Spring naar bijdragen

Staatsloterij actie (2020)


FopSmurf1

Aanbevolen berichten

Hallo OT-ers,

Wie is er de afgelopen dagen (weken) door de staatsloterij (SL) benaderd met de volgende actie?

De SL deed mij het voorstel om vanaf 20 maart jl. automatisch met een heel lot mee te spelen voor de duur van 12 maanden en elke maand een heel staatslot XL gratis kado te krijgen. Weliswaar gaat het om 16 trekkingen waarbij je wel deelneemt aan de trekkingen zoals koningsdag, oudejaarstrekking etc), doch krijg je voor deze trekkingen geen extra SL lot.

Kortom: 12 trekkingen à € 15,00 waarvoor je 2 loten krijgt ( je kan een vast eindcijfer kiezen) en dan nog 4 extra trekkingen waarbij de loten € 15,00 of € 30,00 kosten. Totale kosten max € 300,00 per jaar maar met twee keer zoveel kans op een prijs => gewone trekking en de XL-trekking!

Ik speel in ieder geval mee............ik heb wel weer trek in een onetimer na 10 jaar 😀

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een hele mooie actie , elke maand een staatslot gratis! Ik ken geen andere actie van de SL dan 1 gratis staatslot bij het afnemen van een abonnement.

Edit: ohw zie nu op de site 5x 1/5 lot gratis bij abo.

Ik vraag mij bijna af: is dit geen oplichting (too good to be true)? 😆

bewerkt door wouter5 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei wouter5:

Edit: ohw zie nu op de site 5x 1/5 lot gratis bij abo.

Bij mij was het in eerste instantie ook 5x 1/5e staatslot maar na wat doorvragen krijg je hele loten. Wel geldt de voorwaarde dat je elke maand meespeelt. als je een maand niet meespeelt (mislukken van de incasso) dan vervalt de actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...