Spring naar bijdragen

Is IQOption betrouwbaar?


JackPot

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist mijn laatste account geopend bij een binary options aanbieder. Tenminste voorlopig, maar ik denk dat ik nu wel bij de meest bekende en grote partijen een account heb aangemaakt. De laatste is IQOption en als ik het zo zie is dit misschien ook wel een van de mooiste. Je kunt hier voor relatief weinig geld handelen. Storten kan al vanaf 10 euro en als je dat meteen doet na je aanmelding krijg je op elke storting 100% bonus.

Een belangrijk punt hierbij is dat deze je pas kunt uitbetalen als je bonus is vrijgespeeld (35 keer je bonus inzetten). Dit is eigenlijk een nadeel waardoor ik maar 20 euro heb gestort de eerste keer. Daarna heb ik nog een keer 80 euro gestort en ik heb nu dus 100 euro + 20 euro bonus in mijn account. Ik moet voor een totaal van 700 euro inzetten plaatsen voor ik kan uitbetalen. Maar dit kan heel snel gaan. Denk hier dus aan voordat je een storting maakt. Je kunt ook kiezen om geen bonus te accepteren

Een ander mooi puntje dat ik nu zie is IQOption toernooien organiseert. Ik ga hier dan ook even verder induiken en kom snel terug op deze aanbieder van binaire opties.

static-02890892025366839297.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Mijn goede start heeft een iets minder fortuinlijk vervolg gekregen na enkele uitstapjes in onder andere Gazprom. Maar het platform van IQOption werkt uitstekend en heb reeds 400 euro aan transacties gedaan, dus al een heel stuk op weg om de bonus vrij te spelen. En dat allemaal in kleine trades van 5 tot 10 euro. Het werk vlot en snel. So far weinig te klagen over IQOption, behalve dan dat je geen langere termijn opties kunt handelen. Of ik heb dat misschien nog niet gevonden? Wie weet iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de verschillende binaire opties aanbieders is IQOption tot nu toe het leukste, snelste en spannendste. En dat terwijl ik helaas mijn centjes verloren heb nadat ik een 'vallend' mes op had gevangen en tegen de markt in aan het handelen was. Desalniettemin zal ik hier zeker bij een mooie actie nogmaals een storting maken.

Ik ga ook kijken of we misschien iets kunnen regelen voor OneTimers die het eens uit willen proberen zonder risico. Dus met een non deposit bonus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees zojuist dat er weer een nieuw toernooi aan komt op IQOption waarbij de inschrijving $15 bedraagt.

ON AUGUST 14, IQ OPTION WILL HOST THE "FUNDAMENTAL" TOURNAMENT

Er zal veel nieuws zijn deze dag waarbij de volgende valuta's fors zullen bewegen USD / EUR / RUB / JPY

prijzengeld zal $5000 bedragen

Ook rebuys zijn mogelijk.

Je kunt hier inschrijven voor IQOption

static-02890892025366839297.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben sinds gisteren (black Monday) begonnen met handelen via o.a. IQOption. Zelf heb ik veel online ervaringen met brokers/gaming en kan oprecht zeggen dat ik nog nooit zo'n effectieve aanmeld procedure heb ondervonden. Eerst indruk van de layout is geweldig en met een storting van 50$ en een 100% bonus van 50$ kon ik in totaal met 100$ aan de slag. Met kleine korte inzetten van de bewegingen in de markt geprofiteerd (vooral de DAX index gedaan) sta ik nu op 240$ in mijn account. Om de bonus helemaal vrij te spelen en te mogen uitbetalen moet ik nu nog zo'n 1200$ in totaal inzetten om alles uit te kunnen cashen. Ik hou jullie op de hoogte van IQOptions en de trades. Momenteel zit in short in de index met looptijden van 15minuten en 1 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo even mijn koers lees ervaringen in praktijk gebracht vanavond en ging lekker al zeg ik het zelf :-) Ik laat wat geld staan op IQOption om verder te handelen en toernooien (met gegarandeerde prijzenpoules) te spelen en dat eens goed te bekijken. Ik heb de bonus vrijgespeeld en net een uitbetaling gedaan. Ze zeggen dat het binnen 3 dagen op mijn Skrill rekening staat en houdt dat natuurlijk goed in de gaten en kom dan weer met een update.

24.08.2015, 13:40 Bonus System 50.00 Complete

24.08.2015, 13:40 Deposit Skrill 50.00 Complete

25.08.2015, 20:57 Withdraw Skrill 450.00 Request

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Een dezer dagen zullen er weer toernooien van start gaan! OneTime biedt 3 bezoekers nu aan om mee te doen met deze toernooien van IQ (maximum $25) als je je inschrijft bij IQOption via deze link. OneTime zal dan je inschrijfkosten terugbetalen op je bankrekening of andere account die je wenst.

@thegreatone en @jackpot gaan ook voor de eerste keer een toernooi spelen op IQOption, namelijk het toernooi van 7 september voor een bedrag van $25. Ook zullen we onze ervaringen uiteraard hier plaatsen.

iC4TmQb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zeggen dat het binnen 3 dagen op mijn Skrill rekening staat en houdt dat natuurlijk goed in de gaten en kom dan weer met een update.

