Spring naar bijdragen

Stel je voor u kunt €500,- winnen ZONDER inleg! (SCAM!)


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik pest je helemaal niet. Ik geef heel duidelijk aan (als je de algemene forum voorwaarden gelezen hebt) wat hier de bedoeling is op Onetime.

 

Hoe noem jij dit je eerste post? Spam? To good to be true? Geen vooronderzoek doen, geen voorstelronde, geen bericht naar de moderators, Gewoon op een forum dumpen en naïef zijn? Doen alsof je neus bloed? En dan roepen dat mensen 500€ kunnen verdienen met vage bankafschriften. Jongeman je hebt werkelijk nog geen flauw idee hoe de wereld werkt.  

Enjoy the ride.

Jongeman? Had ik niet eens gezien! 😉

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei lauramontanaro:

Hey Dopey, als u ook ABN heeft dan begrijpt u dat als u bij de zoek optie wat indrukt dat alleen transacties van dat gene wat u indrukt op het scherm komen dus alle andere transacties ziet u niet. 

Beste Laura Montanaro, ik heb ook o.a ABN en zie wat ik zie. 4x 10.000 rechts in de +,  en links zie je de totale saldo van 23k. Dat heeft niks te maken met een zoekfunctie. Dus de volgende keer iets beter opletten met photoshop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei lauramontanaro:

Ik heb volgens mij in mijn post al aangegeven dat u contact met mij kunt opnemen via Facebook aangezien u wel op mijn page bent geweest en het leuk vond om mijn foto hier te plaatsen. U denkt misschien dat u mij op deze manier schaadt of dat uw pesterig gedrag indruk moet maken maar dat boeit mij verder niet.

Ik heb grappig genoeg al 2 leden van hier mogen inschrijven, maar ga maar door met uw gedrag.  

Beste laura, let maar niet op @TheGreatOne, erg vervelend kereltje. Gewoon een melding van maken bij de mods, krijgt ie een weekban, zijn we even van hem af.

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Dopey:

Beste Laura Montanaro, ik heb ook o.a ABN en zie wat ik zie. 4x 10.000 rechts in de +,  en links zie je de totale saldo van 23k. Dat heeft niks te maken met een zoekfunctie. Dus de volgende keer iets beter opletten met photoshop.

Je zit helemaal mis Dopey! Deze rekening stond gewoon op -€16.126,06 en nu dus na de €40.000 weer op 23k.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Dopey:

Beste Laura Montanaro, ik heb ook o.a ABN en zie wat ik zie. 4x 10.000 rechts in de +,  en links zie je de totale saldo van 23k. Dat heeft niks te maken met een zoekfunctie. Dus de volgende keer iets beter opletten met photoshop.

Ik maak mij meer zorgen over die verschillende handen op de foto's 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

59 minuten geleden zei Dopey:

Beste Laura Montanaro, ik heb ook o.a ABN en zie wat ik zie. 4x 10.000 rechts in de +,  en links zie je de totale saldo van 23k. Dat heeft niks te maken met een zoekfunctie. Dus de volgende keer iets beter opletten met photoshop.

F12, element inspecteren wat nulletjes toevoegen en klaar. Niet eens Photoshop nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ruleta:

mij hebben ze van de week gewoon netjes voor de aller eerste keer uitbetaald.
ik was er al van op de hoogte.

ik zei nog ,dat gaan ze nooit geloven op onetime
wat ze moeten geloven dat geloven ze niet,wedden dat ze er mee gaan lachen 
en ja hoor ik heb weer gelijk.

