Jump to content

Recommended Posts

Hallo ik heb online casino gespeeld bij BETAMO en heb ik geldprijs gewoon maar ze wil niet uitbetalen en heb ik ook alles documenten naar ze toegestuurd die ze gevraagd heeft en heb ze geld gepakt account geblokkeerd kun u mijn helpen AUB

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom bij onetime surat.

 

Heb je alle gegevens correct ingevuld bij het aanmelden?

Heb je iets met een bonus gespeeld?

Dit kunnen namelijk oorzaken zijn waarom ze jou niet willen uitbetalen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Surat,

Ik denk dat je met iets meer informatie moet komen. Heeft het casino een reden gegeven voor het blokkeren van je account? Ben je meerderjarig? Kloppen de toegezonden gegevens met de gegevens die je bij het aanmaken van je account hebt ingevuld? Heb je met je eigen bankrekening gestort? Is er nog een account aangemaakt vanuit hetzelfde huishouden (ip adres)? Niet uitbetalen kan inderdaad te maken hebben met de bonusvoorwaarden maar lijkt mij geen reden voor het blokkeren van je account. 

Edited by Charles
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste @surat_sansri een warm welkom op Onetime. Ik had je al even kort gesproken via de email en zal even wat vragen stellen om een goed beeld te krijgen wat er gebeurd is zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Gaat meestal goed, maar duurt vaak paar werkdagen:

 

1) Waarom heb je het online casino Betamo gekozen? (hoe ben je hier terecht gekomen)

2) Ben je hier al lang klant?

3) Hoeveel heb je gestort en met welke betaald methode.

4) Heb je een bonus geaccepteerd en zo ja voor hoeveel?

5) Wat heb je gespeeld en wat waren je inzetten (ongeveer)?

6) Hoe lang is het geleden dat je een uitbetaling gedaan hebt en hoeveel was dit?

7) Heb je al contact met hun gehad via mail of chat hierover?

8. Staat het online casino op jou naam en ook met jou bankgegevens gestort?

 

BETAMO is een online casino gevestigd op Malta en dat biedt veel perspectief dat je het geld gaat terug krijgen.

 

Als je deze vragen kan en wil beantwoorden kunnen we goed advies gegeven wat de volgende stappen voor je zijn.

 

Succes en no worries.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei Cazimir:

Welkom bij onetime surat.

Heb ik alles ingevuld en geen bonus speeld

Heb je alle gegevens correct ingevuld bij het aanmelden?

Heb je iets met een bonus gespeeld?

Dit kunnen namelijk oorzaken zijn waarom ze jou niet willen uitbetalen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei Charles:

Hallo Surat,

Ik denk dat je met iets meer informatie moet komen. Heeft het casino een reden gegeven voor het blokkeren van je account? Ben je meerderjarig? Kloppen de toegezonden gegevens met de gegevens die je bij het aanmaken van je account hebt ingevuld? Heb je met je eigen bankrekening gestort? Is er nog een account aangemaakt vanuit hetzelfde huishouden (ip adres)? Niet uitbetalen kan inderdaad te maken hebben met de bonusvoorwaarden maar lijkt mij geen reden voor het blokkeren van je account. 

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei TheGreatOne:

Beste @surat_sansri een warm welkom op Onetime. Ik had je al even kort gesproken via de email en zal even wat vragen stellen om een goed beeld te krijgen wat er gebeurd is zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Gaat meestal goed, maar duurt vaak paar werkdagen:

 

1) Waarom heb je het online casino" rel="">online casino Betamo gekozen? (hoe ben je hier terecht gekomen)

2) Ben je hier al lang klant?

3) Hoeveel heb je gestort en met welke betaald methode.

4) Heb je een bonus geaccepteerd en zo ja voor hoeveel?

5) Wat heb je gespeeld en wat waren je inzetten (ongeveer)?

6) Hoe lang is het geleden dat je een uitbetaling gedaan hebt en hoeveel was dit?

