Spring naar bijdragen

Wie is de Mol? 2020


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Solidagio:

Alle anderen! 😉    Ik snap trouwens niets van die zwarte ronde schijfjes. Geeft een soort vrijstelling of zo? Ze geven totaal geen uitleg over het programma, in het begin of zo.

De zwarte vrijstelling zorgt ervoor dat alle jokers en groene vrijstellingen ongedaan worden gemaakt. Kortom, als je een joker hebt ingezet is hij niet geldig.
Een joker zorgt ervoor dat een fout beantwoorde vraag goed word gerekend. Hier nog wat extra info:

"Ook kunnen de kandidaten sinds seizoen zes pasvragen in de vorm van jokers verdienen; voor elke joker die men inzet, wordt een fout beantwoorde vraag goed gerekend. In sommige afleveringen kunnen de kandidaten vrijstellingen verdienen, waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test en dus niet kunnen afvallen.
In het veertiende seizoen van het programma werd de zwarte vrijstelling geïntroduceerd. Als deze wordt ingezet, worden daarmee alle ingezette jokers en vrijstellingen ongedaan gemaakt.¨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Arthur:

De zwarte vrijstelling zorgt ervoor dat alle jokers en groene vrijstellingen ongedaan worden gemaakt. Kortom, als je een joker hebt ingezet is hij niet geldig.
Een joker zorgt ervoor dat een fout beantwoorde vraag goed word gerekend. Hier nog wat extra info:

"Ook kunnen de kandidaten sinds seizoen zes pasvragen in de vorm van jokers verdienen; voor elke joker die men inzet, wordt een fout beantwoorde vraag goed gerekend. In sommige afleveringen kunnen de kandidaten vrijstellingen verdienen, waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test en dus niet kunnen afvallen.
In het veertiende seizoen van het programma werd de zwarte vrijstelling geïntroduceerd. Als deze wordt ingezet, worden daarmee alle ingezette jokers en vrijstellingen ongedaan gemaakt.¨

Dank je @Arthur, nog steeds acadabacra voor mij, maar geeft niet. Ik ga toch niet meer kijken, ben veel te ongeduldig voor dat programma. Dat gedoe met die opdrachten en zo. Ik zie wel aan het einde wie de Mol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...
8 uur geleden zei Budgetvrouw:

Uit de theorie van het handschrift moet het Jeroen zijn. Ikzelf zat de rest van de afleveringen op Nikkie. Zij heeft waarschijnlijk Jeroen gezien bij aflevering 1 toen ze ging omkijken.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
 

Ik vond het weer niet te doen! Ik verdenk Nikki, maar kennelijk heb ik het weer helemaal mis🤭 Wellicht komt het doordat wij ook met het gezin kijken en het lastig te volgen is (veel chipsgekraak en gepraat😄).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...