Spring naar bijdragen

voorspel de uitslag FC Utrecht vs Ajax vanavond


Dopey

Aanbevolen berichten

Het is een beetje ingekakt op het forum omtrent sportsbetting, dus we gooien er weer een mooie OneTime win FREE betje.

Omdat het vandaag weer een zonnige dag is geef ik vandaag 2x een free bet weg van 5 euro.

Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen, en wat de uitslag zal worden.
Per goede voorspelling kan je een FREEBET van 5 euro winnen.

 FC Utrecht vs Ajax 20:45 beker halve Finale

Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut nemen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars voor de uitslag wint diegene met het dichtstbijzijnde qua minuut voorspelling goal.

Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account.

extra:
Bij een 0-0 voorspelling wint diegene die hem als eerste neemt.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dopey:

Het is een beetje ingekakt op het forum omtrent sportsbetting, dus we gooien er weer een mooie OneTime win FREE betje.

Omdat het vandaag weer een zonnige dag is geef ik vandaag 2x een free bet weg van 5 euro.

Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen, en wat de uitslag zal worden.
Per goede voorspelling kan je een FREEBET van 5 euro winnen.

 FC Utrecht vs Ajax 20:45 beker halve Finale

Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut nemen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars voor de uitslag wint diegene met het dichtstbijzijnde qua minuut voorspelling goal.

Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account.

extra:
Bij een 0-0 voorspelling wint diegene die hem als eerste neemt.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend

en welke stand denk jij ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Gokholtante:

De uitslag zal zijn: 2-1 voor FC Utrecht. Het eerste doelpunt voor Utrecht zal vallen in de 38 minuut voor rust. In de 43-ste minuut voor rust zal er een doelpunt vallen voor Ajax. na de rust zal Utrecht het beslissende doelpunt scoren in de 70ste minuut van het duel.

@Gokholtante heeft gesproken.

nou durft er dadelijk helemaal niemand meer te voorspellen , met jouw in de buurt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Gokholtante:

De uitslag zal zijn: 2-1 voor FC Utrecht. Het eerste doelpunt voor Utrecht zal vallen in de 38 minuut voor rust. In de 43-ste minuut voor rust zal er een doelpunt vallen voor Ajax. na de rust zal Utrecht het beslissende doelpunt scoren in de 70ste minuut van het duel.

@Gokholtante heeft gesproken.

Best indrukwekkend!! Je zit aardig in de buurt👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een wedstrijd, heerlijk genoten.

Helaas heeft niemand de uitslag correct voorspeld, maar zaten er een paar heel dicht in de buurt wanneer de eerste goal zou vallen. Zelf had ik hem precies goed geraden met de 33ste minuut ;)

We hebben 2 winnaars, beide zaten er 5 minuten vanaf.

@Seabert 28ste minuut en @Gokholtante met 38ste minuut. Jullie winnen dus beide een 5 euro freebet van mij. Dus mocht je iets willen plaatsen dan hoor ik dat graag van je.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...