Spring naar bijdragen

Stel je voor u kunt €500,- winnen ZONDER inleg! (SCAM!)


Aanbevolen berichten

Als je hier in trapt ben je dus een katvanger (strafbaar) en de consequenties zijn enorm (bijvoorbeeld nooit meer een Nederlandse bankrekening hebben)

Citaat

 Een katvanger is iemand die in naam eigenaar of houder van een voertuig, bedrijf, bankrekening of iets dergelijks is, met als doel om de werkelijke eigenaar of houder buiten bereik van de justitiële autoriteiten te houden. De katvanger hoeft meestal alleen maar wat aanvraag- of registratieformulieren in te vullen en krijgt daarvoor een kleine of in sommige gevallen een hoge vergoeding van de werkelijke houder, die deze zaak voor illegale activiteiten gebruikt. Een katvanger is derhalve een stroman die zich voor criminele doeleinden laat gebruiken.

Ook wel een geldezel, money mule:

https://www.vraaghetdepolitie.nl/misdaad-en-geweld/oplichting/wat-is-een-geldezel-money-mule-of-katvanger.html

Citaat

Geldezel, money mule of katvanger, dit zijn allemaal termen voor mensen die door criminelen geronseld worden om hun betaalpas en pincode af te staan.

Daar krijgen ze vaak betaald voor. Je bent een geldezel als je je bankpas en pincode uitleent aan criminelen die je bankrekening gebruiken om gestolen geld weg te sluizen. Geld dat ze van een andere rekening hebben gestolen, bijvoorbeeld door mensen op te lichten, storten ze op jouw rekening. Dan halen ze het geld eraf met jouw pinpas. Als geldezel maak je je schuldig aan witwassen van geld en daarnaast moet je al het gestolen geld terugbetalen. De criminelen zijn vervolgens spoorloos, zij kunnen over het weggesluisde geld beschikken zonder dat iemand weet dat zij erachter zitten.Vaak wordt over pinpasfraude gesproken.

@TheGallant  Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het verhaal van de sportbetting klopt maar dat ze dit verhaal verzinnen om je lekker te maken en denkt, ah dat is slim en nu kan ik wel mijn totale bankgevens en pas aan ze geven. Als ze met het verhaal aankomen dat ze het gaan gebruiken om internet oplichting te doen doet natuurlijk niemand dat. De ultieme afleiding om mensen naar de cholera te helpen. Nietwaar asshole Laura!    Gelukkig gaan we ons er helemaal in vast bijten. Ook een fijne donderdag toegewenst.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad zo dat mij dit verhaal verteld werd. En uiteraard kunnen we ons allen bedenken dat er nog veel meer kan worden gedaan met je persoonlijke bankaccount. Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Internetoplichting is van deze tijd en zal steeds omvangrijker worden. Fijn dat we dat hier openbaar hebben staan, zodat andere mensen ervoor worden gewaarschuwd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei TheGallant:

Het is inderdaad zo dat mij dit verhaal verteld werd. En uiteraard kunnen we ons allen bedenken dat er nog veel meer kan worden gedaan met je persoonlijke bankaccount. Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Internetoplichting is van deze tijd en zal steeds omvangrijker worden. Fijn dat we dat hier openbaar hebben staan, zodat andere mensen ervoor worden gewaarschuwd

 

Heb gevallen gezien van identiteitsfraude, dat 'boeven' er met je identiteit vandoor gaan voor criminele activiteiten. Lijkt me een nachtmerrie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Skale:

I could say the same about you Mr. Murica

Well , Eachtime the bushes are twitching your come up with something new , that’s for sure . 

 

I was referring to the forum policy , Kido , did'nt make it personal .could’nt say the same when it comes to you .NX time  Read carefully before you start twitching the bushes . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:

Vervolgens moet je je aanmelden via deze link (niet doen mensen): https://cashbackcity.nl/bet247/. Hier moet je enkele vragen beantwoorden, alsook je paspoort uploaden. Ook verzoekt ze om bij vraag 12 'Montanaro' in te vullen. 

Ze verdienen geld door minder goed verdienende sporters te beïnvloeden. Daar wordt vervolgens geld op ingezet. Er wordt goed geld mee verdiend, aldus mevrouw. Per account is er een limiet. Daarom zijn ze op zoek naar meerdere accounts. Per week zou je €500 uitbetaald krijgen in dank voor het ter beschikking stellen van je account.

Om aan de slag te kunnen, krijg je aangetekend een GSM opgestuurd en €250 cash. Dit dien je te storten op de bankrekening. Het kost je dus verder niets ;)

De boefjes moeten volledige toegang krijgen tot je bankaccount om betalingen te kunnen voldoen, etc. God mag weten wat er verder met je bankrekening gedaan wordt.

Het moge duidelijk zijn dat Laura en haar vriendjes zich bezighouden met duistere zaken, TRAP ER NIET IN!

HAHAHA geweldig.

Dus onze Ruleta loopt nu te zweten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Pat:

Well , Eachtime the bushes are twitching your come up with something new , that’s for sure . 

 

I was referring to the forum policy , Kido , did'nt make it personal .could’nt say the same when it comes to you .NX time  Read carefully before you start twitching the bushes . 

Voel jij je in je privéleven ook zo snel aangevallen? Moeilijk leven heb je dan zeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pat:

Well , Eachtime the bushes are twitching your come up with something new , that’s for sure . 

