Spring naar bijdragen

December kalender 2018


rhellevo

Aanbevolen berichten

Op 27-2-2020 om 16:00 zei wouter5:

Was leuk om naar te kijken. Heb me nu laten verleiden om ook weer 10 stuks te bestellen ondanks mijn bedenkingen eerder of de 2 hoofdprijzen er nog daadwerkelijk wel inzitten....haha 🤐  

Wouter, daar ben je niet alleen in, gezien dat je mogelijk keihard gelijk krijgt dat mensen verkeerd gekrast hebben en mogelijk 2 ton de prullenbak in hebben gegooid. Toch maar weer een setje van 10 gekocht. 

Hoorde in de video dat er "Slechts" 2500 loten over zijn van de kalender 2018 5 euro.  Is dat echt waar mensen? Ook zeiden ze in de video dat deze loten al waren geclaimd? maar ondanks dat kon ik ze ook gewoon nog aanshaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Electrick:

Wouter, daar ben je niet alleen in, gezien dat je mogelijk keihard gelijk krijgt dat mensen verkeerd gekrast hebben en mogelijk 2 ton de prullenbak in hebben gegooid. Toch maar weer een setje van 10 gekocht. 

Hoorde in de video dat er "Slechts" 2500 loten over zijn van de kalender 2018 5 euro.  Is dat echt waar mensen? Ook zeiden ze in de video dat deze loten al waren geclaimd? maar ondanks dat kon ik ze ook gewoon nog aanshaffen.

Net ook even privé 10 besteld. Mocht je willen dan kan je in de onetime poule voor 5€ heb je al de grootste lol, ik maak elke dag een krasfilmpje, meer info PM mij dan even.

Schermafbeelding 2020-03-02 om 15.02.10.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Electrick:

Wouter, daar ben je niet alleen in, gezien dat je mogelijk keihard gelijk krijgt dat mensen verkeerd gekrast hebben en mogelijk 2 ton de prullenbak in hebben gegooid. Toch maar weer een setje van 10 gekocht. 

Hoorde in de video dat er "Slechts" 2500 loten over zijn van de kalender 2018 5 euro.  Is dat echt waar mensen? Ook zeiden ze in de video dat deze loten al waren geclaimd? maar ondanks dat kon ik ze ook gewoon nog aanshaffen.

Ja, of zou het mogelijk zijn dat de LOTTO een deal heeft afgesloten met de winnaars. Kom net voor de verloop datum van het kraslot terug naar ons, de Lotto, om de prijs te claimen en je krijgt van ons een extra bonus van 5.000 euro (via investeringsconstructie o.i.d.)...win-win situatie ;)  #complottheorie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei wouter5:

Ja, of zou het mogelijk zijn dat de LOTTO een deal heeft afgesloten met de winnaars. Kom net voor de verloop datum van het kraslot terug naar ons, de Lotto, om de prijs te claimen en je krijgt van ons een extra bonus van 5.000 euro (via investeringsconstructie o.i.d.)...win-win situatie ;)  #complottheorie

Het is inderdaad misschien niet te checken, dat is waar. Maar goed ik heb een goede hoop, en doe lekker mee in de poule!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2020 om 15:09 zei wouter5:

Ja, of zou het mogelijk zijn dat de LOTTO een deal heeft afgesloten met de winnaars. Kom net voor de verloop datum van het kraslot terug naar ons, de Lotto, om de prijs te claimen en je krijgt van ons een extra bonus van 5.000 euro (via investeringsconstructie o.i.d.)...win-win situatie ;)  #complottheorie

Als er al een Complottheorie was. Waarom ons niet laten denken dat mensen hun 100k in de prullenbak hebben gegooid en niemand deze kan claimen? Veel slimmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Electrick:

Als er al een Complottheorie was. Waarom ons niet laten denken dat mensen hun 100k in de prullenbak hebben gegooid en niemand deze kan claimen? Veel slimmer

Oh, bedoel je dat ik aankoop niet wil stimuleren door het uiten van mijn bedenkingen zodat ik alle loten nu op kan kopen? Haha..nice...verfrissende kijk op de zaken;) Maar nee hoor, mij niet gezien. Heb nu een aantal loten gekocht puur voor de fun en dat is echt een fractie van de oplage van duizenden stuks (?). Wees niet bang, met het delen van mijn bedenkingen wou ik enkel alles gewoon eens in een ander daglicht plaatsen in het kader van 'wees verschillig'.

bewerkt door wouter5 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei wouter5:

Oh, bedoel je dat ik aankoop niet wil stimuleren door het uiten van mijn bedenkingen zodat ik alle loten nu op kan kopen? Haha..nice...verfrissende kijk op de zaken;) Maar nee hoor, mij niet gezien. Heb nu een aantal loten gekocht puur voor de fun en dat is echt een fractie van de oplage van duizenden stuks (?). Wees niet bang, met het delen van mijn bedenkingen wou ik enkel alles gewoon eens in een ander daglicht plaatsen in het kader van 'wees verschillig'.

Verschillig zijn maakt ons tot wie wij zijn ;) Wees het vooral, no hard feelings :P maar frustrerend de geldige series is geupdate tot 19-02-2020

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk is nog druk bezig om de 4000 loten voor ons te regelen via de Primera, ondertussen koop ik elke dag maar gestaag 10 loten op, zodat we in ieder geval een mooie voorraad hebben om te krassen.

 

Wie kopen er ook nu nog loten online?

 

Zijn er nog Onetimers die mee willen krassen tzt en mee willen doen stuur mij dan even een privé berichtje via Onetime.

Schermafbeelding 2020-03-05 om 12.51.47.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei TheGreatOne:

Henk is nog druk bezig om de 4000 loten voor ons te regelen via de Primera, ondertussen koop ik elke dag maar gestaag 10 loten op, zodat we in ieder geval een mooie voorraad hebben om te krassen.

 

Wie kopen er ook nu nog loten online?

 

Zijn er nog Onetimers die mee willen krassen tzt en mee willen doen stuur mij dan even een privé berichtje via Onetime.

Schermafbeelding 2020-03-05 om 12.51.47.png

De een zegt 2500 de ander 4000 😛 groot verschil 

1 lot is of 0,08% of 0.05% kans (2x100k)

bewerkt door Electrick (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...