Spring naar bijdragen

Wedden op nieuwe president van de Verenigde Staten


Nomore

Aanbevolen berichten

Volgend jaar is het weer zo ver en zullen de presidentsverkiezingen gehouden worden in de VS. Altijd een strijd tussen de republikeinen en en de democraten waarbij de afgelopen 8 jaar een democratische president zich mocht vestigen in het Witte huis in Washington.

Dit jaar doen mogelijk Hilary Clinton en Donald Trump mee met de verkiezingen. Maar eerst zullen de voorverkiezingen nog plaats moeten vinden.

Uiteraard kun je ook gokken op de presidentsverkiezingen.

Hilary Clinton noteert ongeveer een quote van 2.0

Jeb Bush wordt ook hoog verwacht met een notering van 3.0

Donald Trump is een enorme underdog met een quotering van 20 keer je inzet

Het lijkt dus te gaan dus tussen de democraat Hilary Clinton en de republikein Jeb Bush

Beiden zou bijzonder zijn aangezien met Hilary Clinton zowel de man als de vrouw president zijn geworden en bij Jeb Bush zou er weer een telg uit de Bush familie aan het roer komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Bet je geld maar op Donald Trump. Zit nu 2 weken in Amerika en zie hem elke dag voorbij komen met zeer sterkte punten die veel Amerikanen ontarmen. Hij staat ver boven aan in de polls bij de Republikeinen. Het is nog een hele lange rit maar met zijn geld en netwerken schat ik hem hoog in en met deze quote een 'must bet'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mee eens @geldwolf zit momenteel in de luchthaven terminal en weet je wat in zie. Alleen maar Trump, ik open de Telegraaf en zie Trump (luxe vliegtuig). Mocht Trump de nominatie krijgen dan vreet die Hillary op ;-) Krijgt die niet de nomimatie kan die ook nog als indepent kandidaat runnen. Air time, geld, netwerk kan alles mogelijk maken en voor een 1:50 gok not bad in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow heb er nog even goed over nagedacht en 20 keer je inzet terug is echt veeeel te weinig naar mijn mening. Ik dacht dat we op zoek waren naar +EV bets haha

Democraten vs de republieken. Sowieso Staat Clinton erg goed in de peilingen. Traditiegetrouw zal het om nuances gaan of een republikein of een democraat wint. 50/50 dus bijna.(Waarbij volgens mij de democraten het -nog steeds- iets beter doen op het moment, maar dat schommelt maandelijks natuurlijk)

De republikeinen gaan zelf rond de zomer van 2016 een kandidaat voordragen, die zij vanaf dat moment dus met alles steunen. Zoals ik nu hoor, zal het partijbestuur van de republikeinen never nooit Donald Trump gaan steunen. Mocht de steun vanuit de kiezer nou een dramatisch signaal afgeven, dan zullen ze wel moeten. Maar ik ga er vanuit dat ze in het voorstadium er alles aan gaan doen om dit te voorkomen (Hem zwartmaken/andere kandidaten al van te voren steunen met geld enz.). Trump met zijn extreme uitspraken is zelfs voor die achterlijke republikeinen iets te extreem. Daarnaast zit hij nu al flink wat mensen tegen zich in het harnas te jagen, die uiteindelijk hem wel moeten gaan steunen wil hij als republikein de verkiezingen ingaan.

Dus ik acht de kans extreem klein dat hij als republikein de verkiezingen ingaat.

Tenslotte is er natuurlijk nog de optie dat hij als zelfstandig 3e partij de verkiezingen ingaat. Hij heeft het geld ervoor en zoals het nu lijkt ook de zin. Op dt moment zijn de mensen die sympathiseren met hem en aangeven op hem te stemmen voornamelijk kiezers uit het republikeinse kamp. Democraten blijven ver van deze man weg met zijn extreme standpunten. Dit zou betekenen dat bij een 3 partijen verkiezing de republikeinse stemmen verdeeld gaan worden over Trump en degene die door de partij naar voren gedragen is (Jeb Bush?) en Clinton met een easy win uit de verkiezingen gaat komen :)

En dan tenslotte nog niet te vergeten, er zijn een hoop mensen nu enthousiast over Trump (Laatste polls staat hij op 24%, -onder republikeinse kiezers!!!-) maar uiteindelijk ook je stem uitbrengen op iemand die een muur om Mexico wil gaan bouwen is iets heel anders.

Conclusie: Ondanks zijn populariteit, zie ik deze beste man never nooit niet 1 op 20 keer de verkiezingen winnen, dus lijkt deze bet tegen deze odds mij geen winstpakkertje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trump is Pro Life en op bijna elk mooi gebouw staat zijn naam. Dat het ongetwijfeld een eikel is maar wel een die Amerika weer trots kan maken moet toch zeker 1 op de 20 kansen winnen om president te worden :-)

Alles draait om geld en spinnen in de Amerikaanse politiek. Waarschijnlijk piekt die nu veelte vroeg maar kom op. Het is Donald Trump die man die zegt "Your fired"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw @maris wat een mooie onderbouwing en kan me er ook zeker grotendeels in vinden. Maar wie niet waagt die wint zeker niet ;)

Democraten zijn erg favoriet bij de african american en ook de latino american. Aangezien die groep steeds groter wordt, ook in de staat Florida dat vaak de beslissende staat is denk ik ook dat de democraten de komende jaren aan de macht blijven in de VS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ja ik wil niet iedereen beletten in te zetten hoor :) Had er alleen al de hele avond over na lopen denken, en wilde het even met jullie delen!

Het maakt natuurlijk een verschil of je een funbetter bent, of iemand die probeert zo veel mogelijk de odds te verslaan.

Wat ik ook nog een goede reden vind om niet te betten is dat ik het een man vind met afschuwelijke, schokerende uitspraken en we niet mogen hopen dat hij ooit politiek iets te zeggen gaat krijgen.. Dus ik zou nooit winst willen maken met zijn triomf. Deze man is nog 100x erger dan Bush, dat de republikeinen hem niet willen steunen zegt al genoeg! dus sorry @TheGreatOne, maar ik wens je dit keer geen succes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Obama zoveel beter? Of was Clinton zoveel beter? Ik vind Bush helemaal zo slecht nog niet, zeker niet zijn eerste periode. Alsmede zijn vader ook een prima president. Het blijft overigens wel Amerika dat nogal andere opvattingen heeft dan ons kikkerlandje. Een stuk rechtser zowel democraten als Republikein nog een stapje erger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Obama zoveel beter? Of was Clinton zoveel beter? Ik vind Bush helemaal zo slecht nog niet, zeker niet zijn eerste periode. Alsmede zijn vader ook een prima president. Het blijft overigens wel Amerika dat nogal andere opvattingen heeft dan ons kikkerlandje. Een stuk rechtser zowel democraten als Republikein nog een stapje erger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.