Spring naar bijdragen

Happy and Lucky 2020


FopSmurf1

Aanbevolen berichten

Ik wens iedereen een voorspoedig 2020 toe, in alle opzichten. Cliché, maar met gezondheid valt of staat alles.  Mijn advies is dan ook om zoveel mogelijk, als je nog gezond en mobiel bent, te genieten. Het klinkt zo makkelijk "genieten". Tegenwoordig wordt het zo makkelijk geroepen : Geniet ervan! Je kunt ook proberen een ander te laten 'genieten'. Door echt te communiceren bijvoorbeeld, door echt te luisteren naar iemand, door iemand gewoonweg even te groeten. Doe je mobiel eens wat vaker uit, je mist vrijwel niks, écht niet. Het leven is al zo vluchtig en gaat al zo snel. Profiteer van je gezondheid, profiteer van je mobiel zijn. Later, als je oud en krakkemikkig bent,kun je nog genoeg met je mobiel prutsen. 😉 Hartelijke groet van dominee Solidagio. 😉

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...
Op 1-1-2020 om 10:47 zei Solidagio:

Ik wens iedereen een voorspoedig 2020 toe, in alle opzichten. Cliché, maar met gezondheid valt of staat alles.  Mijn advies is dan ook om zoveel mogelijk, als je nog gezond en mobiel bent, te genieten. Het klinkt zo makkelijk "genieten". Tegenwoordig wordt het zo makkelijk geroepen : Geniet ervan! Je kunt ook proberen een ander te laten 'genieten'. Door echt te communiceren bijvoorbeeld, door echt te luisteren naar iemand, door iemand gewoonweg even te groeten. Doe je mobiel eens wat vaker uit, je mist vrijwel niks, écht niet. Het leven is al zo vluchtig en gaat al zo snel. Profiteer van je gezondheid, profiteer van je mobiel zijn. Later, als je oud en krakkemikkig bent,kun je nog genoeg met je mobiel prutsen. 😉 Hartelijke groet van dominee Solidagio. 😉

Ik kreeg een melding dat je hier om moest lachen @Gokholtante Is dit een jaar geleden? Terwijl alles rázend snel gaat heb ik dat in dit geval helemaal niet. Lijkt veel langer geleden. Heel vreemd. Door corona?

bewerkt door Solidagio (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 12/16/2020 at 5:06 PM, Solidagio said:

Ik kreeg een melding dat je hier om moest lachen @Gokholtante Is dit een jaar geleden? Terwijl alles rázend snel gaat heb ik dat in dit geval helemaal niet. Lijkt veel langer geleden. Heel vreemd. Door corona?

Ach ja, soms kijk je terug. En tovert dat een glimlach op je gezicht. Nieuw inzicht......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Op 31-12-2019 om 18:46 zei FopSmurf1:

Hierbij wens ik alle OT-ers een blij, goed en gelukkig (in het spel) 2020! Dat we we allen weer wat OneTimer's pakken in het nieuwe jaar. 😀

Nou , ik lees dit nu tijdens een corona lockdown avondklok alles - is - dicht avond . maart 2021. Alle reuk - en smaak weg , long -covid symptomen zijn weer opgekomen...

Ik dacht :  " Hij bedoelt dit ironisch " . Hij heeft het topic ná de corona 1e golf aangemaakt . 

Nee hoor : FopSmurf1 bedoelde dit bloedserieus .. 

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...