Spring naar bijdragen

Beursgang ABN AMRO


CashCow

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

voor 250 aandelen ingeschreven (5000€) de ING heeft nu als bonus dat je nog 25€ gratis krijgt als je voor 5k€ belegd nu. Koers in het verleden tellen niet maar ze zullen de koers hoger laten eindigen de dag de dit mooie aandeel naar de beurs gaat (veel promotie en zal door de banken ondersteund worden). Ik deed dit vroeger (jaren 90 altijd) en werkte als een tierelier. Al zou de koers 50 cent hoger staan pak ik toch 125€ (free lunch).

Keep u posted. Dit is dus geen beleggen wat ik doen maar puur speculatief zonder risico in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb me ingeschreven voor 250 stuks.

Wij hebben uw verzoek tot inschrijving op de beursgang van ABN AMRO in goede orde ontvangen en zullen uw aanmelding verwerken. Wij herinneren u er graag aan dat u op woensdag 18 november 2015 14:00 uur voldoende vrije ruimte op uw account dient te hebben om de stukken te kunnen aankopen tegen de hoogste prijs.

Wanneer uw inschrijving is verwerkt zal er een reserveringsregel ABN AMRO BANK NV – IPO SUBSCRIPTION in uw portefeuille worden geboekt. Mocht het aantal van de aandelen niet overeenkomen met uw inschrijving dan vragen wij u om contact op te nemen met de helpdesk.

Als u op woensdag 18 november 2015 14:00 uur niet over voldoende vrije ruimte beschikt zal uw aanmelding worden geannuleerd.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

DEGIRO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik de waardering van 17,75 euro per aandeel een grote aanfluiting en niet passen bij de doelstelling om zoveel mogelijk van het geinvesteerde geld terug te halen! De overheid heeft circa 30 miljard opgehaald en de vraag naar het aandeel zou erg groot zijn. Hoe kan het zijn dat als je dan de bandbreedte 16-20 euro maakt, je dan nog onder het gemiddelde hier van uit komt? Dit kost de overheid, lees de belastingbetaler dus gewoon enkele honderden miljoenen euro's!

Ook hoor je niets over de beloning voor Gerrit Zalm die mijn inziens toch een significante beloning behoort te hebben voor zijn werk voor ABN AMRO!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.