Spring naar bijdragen

iemand bekend met LiveBetting.nl?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

https://livebettingnl.nl/

Ik kreeg gisteren een bericht van iemand die vroeg onderzoek te doen naar LiveBetting.nl .  2 heren (Bob & Rick) die adviseurs zijn voor sportsweddenschappen en je kan een abonnement nemen voor 1 maand (18€), 2 maanden (30€) of 6 maanden voor €80€

 

Ik ga even zelf een Gratis Trial uitproberen en kom terug met mijn bevindingen.

Graag advies van mensen die hier mee bekend zijn en/of dit kan werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

@Dopey Jij had je hier aangemeld toch? Volgens mij vooral een eindeloze hoeveelheid aan berichten waardoor het overzicht kwijt raakte.

Ja klopt. Mooie site en mijn ervaring met hun was ook prima. Maar vond het niet genoeg om daar voor te betalen. Odds over het algemeen niet interessant genoeg. En de tips waren niet onderbouwend, wat soms ook wel handig zou kunnen zijn.

Maar opzich wel de moeite waard voor OneTime leden om eens zelf te ervaren.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Ben altijd een beetje allergisch voor dit soort calculators. Desalniettemin hoop ik op een (klein) succes. 

Winst.png

Van wat ik van ze voorbij heb zien komen, was het best aardig allemaal. Punt is alleen dat je om het, volgens hun, maximale resultaat te kunnen halen alles mee moet spelen. Daar heb je ongeveer een dagtaak aan :)

bewerkt door WouterM (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.