Spring naar bijdragen

Wedden op nieuwe president van de Verenigde Staten


JackPot

Aanbevolen berichten

Hop Hop, zou leuk zijn als hij zijn voorverkiezingen wint, tot dusver zijn de berichten positief gestemd en heeft hij nog een concurrent over: Cruz. Hangt ook voor een deel af wat de concurrenten doen, hoe lang ze nog in de race willen blijven. Dat kan Trump veel kiesmannen kosten wat hem uiteindelijk kan opbreken.

Als ik het goed heb dan pak ik 400 euro, leuk extraatje na een jaar wachten;) In de maand maart zal veel duidelijk worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LMGB024 zei:

Hop Hop, zou leuk zijn als hij zijn voorverkiezingen wint, tot dusver zijn de berichten positief gestemd en heeft hij nog een concurrent over: Cruz. Hangt ook voor een deel af wat de concurrenten doen, hoe lang ze nog in de race willen blijven. Dat kan Trump veel kiesmannen kosten wat hem uiteindelijk kan opbreken.

Als ik het goed heb dan pak ik 400 euro, leuk extraatje na een jaar wachten;) In de maand maart zal veel duidelijk worden!

Ik zou alvast maar gaan bedenken wat je met die 400 euro gaat doen, want jij gaat je bet echt wel winnen. Wij kunnen het ons wellicht moeilijk voorstellen, maar Amerikanen omarmen oom Donald. Hij gaat het wel afleggen tegen Clinton denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het lijkt wel duidelijk dat Donald Trump het gaat opnemen tegen Hilary Clinton voor het Witte Huis in 2017, mooi voor de mensen die een gok of weddenschap hebben gewaagd op Trump omdat hij toch wel heel erg onderschat is voorafgaand aan de nominaties.

Ik krijg er altijd weer een gevoel bij van House of Cards, hoewel die serie ook niet meer zo boeiend is als het eerste seizoen van deze geweldige Netflix serie.

Verwachten jullie dat Trump een kans maakt om president te worden? Of zal het een sprookje worden dat met een nachtkaars uit gaat en de eerste vrouwelijke president het gaat worden nadat we net de eerste donkere president hebben gehad in de Verenigde Staten?

Persoonlijk verwacht ik dat Trump het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Nu eigenlijk alleen nog president worden en Hulk Hogan als vice president. Wat een stunt zou dat weten.

Persoonlijk verwacht ik dat Trump het zal schoppen tot president. Hij spreekt toch een hoop mensen aan die het minder hebben en het gevoel dat 'buitenlanders' de banen inpikken. Redelijk vergelijkbaar met de Brexit story en het Wilders verhaal in Nederland.

Qua wedden heb ik er helaas niet op ingezet, maar merk ik wel dat deze weddenschappen steeds interessanter aan het worden zijn. Benieuwd of er straks ook weddenschappen komen over de tweede kamer verkiezingen in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op 30-7-2015 om 16:36 zei TheGreatOne:

Bet je geld maar op Donald Trump. Zit nu 2 weken in Amerika en zie hem elke dag voorbij komen met zeer sterkte punten die veel Amerikanen ontarmen. Hij staat ver boven aan in de polls bij de Republikeinen. Het is nog een hele lange rit maar met zijn geld en netwerken schat ik hem hoog in en met deze quote een 'must bet'

;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Trump krijgt veel kritiek, maar Obama bijna nooit! Dit blijft bizar, aangezien Obama de Verenigde Staten enorm heeft verzwakt en nagenoeg alleen maar verkeerde keuzes heeft gemaakt, waaronder Obamacare (https://money.cnn.com/2017/01/05/news/economy/why-people-hate-obamacare/index.html) doordrukken terwijl niemand in Amerika dit wilde. Trump is nu de puinhopen van Obama aan het opruimen (soort puinhopen van Paars) maar krijgt hiervoor veel kritiek. 

Kan de media dus toch heel makkelijk iemand ophemelen of kapot maken? En maakt het niet uit of het fake news betreft of echt nieuws? Obama was er niet voor Amerika, maar was charismatisch en positief richting het buitenland, waardoor Europa bijvoorbeeld positief is over Obama. Trump komt op voor zijn eigen land, iets waar veel Nederlanders naar hunkeren, maar dan wordt het niet geaccepteerd.

