Jump to content
Ilonka1968

Wie heeft raad!

Recommended Posts

Ik hoop dat jullie raad hebben! Ik heb vorig jaar eens een keertje gespeeld op betchan casino en niks gewonnen inmiddels ben ik verhuisd en dacht gisteren ik ga daar nog eens een gokje wagen zet dertig euro in een speelde op vijf euro had direct een megawin van 4000 euro en wilde deze uitbetalen maar dacht ga eerst ook even mijn adres aanpassen maar dat ging ik moest een e-mail sturen naar de support van betchan en dat heb ik gedaan en daarna de withdrawl gedaan kreeg op mijn adreswijziging geen gehoor en kreeg zoiets via mail te horen dat er geen uitbetaling is omdat mijn adres op mijn profiel niet

klopt met de documenten die ik heb aangeleverd te denken aan telefoonrekening en dergelijke wat kan ik

doen? Stom want ik had natuurlijk van te al

mijn documenten moeten regelen maar

niet aan gedacht kan ik mijn winst nou vergeten of wat kan ik

doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo  @Ilonka1968

Op zich moet dit geen enkel probleem zijn voor een online casino. Ik ken Betchan persoonlijk niet, hoe ben je bij dit casino gekomen?\

Een mail sturen naar support en helder uitleggen wat er gebeurd is met bijlage waar je nu woont (en woonde), ze kunnen jou winst absoluut niet afpakken door dit! Heb je toevallig wel een bonus gekregen met jou storting? Hoe heb je gestort via bank of creditkaart.

 

We gaan je uiteraard even bijstaan om die 4000€ te krijgen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jonge dame, bij deze:  De online kansspelmarkt gaat een half jaar na inwerkingtreding van de wet open. Tot die tijd is het aanbieden van online gokken per definitie illegaal. Ook het maken van reclame hiervoor is verboden. Het spelen van een illegaal kansspel is ook verboden; deelnemers zijn strafbaar als ze ervan op de hoogte zijn dat het spel dat ze spelen geen vergunning heeft. 

te lezen bij Rene: https://kansspelautoriteit.nl/nieuws/nieuwsberichten/2020/maart/ksa-corona-extra/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee geen bonus gehad en via bank betaald heb ze een mail gestuurd dat ik verhuisd ben heb Zelfs een telefoon rekening als document mee gestuurd waar oude adres op stond en mijn nieuwe adres ik hoop dat het goed komt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minuten geleden zei Ilonka1968:

Nee geen bonus gehad en via bank betaald heb ze een mail gestuurd dat ik verhuisd ben heb Zelfs een telefoon rekening als document mee gestuurd waar oude adres op stond en mijn nieuwe adres ik hoop dat het goed komt

Ok, hou ons even op de hoogte, dit zou gewoon voldoende moeten zijn. Ze schrikken zich natuurlijk rot, lowroller (30€ storting) en dan dik winnen en meteen uitbetalen. Daar houden online casino's niet van en zullen het je in eerste instantie moeilijk gaan maken. Gelukkig zitten ze in Malta en kan je altijd via de MGA (zeg maar de kansspel autoriteit) een klacht in dienen en anders naar de Nederlandse KSA en andere stappen ondernemen. Maar zo ver is het nog lang niet, eerst netjes en goed (helder) communiceren en dan zullen ze overstag gaan, ze zullen aan het kortste eind trekken maar proberen te rekken in de hoop dat je weer gaat doorspelen. 

Mijn advies is hierin ook altijd, in zo'n situatie dat je nooit alles in een keer uit moet betalen en het online casino het gevoel moet geven dat ze hier met een echte klant te maken hebben en niet met een hit & run klant.

 

Keep us posted en als ze uitbetalen verwacht ik wel een lekkere sushi maaltijd van je 😉

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speelde het spel blue dolphins en bingo maar ja nu mijn geld nog

heb al zoveel documenten gemaild maar ze blijven moeilijk doen Mijn account stond nog op

mijn vorige adres en kan het zelf

niet veranderen dus alle documenten die ik stuur is mijn adres natuurlijk niet meer. Correct omdat die niet overeen komen met adres

in mijn speler account 

Edited by Ilonka1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Ilonka1968:

Speelde het spel blue dolphins en bingo maar ja nu mijn geld nog

heb al zoveel documenten gemaild maar ze blijven moeilijk doen Mijn account stond nog op

mijn vorige adres en kan het zelf

niet veranderen dus alle documenten die ik stuur is mijn adres natuurlijk niet meer. Correct omdat die niet overeen komen met adres

in mijn speler account 

Heb je wel iets op kunnen sturen waarbij je oude adres nog voorkwam, een elektriciteiten rekening of telefoon? Als daar jou naam op staat en oude adres moet het dossier gewoon gesloten worden en tot uitbetaling overgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn adres

is inmiddels

eindelijk aangepast heb enorm veel papieren aan moeten leveren waar mijn oude adres op stond dus dat is geregeld wilde de uitbetaling doen door middel van trustly maar

