Spring naar bijdragen

Foto's met grote gokkastwinsten op FYSIEKE gokkasten


Leucophylla

Aanbevolen berichten

Na een late shift weer een bezoekje aan HC gedaan waar ik tot m'n verbazing exact dezelfde lightning link kast aan waar de major nog altijd niet op gevallen was ( zie kiekje vorige pagina ;) )

Hoogste tijd om eens te kijken of die dan toch eindelijk wilde vallen.

Het werd een bizarre sessie..

Begonnen met 50 euro met 1 euro inzet op de 2 cent denom.

Na ongeveer de helft hebben weggespeeld zonder prijsjes van betekenis begon het feest ; de ene na de andere bonus viel..

De major zat er helaas niet bij al mocht ik wel onder andere een minor van 100 euro vangen.

Uiteindelijk bij 300 euro besloten om af te tikken.

 

Na een frisje en een vape pauze trof ik de machine nog altijd beschikbaar en waagde ik er nog eens 50 euro op.

Dit maal op de 1 cent demon en afwisselend 1 euro en 1,50 euro inzet.

Het werd een herhaling van zetten maar nu met vooral kleine bonussen van zo rond de 20 a 30x .

Ook nu helaas geen major ( bizar... )  maar m'n laatste bonus was wel een erg fraaie ; 144x !

Wederom bij 300 euri afgetikt zodat ik uiteindelijk met 500 euro winst weer op huis aan ging.

 

 

Word vervolgd ? .... ;)

llns.jpg

bewerkt door SCi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei SCi:

Na een late shift weer een bezoekje aan HC gedaan waar ik tot m'n verbazing exact dezelfde lightning link kast aan waar de major nog altijd niet op gevallen was ( zie kiekje vorige pagina ;) )

Hoogste tijd om eens te kijken of die dan toch eindelijk wilde vallen.

Het werd een bizarre sessie..

Begonnen met 50 euro met 1 euro inzet op de 2 cent denom.

Na ongeveer de helft hebben weggespeeld zonder prijsjes van betekenis begon het feest ; de ene na de andere bonus viel..

De major zat er helaas niet bij al mocht ik wel onder andere een minor van 100 euro vangen.

Uiteindelijk bij 300 euro besloten om af te tikken.

 

Na een frisje en een vape pauze trof ik de machine nog altijd beschikbaar en waagde ik er nog eens 50 euro op.

Dit maal op de 1 cent demon en afwisselend 1 euro en 1,50 euro inzet.

Het werd een herhaling van zetten maar nu met vooral kleine bonussen van zo rond de 20 a 30x .

Ook nu helaas geen major ( bizar... )  maar m'n laatste bonus was wel een erg fraaie ; 144x !

Wederom bij 300 euri afgetikt zodat ik uiteindelijk met 500 euro winst weer op huis aan ging.

 

 

Word vervolgd ? .... ;)

llns.jpg

Geweldig! Zó dient het spel gespeeld te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

 

Netjes @SCi

Verkijk je niet op dat getal van de Major. De kans dat ie valt is niet groter bij €1000 dan bij €500. Hij valt echt random, en stijgt, om een verschil met de Grand te houden, niet verder dan €1000. Dit is het geval bij alle Lightning Link kasten.

Dit is een groot verschil met de WMS Progressive Jackpot waar er ook duidelijk bij staat Must Award by een X bedrag. Want dan weet je zeker, dat als ie bij €999 staat, hij zeker moet gaan geven. Daar is de progressive award ook van tevoren bepaald op een bedrag, en dat kan dan tussen de minimum en de maximum waarde van die jackpot liggen. 

Het is dus niet 'bizar' zoals jij zegt eigenlijk, maar volstrekt normaal omdat het random is.

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@K. Ronos ; dat besef ik me maar de trend ( bij HC iig )   is dat ie er meestal nog voor die grens er uit gaat.

 

In de afgelopen bezoeken heb ik heel wat dragon- en lightning link kasten gezien waar de major in de 500 euro zat ( redelijk recent gevallen dus )  en het aantal

keren dat ik een major maxed out heb gezien is maar klein ( heb de mazzel gehad er eentje een keer op max te pakken :D )

 

Met m'n "bizar" stelling ging ik meer op het feit dat niet alleen de major maxed out stond maar ook al zo lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-8-2020 om 16:44 zei SCi:

@K. Ronos ; dat besef ik me maar de trend ( bij HC iig )   is dat ie er meestal nog voor die grens er uit gaat.

 

In de afgelopen bezoeken heb ik heel wat dragon- en lightning link kasten gezien waar de major in de 500 euro zat ( redelijk recent gevallen dus )  en het aantal

keren dat ik een major maxed out heb gezien is maar klein ( heb de mazzel gehad er eentje een keer op max te pakken :D )

 

Met m'n "bizar" stelling ging ik meer op het feit dat niet alleen de major maxed out stond maar ook al zo lang.

Je hebt ook zeker een punt! Wanneer gaan we samen die Major jagen? Of een Onetime Group Pull voor de Grand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei K. Ronos:

Zeker leuk @meetion. Kun je mij vertellen hoe deze speelautomaat heet? Een 'Volle bak', lekker!

Dynasty Riches. Het spel zit op een kast waar je kan kiezen uit, ik dacht, 8 verschillende spellen. Zie ook mijn bericht op 17 maart. Het is echt een van mijn favorieten, mede omdat je er honderden vrije spelen op kan krijgen. Al die negens leverden me 40 euro op, niet schokkend maar levert wel een leuk plaatje op. Wellicht een idee voor een nieuw topic? 

DE 'VOLLE BAK'

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na meerdere pogingen lukte het dan eindelijk om de bonus te snaaien op book of ra deluxe.

1 euro inzet en het was m'n laatste draai.

Aanvankelijk baalde ik als een stekker dat het een minor symbool ( A) was maar al na 2 spins volgde een retrigger ! 😮

Daar bleef het niet bij want nog geen 5 spins later gebeurde dat nog eens !

De prijzen waren dan niet zo groot maar in de 30 spins vielen toch een aantal leuke hits zodat ik uiteindelijk

een hele nette 289x kon neerzetten !

 

bor.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een geslaagde avond bij HC, met een bonus van 200x op 150c bet op Buffalo Grand (helaas geen fotomateriaal van), en een 50c bet Dragon Link automaat die in de bonus deze 190x gaf. 

Speelde samen met een maat dus winst zeker geen Honderden maar wel weer op tijd naar huis gegaan. 
 

Volgende week HC Nijmegen en HC Enschede (als alles goed is)
 

1E741FE5-BF57-4B2A-A0D0-616F4290FDED.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei K. Ronos:

Was weer een geslaagde avond bij HC, met een bonus van 200x op 150c bet op Buffalo Grand (helaas geen fotomateriaal van), en een 50c bet Dragon Link automaat die in de bonus deze 190x gaf. 

Speelde samen met een maat dus winst zeker geen Honderden maar wel weer op tijd naar huis gegaan. 
 

Volgende week HC Nijmegen en HC Enschede (als alles goed is)
 

1E741FE5-BF57-4B2A-A0D0-616F4290FDED.png

Hij is fijn...... Alleen jammer van dat J-tje 🙂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...