Spring naar bijdragen

Doe mee met onze prijsvraag en win gratis 1% in de Unibet Open van Bon Sjans! - Prijsvraag 1


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

zSzVQjz.png

Hallo allemaal,

OneTime zou OneTime niet zijn als er niet regelmatig wat leuks wordt teruggegeven aan deze prachtige community :x

Ik zit van 17 t/m 21 september in Cannes om daar het Main Event van de Unibet Open te gaan spelen. Inmiddels is deze pokertoernooiserie uitgegroeid tot een evenement waar 4 keer per jaar honderden pokerspelers bij elkaar komen in een leuke stad om een mooi geldbedrag te winnen. Vorig jaar was de eerste prijs maar liefst €88.000,-.

Wij geven in totaal 5x 1% weg aan een forumlid die het juiste antwoord geeft op onze vijf prijsvragen. Elke week komt weer een nieuw prijsvraag.

Vandaag prijsvraag 1:

"Op welk tijdstip zijn we morgen door ons Mega Millions Jackpot geld heen?"

Geef een antwoord met het aantal uren, minuten en seconden. Degene die er het dichste bij zit krijgt gratis 1% in het Unibet Open Main Event van Bon Sjans. Dat kan toch zo maar eventjes een aantal honderden euro's opleveren! Invullen dus die prijsvraag! :)

*Inzendingen kunnen t/m zondag 2 augustus 13.30 ingeleverd worden.

Bonsjans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
met een verbranding van zo'n 700€ per uur gok ik dat het geld op is in 9 uur 32 minuten en 12 seconden :-) Maar ik hoop dat @Jackpot wint :-)

Leuke actie zeg dus als @Bon_Sjans wint scoren zo'n 5 winnaars 900€, dat wordt leuk online railen in Cannes.

Mooi dan maak ik het tijdstip ervan om 21:00 32 minuten en 12 seconden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.