Spring naar bijdragen

Is Optionfair betrouwbaar?


JackPot

Aanbevolen berichten

Weer een broker, weer een topic om te kijken hoe betrouwbaar Optionfair is en of het interessant is om juist bij deze aanbieder te handelen in binary options. Mijn eerste ervaring met de website is positief. Het ziet er uit als het braafste jongetje van de klas waarbij men alle vergunningen heeft.

Optionfair is onderdeel van Techfinancials, dat een groot bedrijf is dat ook een beursnotering heeft aan de London Stock Exchange. De koers gaat al jaren zijwaarts, dus heel spannend is het niet, maar dat wil je ook juist niet. Je wilt een betrouwbare partner en het lijkt er zo op dat Optionfair dit is. Ik ga zo mijn eerste storting maken en kom hier nog uitgebreid op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb zojuist 250 euro gestort en krijg 30% bonus. Je kunt overigens zelf je bonus uitkiezen. Je krijgt namelijk na je aanmelding een telefoontje van je persoonlijke accountmanager die je helpt met wat je nodig hebt. Ook hulp en training voor startende traders. Aangezien ik langzaam aan een professional begin te worden heb ik voor een discussie gehad over de bonus. Deze kon ik kiezen tot 100%. Je moet hem echter wel 40 keer rond spelen voordat je hem uit kunt betalen. Ik heb hem daarom op 30% gezet. Je kunt je winnings die je maakt met je bonus niet uitbetalen.

Dit werkt als volgt en is een nieuwe eis van de regulator voor binary options.

Ik stort dus 250 euro en krijg 75 euro bonus. Ik heb dan 325 euro in mijn account. 23% van mijn account is bonus en 77% eigen geld. Elke transactie die ik doe zal ook zo bekeken worden. Als ik nu over een week 500 euro in mijn account heb is dat een winst van 175 euro. Ik kan hier dus 77% van uitbetalen, om en nabij 135 euro.Als ik op dat moment dus alles opneem (terwijl ik nog niet 40 keer mijn bonus heb rondgespeeld) krijg ik 250 + 135 euro en wordt de overige 115 euro afgeschreven en is mijn bonus weg.

Dit is beter dan in het verleden waar je pas een bedrag boven initiele storting op kon nemen als je de gehele bonus had vrijgespeeld. Dus ook al je winnings kon je niet uitbetalen. Gelukkig heeft Optionfair, en als het goed is andere brokers in de toekomst, dit gewijzigd. De positieve uitzondering is Optie24 waar je al je winnings uit kan keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij Optionfair heb ik een uitbetaling gedaan en dit zou binnen 3-5 werkdagen moeten zijn teruggestort. Ik wacht dit dus ook met spanning af :). Bijna net zo spannend als het handelen in de binaire opties zelf. Ik heb er wel vertrouwen in overigens, zeker nadat mijn persoonlijke senior relationship manager mij vroeg waarom ik had uitbetaald. Ook qua vragen krijg je snel antwoord. Voorlopig werkt het prima, dus ga er ook van uit dat de uitbetaling deze week nog op mijn rekening staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Ik heb bericht ontvangen dat deze broker de deuren heeft moeten sluiten. Binaire opties gaan steeds meer in de ban en Optionfair heeft helaas deze 'strijd' verloren.

Dear valued client

Subject: B.O.Tradefinancials Limited (hereinafter the “Company” or “B.O”) authorization number 216/13 - Closure of all the Company’s Domains / trading platforms, www.optionfair.com, www.33option.com, eu.33option and www.tradefinancials.com.

With reference to the above mentioned subject, we would like to inform you that as of 27.2.2018 00:00 GMT the use of the Company’s domains / trading platforms (optionfair.com, eu.33option.com and www.33option.com ) will cease. In this respect, please note that you have to proceed with closing any open positions in order for the Company to proceed with the return of your available balance and subsequently with the closure of your trading account.  

After the date of 27.2.2018 00:00 ,B.O. Tradefinancials Limited shall stop providing any investment and/or ancillary services in light of the Company’s decision to renounce its authorization. In this respect you may terminate your agreement with the Company prior to the 27.2.2018 00:00 by:

1. Closing all your open positions, closing your trading account and submitting a withdrawal requested in regards to the available balance of your account. 2. By informing us in writing via electronic email at [email protected], stating

2. By informing us in writing via electronic email at [email protected], stating that you wish to close your account. Upon receipt of your notification all open trades will be closed and a trading account will be close in order to withdraw the remaining balance in your account.

In case that we will not get any notification by 28.2.2018 the Company will proceed with the closure of your account, any open trades will be closed, at the market price and the remaining balance, if any, shall be refunded to you.  

Please contact us directly at the following details in case you need any further clarifications:

Email:[email protected]
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...