Jump to content

Casino houd mij aan het lijntje


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een verontrustende & uitzichtloze situatie met Betamo.com. Wat ik ook doe, ze weigeren mijn documenten goed te keuren. Met online roulette heb ik in een aantal dagen een aanzienlijk bedrag gewonnen; €10.945!  Ik begrijp dat bij dergelijke bedragen extra veiligheidscontroles(documenten) uitgevoerd dienen te worden, maar ik heb inmiddels 15 documenten opgestuurd. Proof of wealth(3 laatste loonstroken), proof of id, en proof of adress zijn inmiddels allen goedgekeurd. Echter vraagt het support team nu telkens wanneer ik een withdrawal van €4000 maak nieuwe documenten. Vervolgens word mijn verzoek tot withdrawal afgewezen. De redenatie is het absoluut belachelijk of geven geen enkele reden. Ik heb hen gevraagd om hun eisen om verschillende vormen van verificatie maar de communicatie is zeer amateuristisch.  Ik heb alle mogelijke documenten die ik kon krijgen toegestuurd. Ik heb de meest recente bankafschriften met elke nieuwe maand verzonden, maar ze blijven deze afwijzen zonder gegronde reden. De laatste bevatten een officiële stempel van mijn bank. 
alvast bedankt voor het lezen & ik hoop dat iemand mij tips kan geven in deze situatie.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Hele vervelende situatie, ik heb zelf geen ervaring met Betamo.

Wat je zou kunnen doen is bij Betamo aangeven dat je ze nog één kans geeft om het goed af te handelen en dat je anders contact opneemt met Malta Gaming Authority waar Betamo en N1 Interactive Ltd. (de operator van Betamo) hun licentie hebben.

Link to post
Share on other sites

Hallo @Nadim  Vervellende situatie. Ik ken Betamo helemaal niet, waarom speel je daar als ik vragen mag?

 

Heb je aan alle voorwaarden voldoen (bijvoorbeeld ook goed de bonus vrij gespeeld?) niet gestort met een creditcard of pay safe kaart?

Soms proberen die online boefje het zo te vertragen dat je ondertussen alles op speelt, mijn advies is dan ook NIET Spelen!!!

Elke dag even in de chat hangen, netjes een email sturen (niet boos worden), vragen naar een supervisor en een dossier opbouwen. @Skale geeft ook een goed advies en je kan ook nog altijd naar de Kansspel autoriteit stappen. Is hun communicatie in het Engels of Nederlands? 

 

Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie berichten!  Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Heb alle voorwaarden gelezen(ook kleine lettertjes). 
betamo stond hoog aangeschreven toen ik zocht naar meest betrouwbare online casino’s. 
bedankt voor het advies. Ik moet mij inderdaad inhouden om niet verder te gokken, maar heb mezelf afgesproken met dit mooie bedrag weg te lopen. Ik heb ook het idee zat ze er alles aan doen om mijn withdrawal te vertragen. Communicatie is in het Engels. Erg fijn de tips die ik nu ontvang!! Ik heb nog geen ervaring met Malta Gaming authority contacten maar dit zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. Ik heb vanmiddag nieuwe documenten opgestuurd maar deze zijn opnieuw zonder onderbouwing afgekeurd. Vervolgens teruggestuurd naar de livehulp die slechte ondersteuning geeft. Zo gaat het nu al dagen zeer vervelend. 

Link to post
Share on other sites
7 minuten geleden zei Nadim:

Bedankt voor jullie berichten!  Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Heb alle voorwaarden gelezen(ook kleine lettertjes). 
betamo stond hoog aangeschreven toen ik zocht naar meest betrouwbare online casino" rel="">online casino’s. 
bedankt voor het advies. Ik moet mij inderdaad inhouden om niet verder te gokken, maar heb mezelf afgesproken met dit mooie bedrag weg te lopen. Ik heb ook het idee zat ze er alles aan doen om mijn withdrawal te vertragen. Communicatie is in het Engels. Erg fijn de tips die ik nu ontvang!! Ik heb nog geen ervaring met Malta Gaming authority contacten maar dit zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. Ik heb vanmiddag nieuwe documenten opgestuurd maar deze zijn opnieuw zonder onderbouwing afgekeurd. Vervolgens teruggestuurd naar de livehulp die slechte ondersteuning geeft. Zo gaat het nu al dagen zeer vervelend. 

