Spring naar bijdragen

Stel je voor u kunt €500,- winnen ZONDER inleg! (SCAM!)


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Solidagio:

@Pat,  na het lezen van jouw post realiseerde ik me ineens dat er misschien mensen zijn die er nog intrappen. Misschien zijn er inderdaad 2 Onetimers die meegedaan hebben aan deze actie, zoals topicopener meldde. .  In dat kader had de openingspost inderdaad gelijk verwijderd moeten worden. 

Er zit een uitgebreide gedachte achter deze post om te laten staan, juist om te waarschuwen en er een discussie over te hebben. Staat ook op andere fora (spam) en wordt meteen weggehaald. Mensen kunnen verder lezen en zien dat dit soort dingen gewoon weg niet bestaan en het topic wordt ook langer met informatie hierover. Dat deze jongeman niet meer reageert zegt al veel, niet waar. En als je geloofd dat 2 Onetimers hier in stinken dan mag je ook geloven dat wij dat zelf waren 😉

 

 

Juist een open discussie werkt althans dat is ons motto en daarnaast wil ik gewoon een lolletje en iemand op zijn plaats zetten. Alleen de post weg halen en een ban doen de andere websites maar. Soms laat ik ze gewoon staan en te veel ervaringen mee, dat google ze ook op pakt en als mensen gaan googlen hierover komen ze bij ons en dan kunnen ze lezen dat het niks anders is dan een SCAM, dus helpen we andere mensen hiermee. Been there done it, fora is altijd al mijn leven geweest (vanaf 1998). 

 

En ik heb ook nog steeds geen excuses gezien van onze @lauramontanaro   IP gelockt, e-mail, Facebook een report gestuurd en.... nu mag jij weer wat roepen Laura 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei TheGreatOne:

Er zit een uitgebreide gedachte achter deze post om te laten staan, juist om te waarschuwen en er een discussie over te hebben. Staat ook op andere fora (spam) en wordt meteen weggehaald. Mensen kunnen verder lezen en zien dat dit soort dingen gewoon weg niet bestaan en het topic wordt ook langer met informatie hierover. Dat deze jongeman niet meer reageert zegt al veel, niet waar.

Elke verhaal heeft 2 kanten . Al is het maar één persoon hier op het forum die in dit soort bulshit trapt en een mailtje naar de oplichter stuurt of met hem in contact komt ,, dan is er gewoon één te veel en de schade is al aangericht , wat mij betreft . 

Citaat

En als je geloofd dat 2 Onetimers hier in stinken dan mag je ook geloven dat wij dat zelf waren

Dat is niet gezegd ( althans door mij niet ) . 
maar dat neemt niet weg dat jij hier een totaal ander beleid handhaaft ( m.b.t, duplicaat accounts ) dan andere forums . En als jij degene bent die echt gelooft dat mensen dat niet kunnen zien dan ben jij zelf niet bijbetrokken , maar is simpelweg een kwestie van naïviteit !! 
Maar goed , dit is jouw feest en zoals ik al zei , je goed recht . 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Wow vet! Dus de eerste winnaars zijn er al onder onetimers?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Er zijn genoeg NL’s die dagelijks geld verdienen hoor ( althans dat denken ze ) . 
Ik denk we moeten @ Kees van de belasting dienst bellen . Een paar extra accounts kan geen kwaad . 
 https://www.nu.nl/tech/6023502/explosieve-stijging-whatsapp-fraude-daders-worden-steeds-gewiekster.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Pat:

Elke verhaal heeft 2 kanten . Al is het maar één persoon hier op het forum die in dit soort bulshit trapt en een mailtje naar de oplichter stuurt of met hem in contact komt ,, dan is er gewoon één te veel en de schade is al aangericht , wat mij betreft . 

 

Het topic staat bij internet oplichting en in de Openings Post staat duidelijk een waarschuwing (boven aan) dat het een scam is en je je bankrekening ter beschikking stelt aan mensen die iets doen waar de KSA en justitie en iedereen die het hoort niet blij van zal worden. Uiteraard gaan we hier ook melding van maken! Beetje spammen en doen alsof je neus bloed. No fucking way my dear Laura! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei TheGreatOne:

Het topic staat bij internet oplichting en in de Openings Post staat duidelijk een waarschuwing (boven aan) dat het een scam is en je je bankrekening ter beschikking stelt aan mensen die iets doen waar de KSA en justitie en iedereen die het hoort niet blij van zal worden. Uiteraard gaan we hier ook melding van maken! Beetje spammen en doen alsof je neus bloed. No fucking way my dear Laura! 