 

I was referring to the forum policy , Kido , did'nt make it personal .could’nt say the same when it comes to you .NX time  Read carefully before you start twitching the bushes . 

Moraalridder ben je dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ruleta:

 

na denken ontbreekt bij de meeste.

 

 

 

 

We gaan met dit topic erg de diepte in en hopelijk snappen de lezers waarom we dit uiteindelijk gaan doen. Post weghalen doet iedereen, Onetime is daarin anders gaan op onderzoek uit, ondervinden het en zijn open voor discussie en ook van die kant. Aandacht voor dit soort dingen is veel beter dan wegmoffelen en kan ik zeggen dat er iemand nu in Rotterdam toch wel peentjes zweet en dacht, mmm had ik maar mijn excuses aangeboden op die zondag avond i.p.v. lulkoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei TheGreatOne:

We gaan met dit topic erg de diepte in en hopelijk snappen de lezers waarom we dit uiteindelijk gaan doen. Post weghalen doet iedereen, Onetime is daarin anders gaan op onderzoek uit, ondervinden het en zijn open voor discussie en ook van die kant. Aandacht voor dit soort dingen is veel beter dan wegmoffelen en kan ik zeggen dat er iemand nu in Rotterdam toch wel peentjes zweet en dacht, mmm had ik maar mijn excuses aangeboden op die zondag avond i.p.v. lulkoek.

En de kijkcijfers.....ff googelen en je komt op Onetime. Gespreid bedje voor de mods.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei ruleta:

er komt iemand met een verhaal over €500 zonder inleg alle gedachten waren negatief en die heb ik weer omgezet in iets positiefs

en vervolgens weer in iets wat negatief is. kan je met getallen ook doen.

na denken ontbreekt bij de meeste.

tijd2.jpg.12154b354bae74b4448bb6d647768eb9.jpg

hoe laat is het hier @Dopey   ????

 

 

 

15 minuten voor kwart voor half 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

er komt iemand met een verhaal over €500 zonder inleg alle gedachten waren negatief en die heb ik weer omgezet in iets positiefs

en vervolgens weer in iets wat negatief is. kan je met getallen ook doen.

na denken ontbreekt bij de meeste.

tijd2.jpg.12154b354bae74b4448bb6d647768eb9.jpg

hoe laat is het hier @Dopey   ????

 

Ik zie het toch anders.

Wij zagen dat het fout was behalve jij ;)

Maar vertel, jij gaf toch aan dat je geld had gekregen? neem aan dat je serieus was, anders snap ik niet waarom je anderen ermee zou misleiden. Wat was nu precies je doel van je post met dat geld?
Ben je erin getrapt of heb je ons hier lopen misleiden?

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Dopey:

Ben je erin getrapt of heb je ons hier lopen misleiden?

die mag je voor jezelf invullen die vraag, of je bekijkt het van de andere kant ,dat niet alles wat je ziet/of leest de waarheid  hoeft te zijn.

wanneer is iets waar en wanneer niet , we hadden een weddenschap weet je nog,

en het geld zou naar de winnaar gaan.

iedereen wist hoe ik werkte en waar ik naar keek en ineens werden wedstrijden op 1 hoop gegooid,toen heb ik gezegt ik doe niet meer mee.

voor diegene makkelijk  misschien zodat ik niet meer kan winnen .

maar ik heb toch ook meegedaan en ik mag niks zien of krijg niks te zien.

en moet alles maar geloven.

maar dat wil niet zeggen dat ik dan fout ben of zo weg gezet moet worden , als ik niet wil betalen. en volgens mij dacht jij er ook zo over.

maar staat in iedergeval nog steeds open is nog niet verjaard :)

maar nu weet ik nog steeds niet hoe laat het was , wat jij denkt of welk antwoord je zou geven en waarom ??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruleta:

die mag je voor jezelf invullen die vraag, of je bekijkt het van de andere kant ,dat niet alles wat je ziet/of leest de waarheid  hoeft te zijn.

wanneer is iets waar en wanneer niet , we hadden een weddenschap weet je nog,

en het geld zou naar de winnaar gaan.

iedereen wist hoe ik werkte en waar ik naar keek en ineens werden wedstrijden op 1 hoop gegooid,toen heb ik gezegt ik doe niet meer mee.

voor diegene makkelijk  misschien zodat ik niet meer kan winnen .

maar ik heb toch ook meegedaan en ik mag niks zien of krijg niks te zien.

en moet alles maar geloven.

maar dat wil niet zeggen dat ik dan fout ben of zo weg gezet moet worden , als ik niet wil betalen. en volgens mij dacht jij er ook zo over.

maar staat in iedergeval nog steeds open is nog niet verjaard :)

maar nu weet ik nog steeds niet hoe laat het was , wat jij denkt of welk antwoord je zou geven en waarom ??

wat staat nog open?
Zit je nou nog steeds te mekkeren over dat voetbalspel. Laat dat los.

die klok boeit mij niet. Ik hou van feiten en geen Hocus Pocus. Als jij een post plaatst met geld en zo'n post, dan ga ik uit dat jouw info klopt. Dus dan ben je in mijn ogen wel verkeerd bezig om mensen hier te misleiden.  Niet netjes van je.

Maar goed, oke ik zeg dat het 14:00u is op de klok.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.