Spring naar bijdragen

Predictor sports app


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje is er een zeer actieve whatsapp groep van Onetime in beheer van @Predictor. Kennis delen, lachen, samen betjes plaatsen bij de TOTO en juichen. En dat hebben we gisteren avond gedaan! Nu komen we er nieuwe community betjes aan. Hou je van sport, een gokje en lachen, be our guest. Stuur even een prive bericht met je telefoonnummer naar @Predictor en je zit erin.

 

Deze bet hebben we voor overmorgen geplaatst.

Schermafbeelding 2019-12-27 om 14.21.18.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Voor diegene die het leuk vinden, we hebben weer een hele mooie GroupsPull bet gemaakt. Tot nu toe is de aanmelding al enorm geslaagd, heb je interesse gekregen om mee te doen voor 5 of 10 euro? Vorige ronde was een enorm succes! 10 euro inleg 150 euro terug ... Meld je nu aan, stuur me een privé bericht met je nummer dan voeg ik je toe in onze app.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...

@Predictor is aan het rentenieren en komt niet meer terug 🙂

 

Echter onze Onetime sportsapp gaan we wel nieuw leven in blazen en zitten al mooie mensen in die regelmatig leuke tips geven en een virtuele gezelligheid. Vandaag een klein presentje voor de Onetimers die in deze app zitten op een weddenschap vanavond.

Mochten andere Onetime interesse hebben in sport gokken en een bijdrage willen doen met hun kennis en gezelligheid dan ben je van harte welkom en kan je mij een berichtje sturen.

ec6a0434-4465-4d45-860f-79228a168607.jpg

7230045d-8bdf-4c09-adcf-a2ab7781cb96.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...