cash.jpg.314b1c09debe32410a4a7a8381a4a621.jpg

Zonde zeg.....had zo'n mooie foto kunnen worden van een prachtig computerbeeldscherm, zonde dat je die papiertjes er voor houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje terug kreeg ik een mail . Ik was de gelukkige winnaar van 1,000,000 euro . 
Vervolgens moest ik fee overmaken zodat ze dat bedrag naar mijn rekening konden overschrijven . ( transfer fee ). 
Ik zag het gelijk dat het hier om een oplichter praktijk gaat maar er waren in NL veel mensen die hier hadden in getrapt . 
Het ging hier om een Nigeriaanse bende en uiteindelijk zijn ze ook allemaal opgepakt ( dat heb ik achteraf gehoord  ) . 
Hun mail staat ook op de zwarte lijst . 
Dat is wat ze meestal doen . Een foto of account van een mooie dame gebruiken ( soms tegen betaling ) en vervolgens vragen ze om je gegevens 
en je bankrekening nummer . Voordat je het weet , moet je fee betalen , of in het ergste geval hebben ze je bankrekening geplunderd en 
zijn ze weg . 
Komen ze overal verschijnen . Openbare forums / sociaal media / en ........... noem maar op . 
Vaak met een duplicaat account , om hun verhaal te bevestigen . 
Normaal gesproken een duplicaat account hoort verwijderd te worden ( op het forum ) en de persoon in kwestie moet een waarschuwing 
krijgen ( indien hij/zij hier op het forum al bekend staat )  . Dit kunnen ze via IP adres zien , is niet moeilijk ). Wat mij echter opvalt is dat , hier op OneTime een ander beleid gehandhaafd wordt. .

We hebben in het verleden vaker met duplicaat account  te maken gehad . Mijn dear friend @kees van de belasting dienst , is daar een goed voorbeeld van . 
Die komt ook af en toe verschijnen en waarschuwingen uitdelen.  Dat wordt gewoon 
toegelaten . Waarom ? weet ik niet en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten . Ik laat het gewoon 
met een glimlach gaan ( negeren dus ),  of maak ik er met een grapje alsnog iets moois van .  @TheGreatOne en @JackPot zijn de 
beheerders ( zoals ik het begrepen heb ) en dit is dus hun feest . Als ze dat goed vinden , so be it . das hun goed recht . 
Maar dat neemt niet weg dat het een zeer slecht/fout beleid is . 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Pat:

Een tijdje terug kreeg ik een mail . Ik was de gelukkige winnaar van 1,000,000 euro . 
Vervolgens moest ik fee overmaken zodat ze dat bedrag naar mijn rekening konden overschrijven . ( transfer fee ). 
Ik zag het gelijk dat het hier om een oplichter praktijk gaat maar er waren in NL veel mensen die hier hadden in getrapt . 
Het ging hier om een Nigeriaanse bende en uiteindelijk zijn ze ook allemaal opgepakt ( dat heb ik achteraf gehoord  ) . 
Hun mail staat ook op de zwarte lijst . 
Dat is wat ze meestal doen . Een foto of account van een mooie dame gebruiken ( soms tegen betaling ) en vervolgens vragen ze om je gegevens 
en je bankrekening nummer . Voordat je het weet , moet je fee betalen , of in het ergste geval hebben ze je bankrekening geplunderd en 
zijn ze weg . 
Komen ze overal verschijnen . Openbare forums / sociaal media / en ........... noem maar op . 
Vaak met een duplicaat account , om hun verhaal te bevestigen . 
Normaal gesproken een duplicaat account hoort verwijderd te worden ( op het forum ) en de persoon in kwestie moet een waarschuwing 
krijgen ( indien hij/zij hier op het forum al bekend staat )  . Dit kunnen ze via IP adres zien , is niet moeilijk ). Wat mij echter opvalt is dat , hier op OneTime een ander beleid gehandhaafd wordt. .

We hebben in het verleden vaker met duplicaat account  te maken gehad . Mijn dear friend @kees van de belasting dienst , is daar een goed voorbeeld van . 
Die komt ook af en toe verschijnen en waarschuwingen uitdelen.  Dat wordt gewoon 
toegelaten . Waarom ? weet ik niet en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten . Ik laat het gewoon 
met een glimlach gaan ( negeren dus ),  of maak ik er met een grapje alsnog iets moois van .  @TheGreatOne en @JackPot zijn de 
beheerders ( zoals ik het begrepen heb ) en dit is dus hun feest . Als ze dat goed vinden , so be it . das hun goed recht . 
Maar dat neemt niet weg dat het een zeer slecht/fout beleid is . 

@Pat,  na het lezen van jouw post realiseerde ik me ineens dat er misschien mensen zijn die er nog intrappen. Misschien zijn er inderdaad 2 Onetimers die meegedaan hebben aan deze actie, zoals topicopener meldde. .  In dat kader had de openingspost inderdaad gelijk verwijderd moeten worden. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.