Spring naar bijdragen

Wedden op nieuwe president van de Verenigde Staten


Nomore

Aanbevolen berichten

@Reno --> Nee hoor. Ik heb nu een bet geplaatst op de bet dat Trump door de Republikeinen naar voren wordt geschoven. Dat is wat anders dan de bet van @20 dat hij de presidentsverkiezingen uiteindelijk gaat winnen.

De winnaar van de Republikeinen gaat namelijk ook nog de strijd aan met de winnaar van de Democraten (Clinton wsl.). Die strijd gaan de Democraten mijns inziens wel winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reno --> Nee hoor. Ik heb nu een bet geplaatst op de bet dat Trump door de Republikeinen naar voren wordt geschoven. Dat is wat anders dan de bet van @20 dat hij de presidentsverkiezingen uiteindelijk gaat winnen.

De winnaar van de Republikeinen gaat namelijk ook nog de strijd aan met de winnaar van de Democraten (Clinton wsl.). Die strijd gaan de Democraten mijns inziens wel winnen.

Dank :), wel een leuke bet! Geen idee of de odss dan goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vanwege de groei van latino's voornamelijk. In Florida, een van de belangrijkste swing states , is dit het duidelijkste zichtbaar.

Ik was afgelopen zomer hier en op veel plekken (ook in winkels/hotels) spraken de medewerkers alleen maar Spaans en geen tot heel slecht Engels. Dat verbaasde mij toch wel.

Hebben ze daar geen inburgeringscursus? Geluk habla ik un poco Espanol. Dos cervezas por favor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gek is dat, die Trump.... Mag echt hopen dat hij geen president wordt, want dan is niet alleen de VS doomed, maar wij ook.

Als hij president wordt dan gaan hij en zijn zonen niet alleen meer op Leeuwen schieten, maar dan krijgen we binnen 2 jaar de 3e wereld oorlog.

Dus zover zullen ze het (hem) niet laten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is extreem confronterend naar verschillende bevolkingsgroepen, maar dat is Wilders in Nederland ook. Ook daar zie je dat dat toch heel veel mensen aantrekt en ik denk in Amerika nog wel meer dan in Nederland. Het grote voordeel van Trump is dat hij met geld dingen naar zijn hand kan zetten, zie zoals vriend Blatter dat ook heeft gedaan op het Fifa podium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

l

al geven ze 1000 tegen 1

de uitspraken die hij heeft gedaan afgelopen maanden over mexicanen en buitenland beleid zorgen ervoor dat hij nooit president kan worden.

kansloos

http://www.metronieuws.nl/buitenland/2015/06/zender-schrapt-miss-usa-na-uitspraken-donald-trump

dit is een voorbeeld

Kan ik nog inzetten @geldwolf 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.