7) Heb je al contact met hun gehad via mail of chat hierover?

8. Staat het online casino" rel="">online casino op jou naam en ook met jou bankgegevens gestort?

 

BETAMO is een online casino" rel="">online casino gevestigd op Malta en dat biedt veel perspectief dat je het geld gaat terug krijgen.

 

Als je deze vragen kan en wil beantwoorden kunnen we goed advies gegeven wat de volgende stappen voor je zijn.

 

Succes en no worries.

1.ik speel nooit eerste keer en heb ik So maar gekozen 

2.eerste keer 3. Ik heb 3keer gestort 1 met mijn pas 2keer pas van mijn vrouw 4.ik heb geen bonus speelt 5.op verschillende kasten 6.5dagen bedraagt 1403,84  7.ja 4a5 dagenlang 8.ja op mijn naam maar met twee bankpas 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minuten geleden zei surat_sansri:

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Nou daar heb je de reden dat je niet uitbetaald wordt. Ze zullen waarschijnlijk aanvullende info gaan aanvragen. Het is namelijk niet toegestaan met een ander mans rekening te storten. Er zal eerdaags wel een verzoek komen. En anders kun je de klantenservice vragen wat er gaande is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei surat_sansri:

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Beste @Surat sansri  Het is inderdaad niet toegestaan om van een andere bankrekening te storten als die niet op jou naam staat. Jij bent eigenaar van het online casino account en dan mag je alleen stortingen doen van bankrekeningen die van jou zijn op of jou naam staan. Een uitzondering is een en/of rekening maar dat moet je ook bewijzen.

Je zegt dus dat je een storting hebt gedaan met je eigen bank, denk via Ideal of ging dit met een bankoverboeking? Daarnaast heb je een 2 x een storing gedaan met je bankpas/rekening van je vrouw naar jou online BETAMO casino rekening. In de voorwaarden van het casino mag dit niet omdat ze natuurlijk niet weten of je vrouw hier toestemming voor gegeven hebt. 

 

Het beste is om even in de chat (support van BETAMO) te vragen wat er aan de hand is en hoe op te lossen. Het kan zijn dat ze dus om meer informatie gaan vragen en dit gebeurd wel vaker dan spelers via een andere bankrekening storten. Ze willen jou ook niet kwijt als klant en zullen er veel aan doen om je te behouden. Ik snap ook echt wel dat je dit niet express gedaan hebt omdat je het gewoon niet wist dat dit niet mag. 

Het kan dus zijn dat je de gegevens van je vrouw moet doorsturen en haar akkoord.  Heb je al een mail van hun ontvangen waarom ze niet uitbetalen? Wachten ze nog op extra informatie vanuit jou kant?

 

Belangrijk is om het geld wat nu op je account staat niet op te spelen! Kan je nog wel gewoon in je account en eventueel spelen, zit geen lock oo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, LuukFOD said:

Nou daar heb je de reden dat je niet uitbetaald wordt. Ze zullen waarschijnlijk aanvullende info gaan aanvragen. Het is namelijk niet toegestaan met een ander mans rekening te storten. Er zal eerdaags wel een verzoek komen. En anders kun je de klantenservice vragen wat er gaande is. 

Als het een en/of rekening is moet dat geen probleem zijn, en op hetzelfde adres woonachtig moet het ook wel los gaan lopen als je het netjes uitlegd

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei JackPot:

Als het een en/of rekening is moet dat geen probleem zijn, en op hetzelfde adres woonachtig moet het ook wel los gaan lopen als je het netjes uitlegd

Uiteraard is een en/of geen probleem. En hoogstwaarschijnlijk dit ook niet. Maar het zal allemaal uitgezocht moeten worden en loopt derhalve vertraging op!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Surat,  heb je inmiddels contact gehad met de support van Betamo? Was het storten vanaf verschillende rekeningen inderdaad de reden voor het blokkeren van je account of was er nog iets anders aan de hand?

Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen? 

Hartelijke groet Charles 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...