En als je toch wil gokken ga dan op een andere site gokken, al is het alleen maar om die extra centen niet aan dit casino terug te gunnen.

Link to post
Share on other sites
Als Nederlander mag je nu eenmaal niet op internet gokken. Dit is een groot probleem. De mogelijkheden om je recht te halen zijn daarom zeer beperkt. De KSA zal weinig kunnen doen.

De kans dat dit bedrijf een Nederlandse vergunning voor een online casino gaat krijgen , zal nihil zijn

En waarom is volgens jou de kans klein dat dit online casino geen vergunning gaat krijgen?

 

Overigens heb ik hier een account en ook al eens uitbetaald gekregen. Uitbetaling niet direct akkoord, omdat ik mijn storting, ik meen, drie keer rond moest spelen.

 

Veelal is het de klant zelf die de ‘fout’ heeft gemaakt. Kwestie van alles goed doornemen, zo ook de algemene voorwaarden.

 

Link to post
Share on other sites

Ongeacht of OP zijn storting moet rondspelen of bonus moet vrijspelen.

Het probleem is dat het casino niet aangeeft wat het probleem is.

Een bewijs van wealth? Dat zijn dingen die normaal alleen aangevraagd worden als het om bedragen van 10 duizenden euros per maand gaat (stortingen)

Als documenten goedgekeurd zijn moet een uitbetaling nooit een probleem zijn. Mits er van andere bankrekeningen gestort is kan er een nieuw bankafschrift worden aangevraagd.

In mijn ogen moet het casino aangeven welke documenten vereist zijn. En indien zij een reden hebben om niet uit te betalen dit aangeven.  (bijvoorbeeld bij bonus fraude)

Echter staat er helaas vaak in de t en c's dat er zonder enige opgaaf van reden geweigerd mag worden.

 

MGA contacteren kan helpen. Houdt er rekening mee dat het een lang verhaal kan worden. Succes!!

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

TheGalant heb jij de aanvraag formulieren gelezen op de site van  de KSA  dan zal je begrijpen  dat zo een bedrijf niet door de procedure komt.
Helaas is mijn vertrouwen in de KSA niet groot. Zij hebben onvoldoende capaciteit en deskundigheid in huis voor zorgvuldig onderzoek. Het openstellen van de online markt is al een halfjaar uitgesteld. Er is ook nog geen reglement  waaraan de online spellen moeten voldoen  om toe gelaten te worden. Zelfs  voor de automaten voor de landbase casino`s moet uitbesteed worden aan onbekende organisaties of bedrijven.

Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei dobbelsteen:

TheGalant heb jij de aanvraag formulieren gelezen op de site van  de KSA  dan zal je begrijpen  dat zo een bedrijf niet door de procedure komt.
Helaas is mijn vertrouwen in de KSA niet groot. Zij hebben onvoldoende capaciteit en deskundigheid in huis voor zorgvuldig onderzoek. Het openstellen van de online markt is al een halfjaar uitgesteld. Er is ook nog geen reglement  waaraan de online spellen moeten voldoen  om toe gelaten te worden. Zelfs  voor de automaten voor de landbase casino`s moet uitbesteed worden aan onbekende organisaties of bedrijven.

Zou jij mij dan kunnen vertellen op basis waarvan ze waarschijnlijk geen vergunning zouden kunnen krijgen? 

Ps. Wat is de status @Nadim?

Link to post
Share on other sites
Op 28-1-2020 om 12:24 zei LuukFOD:

Ongeacht of OP zijn storting moet rondspelen of bonus moet vrijspelen.

Het probleem is dat het casino niet aangeeft wat het probleem is.

Een bewijs van wealth? Dat zijn dingen die normaal alleen aangevraagd worden als het om bedragen van 10 duizenden euros per maand gaat (stortingen)

Als documenten goedgekeurd zijn moet een uitbetaling nooit een probleem zijn. Mits er van andere bankrekeningen gestort is kan er een nieuw bankafschrift worden aangevraagd.

In mijn ogen moet het casino aangeven welke documenten vereist zijn. En indien zij een reden hebben om niet uit te betalen dit aangeven.  (bijvoorbeeld bij bonus fraude)

Echter staat er helaas vaak in de t en c's dat er zonder enige opgaaf van reden geweigerd mag worden.

 

MGA contacteren kan helpen. Houdt er rekening mee dat het een lang verhaal kan worden. Succes!!