Onderstaand een opinie stukje over Obama's puinhopen: https://www.washingtontimes.com/news/2018/jul/1/us-really-did-have-manchurian-candidate-white-hous/

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei JackPot:

Trump krijgt veel kritiek, maar Obama bijna nooit! Dit blijft bizar, aangezien Obama de Verenigde Staten enorm heeft verzwakt en nagenoeg alleen maar verkeerde keuzes heeft gemaakt, waaronder Obamacare (https://money.cnn.com/2017/01/05/news/economy/why-people-hate-obamacare/index.html) doordrukken terwijl niemand in Amerika dit wilde. Trump is nu de puinhopen van Obama aan het opruimen (soort puinhopen van Paars) maar krijgt hiervoor veel kritiek. 

Kan de media dus toch heel makkelijk iemand ophemelen of kapot maken? En maakt het niet uit of het fake news betreft of echt nieuws? Obama was er niet voor Amerika, maar was charismatisch en positief richting het buitenland, waardoor Europa bijvoorbeeld positief is over Obama. Trump komt op voor zijn eigen land, iets waar veel Nederlanders naar hunkeren, maar dan wordt het niet geaccepteerd.

Onderstaand een opinie stukje over Obama's puinhopen: https://www.washingtontimes.com/news/2018/jul/1/us-really-did-have-manchurian-candidate-white-hous/

 

 

Het is denk ik ook een wereld van verschil of je aan een europeaan vraagt wat hij van Obama/Trump vindt of aan een Amerikaan. Er zijn best veel Amerikanen die positief over Trump zijn. 

Ik snap wel dat de media in Europa minder positief over Trump is, hij is er echt voor de Amerikanen en heeft minder met de rest vd wereld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Trump krijgt veel kritiek, maar Obama bijna nooit! Dit blijft bizar, aangezien Obama de Verenigde Staten enorm heeft verzwakt en nagenoeg alleen maar verkeerde keuzes heeft gemaakt, waaronder Obamacare (https://money.cnn.com/2017/01/05/news/economy/why-people-hate-obamacare/index.html) doordrukken terwijl niemand in Amerika dit wilde. Trump is nu de puinhopen van Obama aan het opruimen (soort puinhopen van Paars) maar krijgt hiervoor veel kritiek. 

Kan de media dus toch heel makkelijk iemand ophemelen of kapot maken? En maakt het niet uit of het fake news betreft of echt nieuws? Obama was er niet voor Amerika, maar was charismatisch en positief richting het buitenland, waardoor Europa bijvoorbeeld positief is over Obama. Trump komt op voor zijn eigen land, iets waar veel Nederlanders naar hunkeren, maar dan wordt het niet geaccepteerd.

Onderstaand een opinie stukje over Obama's puinhopen: https://www.washingtontimes.com/news/2018/jul/1/us-really-did-have-manchurian-candidate-white-hous/

 

 

TRUMP en Obama beiden houden van hun geboorte land . Ik ook !!
Ieder heeft zijn eigen stijl . Die van Trump is meer pro American en das way to go voor ons Americanen .
Neemt niet weg dat Trump niet perfect is.
 Hij maakt ook fouten en soms weegt met twee maten . Dit doet hij niet om U.S te beschadigen hoor , maar toch !! Zijn eigen belangen zijn soms zwaar overwogen in zijn beslissingen . Wat wij als Americanen , veel beter kunnen zien ivm jou en de rest van Europeanen .
Echte Americanen ( zoals mijn family ) weten donders goed wat onze normen en waardes zijn en dat beleid zullen ze volgen ( ongeacht wie de president is ) .
Een presidentschap kent een periode van max 8 jaar , maar patriottisme is niet beperkt tot 8 jaar en is voor levenslang bedoeld .
Wat media betreft , in united states je hebt extreem rechts en extreem linkse media . Beiden partijen vertegenwoordigen hun eigen ambities , en niet wat America is .
We hebben inmiddels geleerd ons niet door de media laten manipuleren maar wel luisteren en respect hebben voor wat ze allemaal te zeggen hebben . Want daar hebben ze recht op .

 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...