Spring naar bijdragen

Kickboxing .


Pat

Aanbevolen berichten

 

Dit wou ik bij andere topic bespreken ( sport betting tips ) , maar ik dacht @TheGreatOne zal daar niet blij mee zijn . Het is niet de bedoeling om zijn topic te hijacken .

Ik kreeg vandaag de kans om de veelbesproken match tussen badr hari vs rico verhoeven te zien .  Denk dat iedereen inmiddels van de sensatie rondom deze match op de hoogte is of heeft daar in iedere geval iets van gehoord . Verschillende speculaties door velen en media zoals : hari heeft miljoenen geld ontvangen om op te geven anders GLORY was veel geld kwijt . Of , hari was op en hij wist dat hij de 5e ronde niet zal halen,  zodoende een belesure faken was de enige optie . En ........... !!! 

Of dit allemaal waar is , weet ik niet eerlijk gezegd . Ik kan hier weinig aan toevoegen want ik heb geen bewijs . Echter wat ik me wel afvroeg is  , of een speler na zo’n blessure niet door een onafhankelijk arts onderzocht moet worden !! 

Zover ik weet hij is naar een privé ziekenhuis geweest . Als dat zo is dat elke speler in soortgelijke situatie naar een privé ziekenhuis gaat en daar nemen ze vervolgens genoegen mee , dan wat mij betreft kickboxing is een waardeloze sport . Want op deze manier de mogelijkheid voor matchfixing ligt open en daarom mag any kinda scenario wat mij betreft niet uitgesloten worden . 

Zeer teleurstellende match vooral voor de fan en all die mensen die een kaartje hebben gekocht . Dat knuffelen en wederzijdse respect van beide spelers na afloop van de wedstrijd vond ik gaaf en mooi om te zien . Een act of sportsmanship !! 

Mochten we hier experts on board hebben die eventueel meer duidelijkheid mbt this match ( en Kickboxing in het algemeen ) kunnen geven , graag zelfs . 

MVG, 

Pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Misschien dat ik me hier maar eens iets meer in moet verdiepen. Ik kom regelmatig op Kickboxgala's omdat mijn dochter de sport beoefend. Kan je nog leuk een beetje winnen of? Meestal is de betere vechter wel bekend. 

Betreft de verzorging: Bij de gala's waar ikzelf weleens betrokken ben geweest wordt er een dokter ingehuurd en deze man kom ik bijna overal tegen dus mocht hij om te kopen zijn tja. Hij checkt alle vechters die iets hebben opgelopen. 

Ook al schakel je een onafhankelijk iemand in, wie om te kopen is laat het gewoon gebeuren. Echter denk ik niet dat Badr zich heeft laten omkopen. Wanneer die zou winnen zou dat echt vele malen meer opleveren echt veel meer. Ook denk ik niet dat Glory zoiets zou willen hebben omdat dit echt het einde van Glory zou betekenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.