Spring naar bijdragen

Cointiply


Johnny078

Aanbevolen berichten

Op 2-4-2020 om 00:06 zei TheGreatOne:

Zelf geen ervaringen met Cointiply, hoe kom je bij deze site terecht? Er zijn vele Nederlandse websites waar je geld kan verdienen om oa enquetes in te vullen of gebruik te maken van aanbiedingen zoals Euroclix.

Ik kwam in de de app store de app tegen  even uitgeprobeerd overigens op de app is de multiplier optie niet aanwezig  maar kreeg me verdiende munten niet naar me coinbase wallet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb een coinbase account en cointiply alle 2 via appstore doe alles op me mobiel

Ik heb zelf geen Coinbase. Maar je moet vermoedelijk ergens bij Bitcoin het woordje deposit zien staan. Het adres dat hij hierna genereert is je walletadres. Deze moet je invoeren bij Cointiply. Vervolgens akkoord geven per mail en een laatste bevestiging nadat je op de activeringslink in de mail hebt gedrukt. Mocht dat niet lukken kan ik een alternatieve methode uitleggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGallant:


Ik heb zelf geen Coinbase. Maar je moet vermoedelijk ergens bij Bitcoin het woordje deposit zien staan. Het adres dat hij hierna genereert is je walletadres. Deze moet je invoeren bij Cointiply. Vervolgens akkoord geven per mail en een laatste bevestiging nadat je op de activeringslink in de mail hebt gedrukt. Mocht dat niet lukken kan ik een alternatieve methode uitleggen.

Ik ga het vanavond even uit proberen

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2020 om 20:45 zei Johnny078:

Als het goed is is het gelukt kreeg een wallet code wat begon met 35  zijn nu 50000 coins onderweg naar coinbase ik laat je weten wanneer ik  het ontvangen heb

Is het nog gelukt? Zou er al lang moeten zijn....Hier inmiddels meer dan 300 dollar uitbetaald. In een paar dagen bij elkaar geharkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu een kleine twee weken bezig met Cointiply en ontdek steeds meer dingen. Zo heb ik van de week al mijn Cointipoints (loyaltypunten) ingewisseld voor Pods (lootboxes). Deze lootboxes bevatten attributen die je punten uit bijvoorbeeld vragenlijsten een boost kunnen geven. Voor een aantal uur of zelfs levenslang. Daarnaast kun je deze attributen verhandelen voor punten. Dit is dus ook een manier om op een betrekkelijk eenvoudige manier aan punten te komen.

Daar het in eerste instantie wellicht wat onoverzichtelijk kan lijken dat Cointiply, is het voor mij nu gesneden koek. Ik ben nu lekker aan het rentenieren met mijn punten. Dit kun je al vanaf 35.000 punten, maar daarvoor moet je wel bij instellingen aangeven, dat je gebruik wilt maken van de 5% interest. De rente wordt per dag berekend en eens in de week uitgekeerd. Een leuke manier van sparen.

Dan is het uiteraard wel fijn als je weet hoe je aan zoveel punten komt. Via verschillende offers, kun je tot over de 100.000 (=$10) aan punten verzamelen, betrekkelijk eenvoudig zelfs (PM mij of @TheGreatOne om te vragen hoe je dit doet). Zo heb ik in eerste instantie mijn beginkapitaal verzameld. Vervolgens ben ik wat aan het spelen gegaan met mijn punten via het spel 'multiplier'. Dit is een gokspel waar je een beetje mazzel bij moet hebben om vooruit te kunnen gaan. Onderstaande video laat zien hoe ik dat deed. De kunst is om iedere keer de winst te nemen en bij verlies, zet je genoeg in om het weer goed kunt maken. Zie het als een soort martingale. Zelf heb ik via de hoogst mogelijke limieten enkele honderden euro's bij elkaar geschraapt. Weliswaar met een beetje mazzel af en toe en een lange adem. Misschien dat @dobbelsteen er wel een mooie strategie voor kan maken?

Dit deed ik als volgt:

  • 10.000 punten (bij winst 'take win') Hiermee pak je 14.000 punten, dus 4000 winst. Bij verlies volgende stap;
  • 29.000 punten (bij winst 'take win'). Hiermee pak je 40,6000 punten, dus 1600 winst (met de vorige inzet in acht genomen). Bij verlies volgende stap;
  • 100.000 punten (bij winst 'take win'). Hiermee pak je 140.000 punten, dus 1000 winst (met de vorige inzetten meegenomen. Bij verlies, je neemt je verlies en start opnieuw. 

Uiteraard kun je bovenstaande reeks eerder starten, zodat je iets meer adem krijgt.

Op lagere limieten, zou je kunnen beginnen met:

  • 20
  • 60
  • 200
  • 900
  • 3000

Wat het tevens aantrekkelijk maakt door veel te spelen in de multiplier game , is dat je betrekkelijk eenvoudig, hoog in het leaderboard terecht kunt komen. Dit leaderboard kun je via het dashboard benaderen. Kom je in de top 10, dan heb je recht op minimaal 22.500 punten, dus $2.25. De eerste plek is goed voor 35.000 punten. Deze plek heb ik al enkele keren behaald. Het leaderboard krijgt ieder uur een update. De prijzen van het leaderboard, krijg je de volgende dag in het account gestort.

Mocht je minder van het gokken zijn, dan schat ik in dat je bij Cointiply per uur een aantal dollar binnen kunt halen. Ideaal als extraatje, maar uiteraard geen vetpot. Er zijn tevens andere zogenoemde faucet websites waar je iedere dag je puntjes kunt halen. Daar zal ik verder onderzoek naar doen. 

https://youtu.be/8TN07iXFmU0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...