Als je wilt uitbetalen bij een online casino terwijl de wagering nog niet compleet is dan verschijnt er altijd een melding dat de wagering"not complete"is,dus dat kan het probleem niet zijn in dit geval denk ik.Het zou de eerste keer niet zijn dat een online casino moeilijk doet als ze een flink bedrag uit moeten betalen..het casino hoopt gewoon dat hij withdrawel terugdraait..hebben meer casino,s een handje van..heb bij Casumo ook gehad dat 100 euro snel uitbetaald werd nog dezelfde dag,en 2000 duurde een paar dagen🙈

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ik heb nu min of meer hetzelfde verhaal, ik had €140 overgemaakt en uiteindelijk €300 gewonnen. Had ook op mijn telefoon account aangemaakt voor m’n vriend (zelfde IP-adres) en dus fraude zeggen ze... Daardoor krijg ik de winst sowieso niet, en doen ze nu ook moeilijk over m’n inzet. Echt belachelijk ik krijg dus niets.... kan toch niet?

Link to post
Share on other sites

Welkom @Bonnie op Onetime.

 

Is dit ook voor het online casino Betamo?

Heb je ook een bonus gekregen bij je storting en deze gebruikt?

Geven ze dit in een e-mail aan dat je geld niet krijgt en fraude is omdat je alleen hetzelfde IP adres hebt gebruikt? Vaak is dit totaal geen issue, meerdere mensen in een huishouden mogen gewoon een online casino hebben van hetzelfde casino. Echter als er bonus misbruik is geweest kunnen ze lastig doen.
Waar heb je het mee gewonnen en hoe ben je bij dit online casino gekomen?

 

Heeft je vriend nooit problemen gehad en wel zijn uitbetalingen?

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Goedendag ik heb ook een probleem met betamo een groot probleem zelfs.

Ik had al eerder een account bij hun maar was alles van ze kwijt heb ik een nieuwe account aangemaakt heb ik met 100 euro 50000 gemaakt maar nu hebben ze mij geblokkeerd omdat ik een 2e account heb maar heb nooit met bonus gespeeld wie o wie kan mij helpen ben bereid om ervoor te betalen

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei Joey777:

Goedendag ik heb ook een probleem met betamo een groot probleem zelfs.

Ik had al eerder een account bij hun maar was alles van ze kwijt heb ik een nieuwe account aangemaakt heb ik met 100 euro 50000 gemaakt maar nu hebben ze mij geblokkeerd omdat ik een 2e account heb maar heb nooit met bonus gespeeld wie o wie kan mij helpen ben bereid om ervoor te betalen

wat heb je gespeeld ? en heb je dat bedrag met 1 bonus gewonnen ? ben erg benieuwd.  @Joey777

Link to post
Share on other sites

mooi bedrag ik heb ook een account bij betamo maar na ruim 10k te hebben gestort ben ik er mee gestopt bij mijn gaf betamo totaal niets .natuurlijk weet ik dat dat kan maar 10k niets vindt ik wel erg veel dus was ik weer terug gegaan naar de bekende leo vegas

Edited by blackhorse
Link to post
Share on other sites

@Joey777Wat een vervellende situatie zeg.

 

Je eerste account, had je daar bij Betamo gewonnen, verloren,  en al lang dat account? Hoe heb je daar gestort (met een credicard?)

Waarom een nieuw geopend (je kon toch ook je wachtwoord opnieuw opvragen)? Hebben ze je een mail gestuurd om aan te geven dat ze je account gesloten hebben?

Was je eerste account wel geverifieerd? En heb je toen wel een bonus aangenomen?

Link to post
Share on other sites

Dit is een vervelende situatie, en ik snap dat je in jouw ogen niets verkeerds hebt gedaan. Echter, in de T & C staat het volgende aangegeven: 

Citaat

Each player can create only one (1) personal user account. Creating multiple accounts by a player (“Duplicate Accounts”) can lead to termination of the accounts and suspending of all payouts. Any returns, winnings or bonuses which the player has gained or accrued during such time as the Duplicate Account was active may be reclaimed by us, and players undertake to return to us on demand any such funds which have been withdrawn from the Duplicate Account.

Het is niet toegestaan, helaas. Heb je een nieuwe welkomstbonus geaccepteerd? Ik ben optimistisch van aard, maar ben bang dat je dit mooie bedrag kan vergeten. Uiteraard is het de moeite om een officiële klacht in te dienen en andere stappen te nemen. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...