB staat erbij. 't Gaat maar om 100 euro, zal wel goed komen, ga ik vanuit.

Als ik Trustly gebruik met mijn Rabobank account, moet ik een handeling extra doen tov iDEAL. De eerste keer dacht ik al iets overgemaakt te hebben, maar moest ik nog een keer een code invullen. Weet niet hoe dit voor ING werkt..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei TheGallant:


Als ik Trustly gebruik met mijn Rabobank account, moet ik een handeling extra doen tov iDEAL. De eerste keer dacht ik al iets overgemaakt te hebben, maar moest ik nog een keer een code invullen. Weet niet hoe dit voor ING werkt..

Heb al een paar keer eerder gestort, ging altijd goed, binnen een paar seconden. Ik kreeg nu bericht dat ik mijn account moest verifiëren en bewijs moest meesturen. Heb ik gedaan, is bevestigd per email. Ze gaan eraan werken en ik krijg tzt antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Pat:

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

Ik heb een screenshot meegestuurd met "Verify account", per mail vernomen dat ze er mee aan de gang gaan, komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.