Spring naar bijdragen

Boxing Day mega bet


Predictor

Aanbevolen berichten

Beste voetbal/sport liefhebbers!,

Na een hartstikke leuk idee van @TheGreatOne willen wij een mooie bet gaan plaatsen op boxing day 2019. We hebben via de challenge deelnemers al een aantal mensen die erg enthousiast zijn geraakt. We willen per persoon een inleg plaatsen van € 10.-

Wat gaan we doen? We gaan een grote bet plaatsen op 2 wedstrijden die we met elkaar gaan kiezen in onze besloten app groep. Hoe kom je in deze groep en doe ik mee? Door even een berichtje te sturen naar: 0644408767 ik zal je dan toevoegen in de groepsapp.

Hopelijk kunnen we knallend en met een mooie bonus het nieuwe jaar in! Geef je op via: 0644408767

See you! (Als we elkaar niet meer spreken, hele fijne dagen en een goed gezond 2019).

Predictor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rhellevo:

”Een grote bet plaatsen”

het blijft €10 inleg per persoon, dus grote bet klinkt goed, maar heeft geen meerwaarde.

maar toch veel succes.

Op zich klopt dit wel. De bet is groot maar de winst pp blijft de winst op 10 euro. 

Zou het niet beter zijn een aantal bets te plaatsen met (belachelijke) odds. 

Odds tussen de 100 en de 10.000x uiteraard is de kans op een winning dan minimaal. Maar het blijft onetime. Let's go for the one timer. Je kunt zelfs een aantal save bets inbouwen om totaal "sowieso" quitte te spelen. 

Just my 2 cents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen met de Boxingday bet € 10.- pp we hebben de volgende matches samengesteld met elkaar:

Bournemouth - Arsenal ( X - Gelijkspel)
Aston Villa FC - Norwich City FC ( 1 - Winst Aston Villa FC)
Leicester City FC - Liverpool FC ( 2 - Winst Liverpool FC)

Dit gaat ons (met de quotering van nu) 15,7 keer de inzet opleveren! Is dat niet even lekker? Aanmelden kan via een persoonlijk berichtje naar Predictor: (0636156116) We gaan er voor! Allemaal een hele fijne kerst toegewenst, geniet er van! En hopelijk zien we elkaar snel weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Voor diegene die het leuk vinden, we hebben weer een hele mooie GroupsPull bet gemaakt. Tot nu toe is de aanmelding al enorm geslaagd, heb je interesse gekregen om mee te doen voor 5 of 10 euro? Vorige ronde was een enorm succes! 10 euro inleg 150 euro terug ... Meld je nu aan, stuur me een privé bericht met je nummer dan voeg ik je toe in onze app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...