heb al wel zes keer raboscanner moeten gebruiken maar innen met

trustly lukt

niet dus dacht dan maar via bank

nou ook

vier keer terug gekregen .. zit

bij Rabobank dus branch adres Croeselaan 18 3521 CB Utrecht ingevuld 

opgezocht want daar word  gevraagd bij bic code RABONL2UXXX ingevuld bij beneficiaryname mijn voorletters em achternaam ingevuld en elke keer

krijg ik binnen een half uur een mail

terug dat withdrawl is gecanceld en ze

reageren niet op

de mails waarin ik

vraag wat er niet goed is super frustrerend

733C4DAB-A3D5-4DBC-8E0C-A77B833290F4.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn adres
is inmiddels
eindelijk aangepast heb enorm veel papieren aan moeten leveren waar mijn oude adres op stond dus dat is geregeld wilde de uitbetaling doen door middel van trustly maar
heb al wel zes keer raboscanner moeten gebruiken maar innen met
trustly lukt
niet dus dacht dan maar via bank
nou ook
vier keer terug gekregen .. zit
bij Rabobank dus branch adres Croeselaan 18 3521 CB Utrecht ingevuld 
opgezocht want daar word  gevraagd bij bic code RABONL2UXXX ingevuld bij beneficiaryname mijn voorletters em achternaam ingevuld en elke keer
krijg ik binnen een half uur een mail
terug dat withdrawl is gecanceld en ze
reageren niet op
de mails waarin ik
vraag wat er niet goed is super frustrerend
733C4DAB-A3D5-4DBC-8E0C-A77B833290F4.thumb.png.5cd6449712f09e6a2c0c7a33efc7df0b.png

Ik denk te weten waar dit aan ligt. Je gaf aan €50 gestort te hebben en met €5 inzet dit bedrag bij elkaar te hebben verzameld? Klopt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuten geleden zei Ilonka1968:

Ik had dertig euro gestort en kreeg na vier keer draaien

direct een megawin van 4000 euro 

Dan kan het zijn dat je het gestorte bedrag (lees: €30) nog niet rond hebt gespeeld volgens de voorwaarden van het casino. Het kan zijn dat je dit minimaal 1-2 keer rond moet spelen. Mijn advies: plaats even een paar inzetjes van €5 en probeer het daarna opnieuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik ook

probeer nu blijkt het weer te liggen aam

de

withdrawl heb brancheadres van Rabobank opgezocht heb het al geprobeerd met Rabobank Croeselaan 18 postcode erbij en Utrecht heb het al geprobeerd met alleen croeselaan, Bij beneficiary al geprobeerd met voorletter en achternaam ook al geprobeerd met naam

volledig en elke keer weer

is het gecanceld .. ik weet het echt

 niet meer 

B7A2023B-CDA9-4A1B-ADFB-EA22BE7D8755.jpeg

Edited by Ilonka1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuten geleden zei TheGallant:

En ik ben trouwens ook dol op sushi...

Komt

goed die

sushi ! Echt ik weet niet

meer hoe ik aan mijn gewonnen geld kan komen dit

is

zo balen neem aan dat adres Rabobank klopt

heb dat nagezocht op internet 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de klantenservice om raad gevraagd? Die moeten hier gewoon uitleg bij kunnen geven. Overigens man uitbetalen alleen naar de methode waarmee je gestort hebt. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minuten geleden zei TheGallant:

Dan kan het zijn dat je het gestorte bedrag (lees: €30) nog niet rond hebt gespeeld volgens de voorwaarden van het casino. Het kan zijn dat je dit minimaal 1-2 keer rond moet spelen. Mijn advies: plaats even een paar inzetjes van €5 en probeer het daarna opnieuw.

Heb ik ook geprobeerd daarna weer een withdrawl geplaats maar nee hoor! Hoe moet ik onderstaande invullen en wat doe ik verkeerd zit bij de Rabobank Hoop zo dat iemand mij kan helpen 

720965A1-0EBB-4CFA-850E-61B57E5A4B82.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amount: .....

BankName: Rabobank BV

BranchAddress : Croeselaan 18, 3521 CB Utrecht

BIC/SWIFT: RABONL2UXXX

IBAN: ....

BeneficiaryName: Voor en achternaam uitgeschreven zoals op de bankpas

 

Zo zou ik het hebben gedaan

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minuten geleden zei TheGallant:

Amount: .....

BankName: Rabobank BV

BranchAddress : Croeselaan 18, 3521 CB Utrecht

BIC/SWIFT: RABONL2UXXX

IBAN: ....

BeneficiaryName: Voor en achternaam uitgeschreven zoals op de bankpas

 

Zo zou ik het hebben gedaan

Dank je wel ga ik

ook nog

proberen wacht het weer even af 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei TheGallant:

Heb wel een dure smaak qua sushi. Ken je Sushi Samba in Amsterdam? Kom ik graag! ;)

 

4 minuten geleden zei TheGallant:

Heb wel een dure smaak qua sushi. Ken je Sushi Samba in Amsterdam? Kom ik graag! ;)

Kijk eens ..... zal het dan toch nog goed komen??? Er staat ACCEPTED nu die van drieduizend nog! Ja hebben ze daar lekkere sushi? Hahaha

47707959-0849-4D53-BB7B-C9D61700193C.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...