Spring naar bijdragen

Nieuwe actie Bankgiroloterij


JackPot

Aanbevolen berichten

Heel goed stuk, Armijn. En ik snap wel waarom je weer lid geworden bent. Telemarketing kan zelfs de slimste mensen overhalen door beproefde methodes voor het voeren van gesprekken. Het is niet voor niets zo'n uitdijende beroepsgroep. Mensen op een onverwacht moment actief benaderen per telefoon of op straat levert succes op.

Zelf moet ik dagelijks langs een kordon marketeers op NS station Amsterdam Zuid. De manier waarop je aangeklampt word is zo vasthoudend en getraind dat je onbeschoft moet worden om van die marketeers af te komen. De meeste mensen willen niet onbeschoft zijn op straat of aan de telefoon en zo krijgen de (tele)marketeers de kans om hun verhaal aan je te slijten en in te spelen op je hebzucht.

Maar ondertussen erger ik me wild als ik me er weer langs moet vechten en bijna tegen gehouden word om het station in te gaan. Ze mogen niet in het station staan van de NS, dus gaan ze hinderlijk in de deuropening staan en springen voor je neus als je door wilt lopen om de trein te halen. Net zo hinderlijk als gebeld worden onder etenstijd. Nog zo'n marketing truc. Je dwingen om snel "ja" te zeggen zodat je verder kunt met datgene waarbij je gestoord werd.

Als ik nu telefonisch benaderd word of op straat zeg ik meteen dat ik geen gesprek wil voeren en dat ik besluiten over sponsoring of aankopen niet neem op straat of aan de telefoon.

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik kreeg een mailtje van de BankGiro Loterij (omdat ik mee doe) dat ik een extra kans maak op 4 kaartjes voor een dierentuin maar moet dan wel even een account aanmaken bij de BGL. Dat gedaan en net op geklikt dat ik gratis kans maak (eenmalig). Als ik even omreken is deze prijs 0.02€ waard per deelnemer 😉 En waarschijnlijk krijgen ze de kaartjes van de dierentuin natuurlijk met dikke korting of gratis. Nu kunnen ze me omdat ik een account heb (met email) lekker spammen en zal ik hier dan ook vertellen hoe vaak en welke actie ze weer voor mij hebben 🙂

Schermafbeelding 2018-07-20 om 13.47.33.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

toch bizar dat de VVV bonnen nooit zijn gekomen. Maar goed ze zullen wel weer contact gaan opnemen om me te paaien binnenkort. Opgezegd en speel nog een maand mee.

U heeft ons laten weten uw deelname aan de BankGiro Loterij te willen beëindigen. Dit hebben wij voor u in orde gemaakt. Wij hebben lotnummer 68641-AK stopgezet. De laatste trekking waarvoor u meespeelt, is oktober 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheGreatOne:

toch bizar dat de VVV bonnen nooit zijn gekomen. Maar goed ze zullen wel weer contact gaan opnemen om me te paaien binnenkort. Opgezegd en speel nog een maand mee.

U heeft ons laten weten uw deelname aan de BankGiro Loterij te willen beëindigen. Dit hebben wij voor u in orde gemaakt. Wij hebben lotnummer 68641-AK stopgezet. De laatste trekking waarvoor u meespeelt, is oktober 2018.

Bankgiroloterij en Postcodeloterij,allebei lastig op te zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Vandaag een anoniem telefoontje en jawel, een verkoper (call centre) van de Bankgiroloterij. Ze schok van mijn antwoord dat ik zeker tijd voor haar had. Ze bedankte me dat ik in het verleden heb meegespeeld en daardoor de goede doelen heb gesponsord. Haar aanbieding was of een maand gratis meespelen en dan kan je daarna zelf op zeggen. Of 2 loten voor de eerste maand gratis maar dan moet je minimaal 3 maanden meespelen en daarna krijg je nog een cadeau bon van 10€ (hopelijk niet van de Intertoys) 😉

Dat is niet heel opgewonden werd van deze aanbieding heb ik haar verteld en toen kwam ze dat er ook een VIP kaart bij zit (gratis bezoeken van musea) en dat er begin maar een extra hoge prijzenpot is en dus mijn winstkansen een stuk hoger zijn dan normaal. Toch nog niet iets om mij over de streep te trekken en vroeg haar om een betere actie, die kon ze niet geven en toen hebben we vriendelijk afscheid van elkaar genomen op Valentijns dag 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

We mogen u nog enkele dagen 3x GRATIS meespelenaanbieden, meneer Meijer. Vele mensen gingen u al voor!

 

U speelt tot het einde van het jaar gratis mee en maakt kans op alle (geld)prijzen.

 
ALSNOG 3 GRATIS LOTEN › 
 
image_DvJdqvde2affdAnJlpub0A.gif  Deze actie loopt binnenkort af
 

U speelt gratis mee in de trekking van november, december én onze Kersttrekking. U bepaalt daarna zelf hoelang u betaald verder blijft spelen: u kunt opzeggen wanneer u wilt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...