Er zijn genoeg mensen in NL die dagelijks opgelicht worden en dat allemaal ondanks verschillende waarschuwingen van verschillende instanties . Dit hoef ik jou niet vertellen . 
Het is niet alleen maar dit topic . Dit gebeurt vaker . Komt er ene lamlul hier en doet alsof hij een ambtenaar van de belastingdienst is . Zodra ik hem naar zijn adres en ID nummer vraag, krijg ik te horen dat ie geen adres heeft . Hij werkt dus voor de belastingdienst afdeling dakloze ambtenaren . En dit ( en vele andere incidenten hier op het forum ) gebeurt allemaal onder je neus en jij laat het gebeuren . Wat dacht jij hiermee willen bereiken precies ? Wat extra leven hier in het forum te blazen ( wat ik me best kan voorstellen want dat kan op zich geen kwaad ) . 
vervolgens een paar dagen later wordt mij vragen gesteld m.b.t. Mijn betting’s strategie . Je snapt toch zelf ook wel dat onder deze omstandigheden , men kan dit forum moeilijk in vertrouwen nemen en dat met alle gevolgen vdin . ?  Je snapt toch zelf ook wel dat mensen die jou persoonlijk niet kennen gaan afhaken en nergens mee aan doen ( waar allemaal met financieel en rekening nummers te maken heeft ) ?  
Doe jij dit allemaal zelf ?? Nee . Dat geloof ik niet ( anders had ik het recht in je gezicht gezegd ) . Waarom zou je !! 
Maar je beleid is een fout beleid en je bent simpelweg verkeerd bezig . Je mag wel elke keer terug komen met je kleurrijke verhalen en dat je de beheerder bent . Maar je blijf een mens en je kan ook fouten maken . Dat zeg ik dus ook recht in je gezicht , dat het jou niet bevalt is een ander verhaal . 
wat dit topic betreft , heb ik geen moeite mee gehad , vooral dat stukje humeur van de leden vond ik mooi . Maar zodra iemand met een duplicaat account in de topic komt verschijnen , had je moeten ingrijpen . Zeer zwak beleid . 
 

PS , voordat je alweer met een mededeling komt dat jij de beheerder bent ,  dat weten ik . Het was ook al gezegd ( als jij goed gelezen heb ) dat het je goed recht is . Het is jouw forum . Goodluck. !! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, TheGreatOne said:

Het topic staat bij internet oplichting en in de Openings Post staat duidelijk een waarschuwing (boven aan) dat het een scam is en je je bankrekening ter beschikking stelt aan mensen die iets doen waar de KSA en justitie en iedereen die het hoort niet blij van zal worden. Uiteraard gaan we hier ook melding van maken! Beetje spammen en doen alsof je neus bloed. No fucking way my dear Laura! 

Zet dan wel bij dat het een mod-edit is, want zo is het ook weinig duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het bij @TheGreatOne , @JackPot, @TheGallant, @LasVegasNic zit, maar als ik bekijk wat ik maandelijks voor spam binnen krijg van gasten die denken dat ze me een poot kunnen uitdraaien, je zou ze de kost moeten geven!

Zo'n oplichter herken je toch meteen: ''GEFELICITEERD DIT EN DAT!!!U HEEFT GEWONNEN; WE PROBEERDEN U TE BEREIKEN'' hahaa, en ondanks één of ander anti-spam filter toch die shit in m'n inbox. @Pat, ik zou me er he-le-maal niet druk over maken...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei babboe:

Ik weet niet hoe het bij @TheGreatOne , @JackPot, @TheGallant, @LasVegasNic zit, maar als ik bekijk wat ik maandelijks voor spam binnen krijg van gasten die denken dat ze me een poot kunnen uitdraaien, je zou ze de kost moeten geven!

Zo'n oplichter herken je toch meteen: ''GEFELICITEERD DIT EN DAT!!!U HEEFT GEWONNEN; WE PROBEERDEN U TE BEREIKEN'' hahaa, en ondanks één of ander anti-spam filter toch die shit in m'n inbox. @Pat, ik zou me er he-le-maal niet druk over maken...