24.08.2015, 13:40 Bonus System 50.00 Complete

24.08.2015, 13:40 Deposit Skrill 50.00 Complete

25.08.2015, 20:57 Withdraw Skrill 450.00 Request

Ik kan bevestigen dat op de 4 werkdag het geld bij mij netjes op mijn Skrill account stond. Op 7 september ga ik mijn eerste Binary toernooi spelen voor 25€ en geen idee wat ik daar van kan verwachten. Zie wel een mooie gegarandeerde prijzenpot staan waar ik natuurlijk aanspraak op wil maken bij IQ Options.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook ingeschreven voor het toernooi waar ze 5000$ prijzengeld weggeven. 1600$ voor de eerste prijs en deze competitie is voor 5 dagen handelen en dan kijken ze wie het meeste demo geld heeft.

Een mooie opwarmertje voor 1 oktober aangezien ze dan met een toernooi 50.000$ weggeven (buy-in 50$) en dan weet ik precies hoe alles werkt. Het is voor mij ook nieuw maar speel wel mee met dit toernooi met mijn gewonnen geld bij IQOptions en dat handelt nog fijner :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een leuke acite moet ik eerlijk beknnen. Het lukt me nu even niet met de tijd om dit uit te proberen maar handelen op de beurs met andermans geld lijkt me wel leuk om te proberen. Is het principe gewoon dat je moet kiezewn hoger of lager? Lang of short (kort) noemen jullie dat toch? heb je hier ook meer informatie over de werking van binary opties? Ik hoop dat jullie de klapper mogen maken in het tournooi van iqopties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig geweest in het toernooi en merk dat je toch wel wat geluk moet hebben om met de binary options een toernooi te winnen. Binaire opties blijft vaak toch hoger of lager gokken en dat is nog best moeilijk om consequent goed te hebben. Ik weet dat @thegreatone een geweldige ervaring heeft bij

IQOption qua rendementen en ik hoop dan ook maar dat hij dit mooie toernooi kan winnen :)

Zou toch een kleine onetimer zijn. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hoe is het afgelopen met je toernooi bij IQOption? Heb je het gewonnen en zo ja wat voor prijs heb je binnen mogen slepen met je handel in binary options?

Heb je daarnaast nog meer gehandeld, en de belangrijkste vraag voor alle gokkers in investeerders ( @rhellevo, @wauzzzz, @remco86, @terschelling, etc?) op OneTime, verkoop je ook procenten? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond op een prachtige 6e plek van de 500 deelnemers op dag 1. Van 100$ netjes 800$ gemaakt met mooie korte trades (wel paar keer mazzel). En toen dacht ik, let's rock en roll en "all or nothing" om een plek in de top 3 veilig te stellen en dus bij het grotere geld te zitten en zoals zo vaak als je gaat gokken ging dit met een trade compleet mis ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Met de huidige bewegingen op de beurs is het een walhalla voor de optie handelaar, en met name de binaire opties zijn dan interessant omdat je met een kleine investering zo 100% winst kunt maken (of vaak 90%, omdat de aanbieder een marge rekent).

Een betrouwbare aanbieder is nog steeds IQOption en ik ben zelf ook weer aan de handel geslagen. En tot nu toe met wisselend succes, de beurs gaat zo hard omhoog en omlaag dat het snel gaat met de koersen.

Er zijn wel verschillende trends op een dag zichtbaar zoals vandaag gaat het heel stabiel naar boven en heb ik die trend ook mee kunnen pakken met minuten opties.

Bij voldoende winst ga ik weer een binary options tournament spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben zojuist weer volle bak aan de slag gegaan met IQ Option, want eerlijk is eerlijk dit spelletje is zo gaaf om te spelen, hoewel het wel enigszins snel kan gaan met je geld. Maar goed dat kan zowel omhoog goed gaan als omlaag.

Eigenlijk heb je een goed kans om het winnend te spelen en ik vergelijk het enigszins met poker waarbij met name je concentratie en consistente focus het belangrijkste is bij IQOption.

Ik ben nu aan het handelen op voornamelijk de DAX en op de Euro / Dollar omdat dit betrouwbaar is qua koersen en veel ticks heeft. 

Ik heb 100 euro gestort en 27 euro bonus gekregen bij mijn vervolgstorting en ben deze nu aan het handelen met voornamelijk trades van 1 euro.

Ook het Nederlandse Optionclub heeft op dit moment een nieuwe bonus, of meer startpremie zoals ze dit noemen. 

Mochten er andere OneTimers ook aan het handelen zijn laat het even weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwege de goede ervaringen (winst) en om @Jackpot te laten zien dat er maar een TGO is ook 100$ gestort (kreeg 27$ bonus erbij) ga ik ook handelen met de >1 minuut trades in de Euro/Dollar op IQOptions. Het ziet er weer geweldig uit en voelt meteen goed (zeer verslavend) Ik handel in coupures van 5$ (kan lager en/of hoger) Ik probeer de bonus vrij te spelen en/of bij 200$ uit te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...