Toevallig net Opgelicht op tv gezien. Niet iedereen herkent die oplichters meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei babboe:

 

Zo'n oplichter herken je toch meteen: ''GEFELICITEERD DIT EN DAT!!!U HEEFT GEWONNEN; WE PROBEERDEN U TE BEREIKEN'' hahaa, en ondanks één of ander anti-spam filter toch die shit in m'n inbox. @Pat, ik zou me er he-le-maal niet druk over maken...

Oky Bud !! 
@Pat hijst de waarschuwings vlag en voor de rest wat TGO mee doet , moet hij zelf weten want het is zijn forum . 
hopelijk snapt ie dat sommige dingen wel in het belang van het forum gezegd worden en zo niet , ook goed . Laatste die zich daar druk om maakt . 
Thanks . Laat het hierbij zitten dan . 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Pat:

Er zijn genoeg mensen in NL die dagelijks opgelicht worden en dat allemaal ondanks verschillende waarschuwingen van verschillende instanties . Dit hoef ik jou niet vertellen . 
Het is niet alleen maar dit topic . Dit gebeurt vaker . Komt er ene lamlul hier en doet alsof hij een ambtenaar van de belastingdienst is . Zodra ik hem naar zijn adres en ID nummer vraag, krijg ik te horen dat ie geen adres heeft . Hij werkt dus voor de belastingdienst afdeling dakloze ambtenaren .

@CJAcesRule dat gaat een flinke naheffing worden voor Dhr. Pat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees je mee Laura Montanaro  https://www.ad.nl/binnenland/politie-bezorgd-om-criminaliteit-onder-jongeren-voorkomen-dat-nieuwe-taghi-s-opgroeien~a6de1dc3/

 

Als mensen Googlen op deze fake naam Laura Montanaro komen ze ongetwijfeld hier uit en kan iedereen lezen dat wat jij (jullie doen) behoorlijk illegaal is!

 

 

Dossier gaan we compleet krijgen en aan de bel trekken.

 

Schermafbeelding 2020-01-15 om 09.41.28.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei TheGreatOne:

Lees je mee Laura Montanaro  https://www.ad.nl/binnenland/politie-bezorgd-om-criminaliteit-onder-jongeren-voorkomen-dat-nieuwe-taghi-s-opgroeien~a6de1dc3/

 

Als mensen Googlen op deze fake naam Laura Montanaro komen ze ongetwijfeld hier uit en kan iedereen lezen dat wat jij (jullie doen) behoorlijk illegaal is!

 

 

Dossier gaan we compleet krijgen en aan de bel trekken.

 

Schermafbeelding 2020-01-15 om 09.41.28.png

Misschien heeft moraalridder Pat zin om je hierbij te helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er nader onderzoek naar gedaan. Contact verliep via Facebook. Aldaar snel antwoord van 'mevrouw'. Ze spreekt goed Nederlands (geen Google Translate), bijzonder aangezien ze in de video's Engels spreekt. In de chat wijst ze je op verschillende video's waar je naar moet kijken om verdere uitleg te krijgen over wat je te doen staat. 

Het is de bedoeling dat je een nieuwe rekening opent. Een rekening waar verder geen salaris op ontvangen wordt. Ze geeft echter duidelijk aan dat dit maar bij enkele banken kan. Vervolgens moet je je aanmelden via deze link (niet doen mensen): https://cashbackcity.nl/bet247/. Hier moet je enkele vragen beantwoorden, alsook je paspoort uploaden. Ook verzoekt ze om bij vraag 12 'Montanaro' in te vullen. 

Ze verdienen geld door minder goed verdienende sporters te beïnvloeden. Daar wordt vervolgens geld op ingezet. Er wordt goed geld mee verdiend, aldus mevrouw. Per account is er een limiet. Daarom zijn ze op zoek naar meerdere accounts. Per week zou je €500 uitbetaald krijgen in dank voor het ter beschikking stellen van je account.

Om aan de slag te kunnen, krijg je aangetekend een GSM opgestuurd en €250 cash. Dit dien je te storten op de bankrekening. Het kost je dus verder niets ;)

De boefjes moeten volledige toegang krijgen tot je bankaccount om betalingen te kunnen voldoen, etc. God mag weten wat er verder met je bankrekening gedaan wordt.

Het moge duidelijk zijn dat Laura en haar vriendjes zich bezighouden met duistere zaken, TRAP ER NIET IN!

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...